Tak.Adamix pisze:Aha, czyli:
75: Rzgowska, Strażacka, Łazowskiego, Kosynierów Gdyńskich ...
63: Rzgowska, Kosynierów Gdyńskich, Łazowskiego, Strażacka i do św. Franciszka?
Reorganizacja linii autobusowych w Łodzi
-
- Sympatyk forum
- Posty: 697
- Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
- Lokalizacja: Niższa/Śląska
- Kontakt:
Adamix pisze:Torowisko na Rydza i Kopcińskiego to obraz nędzy i rozpaczy.
Szczególnie od Dąbrowskiego do Przybyszewskiego i od Milionowej do wiaduktu.
Adamix pisze:I pomyśleć że jeszcze niedawno 13 czy 7 goniło się za 70 ze 100% powodzeniem. A teraz....
A teraz nie muszą gonić, bo 70 tkwi w korku na Tatrzańskiej, Przybyszewskiego, Śmigłego-Rydza...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez gothmucha, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 697
- Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
- Lokalizacja: Niższa/Śląska
- Kontakt:
Może i jeżdżą, ale nie zaprzeczysz, ze stoją w korkach, a 7 i 13 spokojnie je mijają. Praktycznie codziennie widzę obrazki z korka od wiaduktu do Marszałków na Śmigłego Rydza i zazwyczaj tkwi tam co najmniej jedno 70, a bardzo często dwa. Do tego jeszcze łapie się 96 albo 75. Oczywiście jest to wliczone w rozkład, ale co z tego, skoro tramem szybciej?
Korek, o ile można tak nazywać zwykłe oczekiwanie przed światłami (na dwa bądź trzy razy) jest tylko w rejonie marszałków. Rano krótko w stronę Dołów, po południu w kier. Zarzewa z tym, że w kier. Zarzewa autobus ma do dyspozycji prawy pas, który jest dla samochodów skręcających w prawo, a tam ruch odbywa się bez przestojów. Takie "korki" są tylko w szczycie i to też nie zawsze.gothmucha pisze:Może i jeżdżą, ale nie zaprzeczysz, ze stoją w korkach, a 7 i 13 spokojnie je mijają. Praktycznie codziennie widzę obrazki z korka od wiaduktu do Marszałków na Śmigłego Rydza i zazwyczaj tkwi tam co najmniej jedno 70, a bardzo często dwa. Do tego jeszcze łapie się 96 albo 75. Oczywiście jest to wliczone w rozkład, ale co z tego, skoro tramem szybciej?
Co do 7 i 13 to sorry, ale jeśli około godz. 19-20. na rozkładzie jest napisane, że tramwaj będzie za 12 min., a idąc na przystanek autobusowy dostrzegam dwie trzynastki jadące w stronę Dąbrowy to coś tu jest nie tak i na przyszłość wiem żeby czekać na autobus (pewniej, szybciej, wygodniej, nie raz nawet częściej, może i nawet bezpieczniej), tymbardziej o tej porze. W tych godzinach często wyrównywane są różne opóźnienia po zatrzymaniach, a ludzie chcą spokojnie wrócić po pracy do domu. Nic więcej dziwnego, że 70, 85 i 96 wożą tłumy, a tramwaje dość często świecą pustkami. Nawet w dni wolne autobusy są bardziej oblegane, więc z czegoś to wynika (choćby z przekonania) dlatego też najpierw należałoby coś zmienić w tramwajach, a dopiero potem na siłę przekonywać i upychać w nie pasażerów.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
KOMUNIKAT
Od dnia 25 października 2010r., w związku z oddaniem do użytku nowego budynku Dworzec Łódź Widzew, na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu, ulegną zmianie stałe trasy autobusów linii 69, 69A, 69B, 75, 77, 85, 85A, N1
- jednocześnie ulegnie zmianie rozkład jazdy autobusów linii 70, 70A.
KOMUNIKAT 138/10
W związku z oddaniem do użytku nowego budynku Dworzec Łódź Widzew, na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu, od dnia 25 października 2010r. (linia nocna od 25 na 26 października) ulegną zmianie stałe trasy autobusów linii 69, 69A, 69B, 75, 77, 85, 85A i N1. Jednocześnie ulegnie zmianie rozkład jazdy autobusów linii 70 i 70A.
linie 69, 69A, 69B
z pętli Nowy Józefów i Kusocińskiego do ronda Inwalidów bez zmian, a następnie Puszkina, Maszynową, Służbową do nowej pętli Dworzec Łódź Widzew.
linia 75
z Centrum Zdrowia Matki Polski do ronda Inwalidów bez zmian, a następnie Puszkina, Maszynową, Służbową do nowej pętli Dworzec Łódź Widzew.
linia 77
z Rembielińskiego do ronda Inwalidów bez zmian, a następnie Puszkina, Maszynową, Służbową do nowej pętli Dworzec Łódź Widzew.
linie 85 i 85A
z pętli Dell i Janów do skrzyżowania Rokicińska – Augustów bez zmian, a następnie Augustów, Służbową, Maszynową, Puszkina, rondo Inwalidów, Rokicińską i dalej obecną trasą.
linia N1
z pętli Andrespol i Janów do skrzyżowania Rokicińska – Augustów bez zmian, a następnie Augustów, Służbową, Maszynową, Puszkina, rondo Inwalidów, Rokicińską i dalej obecną trasą.
Zmiany tras obowiązują w obu kierunkach
Wykaz nowych przystanków:
-Dw. Łódź Widzew – dla wysiadających pierwszy po wjeździe na pętlę
-Dw. Łódź Widzew – dla linii 75 drugie stanowisko
-Dw. Łódź Widzew – dla linii 69, 69A i 69B trzecie stanowisko
-Dw. Łódź Widzew – dla linii 77 czwarte stanowisko
-Służbowa – Dw. Łódź Widzew – w obu kierunkach przelotowe dla linii 85, 85A i N1
-Rondo Inwalidów – w kier. południowym przelotowy.
-Rondo Inwalidów – w kier. północnym będzie przystankiem przelotowym.
-Augustów – Rokicińska – w obu kierunkach przelotowe.
Dodatkowe informacje są dostępne pod całodobowym numerem telefonu: 0-801 301 309
Mapka Łódź Widzew - plik .png - 103KB
Powinno być w dziale kolejowym, bo tam była na ten temat dyskusja.
Czyli jednak zmienili zdanie i kierują autobusy pod Widzew już teraz - bardzo ładnie
Czyli jednak zmienili zdanie i kierują autobusy pod Widzew już teraz - bardzo ładnie
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Czy ja dobrze widzę, ze przy okazji obcięto częstotliwość 75? Zamiast średnio 3 kursów na godzinę w ciągu dnia teraz będą tylko 2?
I po co przy okazji zmiana rozkładu 70? Zwłaszcza że dodano 1 min. do czasu przejazdu i to w miejscu gdzie nie była ona konieczna. Wydawałoby się, że dla zaoszczędzenia brygad na rzecz 75, ale nic takiego nie nastąpiło.
Przy okazji i odnośnie tematu wątku - jakie macie propozycje dla 70 po zamknięciu Fabrycznego?
I po co przy okazji zmiana rozkładu 70? Zwłaszcza że dodano 1 min. do czasu przejazdu i to w miejscu gdzie nie była ona konieczna. Wydawałoby się, że dla zaoszczędzenia brygad na rzecz 75, ale nic takiego nie nastąpiło.
Przy okazji i odnośnie tematu wątku - jakie macie propozycje dla 70 po zamknięciu Fabrycznego?
Jeśli chodzi o 70 to zmieniono godziny zjazdów popołudniowych dodatków z CZMP (np. zjazd o 19:47), poza tym jedna brygada w międzyszczycie się zrobiła "czarna" i jedzie do Ptaka. Więcej powiem, jak bliżej się przyjrzę rozkładowi (no chyba, że eksperci go rozpracują szybciej).
Edit:
Jedna brygada szczytowa stała się całodzienną.
Edit:
Jedna brygada szczytowa stała się całodzienną.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Karol, łącznie zmieniany 1 raz.
91/91A/91B zajęły na pętli Rokicińska miejsce 69/69A/69B, a 90 zajęła dawne stanowisko 64, od kilku lat bez przydziału. Przed dworcem nie ma miejsca dla tylu linii. Jedyna alternatywa dla 90 i 91 to puszczenie ich przez Służbową do Rokicińskiej, jednak przesiadka na tramwaje będzie wtedy mniej wygodna.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 697
- Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
- Lokalizacja: Niższa/Śląska
- Kontakt:
Po bliższym przyglądnięciu krańcówka pod Dworcem wcale nie jest zbyt mała. Jestem strasznie wq...wiony że 91 zostało na starych śmieciach. Dzięki MPK będę ciągle musiał uskuteczniać sprint na 1000 metrów z tobołami przez żulokrzew winny bo autobus jeździ raz na godzine i jest dość specyficznie zsynchronizowany że prawie zawsze zdyszany oglądam jego plecy. Widać że panie z zarządu MPK jeżdżą samochodami. No cóż... próbowałem teraz i ja oleję komunikację miejską.
Karol pisze:Jedna brygada szczytowa stała się całodzienną.
Nie tyle całodzienną, co międzyszczytową. Mowa tu o /6, pierwszy kurs z dworca 4:25, zjazdowy z CZMP właśnie 19:47. Pozmieniały się również brygady jeżdżące do Ptaka, teraz jeden kurs wykonuje 70/5. 70/3 ma zjazd 19:42 (za czasów starego rozkładu o 18.30 miała zjazd /1, która teraz jeździ do końca). Pozmieniały się także odjazdy brygad (wyjazdy bez zmian, ale w ciągu dnia odjazdy się zmieniają, głownie przez wydłużone postoje zarówno na dworcu jak i CZMP)
Odnośnie 75:
Ilość brygad pozostała bez zmian (5 całodniowych, 2 szycztowe).Adamix pisze:Czy ja dobrze widzę, ze przy okazji obcięto częstotliwość 75?"
Zmieniono również (w końcu) nazwę przystanku przy kościele Św. Wojciecha. Obecnie przystanek nazywa się Rzgowska- Św. Wojciecha. Dodano też po minucie między Łazowskiego a Strażacką oraz między Strażacką a Kosynierów w kierunku CZMP.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MNK, łącznie zmieniany 2 razy.