morton pisze:Jedynie 4 imho mogłaby być co 10 minut.
Mój pomysł wynika z zastąpienia 16 na Zgierskiej, bo sama 11 co 7,5 to chyba za mało. Zyska Dąbrowa, gdzie ciągle tną kursy, będzie łatwiej dostać się z północnej części miasta w okolice dw. Fabrycznego. W przypadku Teofilowa mamy 5, 13 i 96, na Radogoszczu i Zgierskiej - jedynie 4.
Kazik pisze:Tylko wraz z przywróceniem '57' via pl.Niepodległości.
Tak jest.
Kazik pisze:@Cvany - tak się zastanawiam, jak na trasie Łódź - Tuszyn by sobie radziły miejskie autobusy ze skrzyniami automatycznymi. Już na trasie do Ptaka są trochę zawalidrogami, a tam jest kawałek dalej.
E tam
, droga jest w miarę równa, a 70 lecą tam nawet po 80 km/h. W wersji do Tuszyna byłby przejazd przez Rzgów, czyli automatycznie więcej przystanków i mniej trasy po gierkówce.
Kazik pisze:Ale ogólnie pomysł świetny i wart wprowadzenia w życie z łódzką taryfą biletową.
Tak, ale tylko w postaci nowej linii, a nie wydłużenia 70.