Reorganizacja linii autobusowych w Łodzi
Same tramwaje w centrum to bezsens poniewaz nie dowioza ludzi tam gdzie dojada autobusy ( Tuwima, Sienkiewicza, Jaracza, Struga itp.)
Dlatego mysle ze jest dobrze i nie trzeba wprowadzac systemu opartego na tramwajach, poniewaz obecny uklad jest dobry a po co zmieniac cos co dziala ?? mozna wprowadzic drobne korekty ale nie zmieniac od razu wszystko
08 Lip 2005 11:13 am
Dlatego mysle ze jest dobrze i nie trzeba wprowadzac systemu opartego na tramwajach, poniewaz obecny uklad jest dobry a po co zmieniac cos co dziala ?? mozna wprowadzic drobne korekty ale nie zmieniac od razu wszystko
08 Lip 2005 11:13 am
-
- Bywalec
- Posty: 218
- Rejestracja: wt 07:21, 12 lip 2005
- Lokalizacja: Zarzew
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Można się przesiąść na Zgierskiej.
Na ulicach Tuwima, Zamenhofa itp: autobusy muszą zostać, ale tam gdzie się da, powinny byc wyparte przez tramwaje.
ŁTR- nie wyobrażam sobie, żeby się pokrywał z trasami autobusowymi.
08 Lip 2005 08:15 pm
Na ulicach Tuwima, Zamenhofa itp: autobusy muszą zostać, ale tam gdzie się da, powinny byc wyparte przez tramwaje.
ŁTR- nie wyobrażam sobie, żeby się pokrywał z trasami autobusowymi.
08 Lip 2005 08:15 pm
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
Na zgierskiej mozna wsiasc tylko w 3,4,11 poza tym plac wolnosci jest miejscem docelowym wielu pasazerow z radogosza wsch.
BTW ktora linia autobusowa sie pokrywa z 11 oprocz 95 , ktora byla kiedys pospieszna. moim zdaniem 95 w centrum( od Katedry do Limanowskiego) nadal jezdzi jak pospieszny, chodzi mi o czestotliwosc przystankow, mimo ze zmienili range linii do normalnej dalej jezdzi jak pospieszny
08 Lip 2005 09:01 pm
BTW ktora linia autobusowa sie pokrywa z 11 oprocz 95 , ktora byla kiedys pospieszna. moim zdaniem 95 w centrum( od Katedry do Limanowskiego) nadal jezdzi jak pospieszny, chodzi mi o czestotliwosc przystankow, mimo ze zmienili range linii do normalnej dalej jezdzi jak pospieszny
08 Lip 2005 09:01 pm
-
- Bywalec
- Posty: 218
- Rejestracja: wt 07:21, 12 lip 2005
- Lokalizacja: Zarzew
Zanim otworzą ŁTR miną co najmniej 3 lata . A poza tym tramwaje nie są w stanie przejąć całego ruchu w centrum miasta,bo jeździłyby wiecznie przeładowane. A jeśli już miałoby się to stać to musiałyby mieć
bardzo duże częstotliwośći kursowania np.ŁTR co 3-4 minuty w szczycie.
Morton ma rację:tylko linia 95 jedzie po całej trasie P-P i na dodatek
omija część przystanków (Zamenhofa,Próchnika,Lutomierska),a od Limanowskiego odbija na Łagiewnicką.
08 Lip 2005 09:11 pm
bardzo duże częstotliwośći kursowania np.ŁTR co 3-4 minuty w szczycie.
Morton ma rację:tylko linia 95 jedzie po całej trasie P-P i na dodatek
omija część przystanków (Zamenhofa,Próchnika,Lutomierska),a od Limanowskiego odbija na Łagiewnicką.
08 Lip 2005 09:11 pm
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
95 musi miec zwiekszona czestotliwosc do 6 kursow na godzine w szczycie, poza nim moze zostac, poniewaz jazda solowka w szczycie to zadna przyjemnosc
98 dubluje sie z 10 i dobrze, bo robi to na zasadzie 95. Od skrzyzowania Marszalkow do Dworca Kaliskiego ma tylko 3 przystanki (nadal jezdzi jak pospieszny), gdy 8,10,14 maja ich az 7, co wiecej 98 wjezdza w osiedla, czyli Puszkina, Przybyszewskiego, Zakladowa i Hetmanska oraz Maratonska az do Popieluszki
09 Lip 2005 08:29 am
98 dubluje sie z 10 i dobrze, bo robi to na zasadzie 95. Od skrzyzowania Marszalkow do Dworca Kaliskiego ma tylko 3 przystanki (nadal jezdzi jak pospieszny), gdy 8,10,14 maja ich az 7, co wiecej 98 wjezdza w osiedla, czyli Puszkina, Przybyszewskiego, Zakladowa i Hetmanska oraz Maratonska az do Popieluszki
09 Lip 2005 08:29 am
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Nie wiem szymus jak bardzo jestes spostrzegawczy ale trasa ktora zaproponowales niemal w calosci pokrywa sie z 97 to bylo by kompltnie bez sensu. nie lepiej jest wogole skasowac 97 a wzamian dac 74 na trasie: Dw. Łódź Kaliska - Włókniarzy, Al. Unii, Srebrzynska, Biegunowa, Spadochroniarzy, Złotno, Niesiecin, Rąbień, Romanow, Aleksandrow Ł. - Plac Kościuszki. czestotliwosc 2-3 razy na godzine , stanowilo by to alternatywe dla mieszkancow Aleksandrowa, ktorzy wola dostac sie do centrum Łodzi, mieszkancy wiosek tez byliby zadowoleni bo linia miala by przyzwoita czestotliwosc oraz dawala by bezposrednie polaczenie z Aleksandrowem (centrum). troche niezadowoleni byli by mieszkancy Złotna ale mysle ze tam autobus nie jest potrzebny co 15 minut a blisko maja ulice Krakowska gdzie autobusy jezdza co chwilkeszymon5444 pisze:Skrócenie linii 74 do dworca Kaliskiego, wszak pokrywa się z 83, a ponadto w centrum jest juz dość tłoczno. Trasą Huta Jagodnicka-...-Konstantynowska-Włokniarzy-Dw. Kaliski.
10 Lip 2005 03:03 pm
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ