Reorganizacja linii autobusowych w Łodzi
Linie autobusowe
Ta wymiana zdań nie ma sensu. To tak samo 52 można przedłużyć przez Pl.Barlickiego i puscić zamiast 73 lub 79
Kiedy przedłużenie ma sens? Kiedy wiodąca grupa forumowiczów pisze? A wtedy rozważania są mądre? Nie piszę, że 52 ma jechać dalej z taborem do obsługi dotychczasowych 32 minut.
Trasa 96 jest długa i jakoś nikt nie protestuje. Nikt nie zaleca podzielenia trasy, zwłaszcza że to 65 minut i zakładając korki takie 96 jedzie z 80 minut i co.... też dobrze......Przytyki do wydłużania trasy nie są na miejscu. Równie dobrze można powiedzieć, że wysłanie 60 do Corning czy 53 do Brzezin to głupota, a takie połączenia są....Kwestia kto za tym stoi. Czy ktoś przypuszczał, że da radę puścić 84 i 74 do Aleksandrowa?
Trasa 96 jest długa i jakoś nikt nie protestuje. Nikt nie zaleca podzielenia trasy, zwłaszcza że to 65 minut i zakładając korki takie 96 jedzie z 80 minut i co.... też dobrze......Przytyki do wydłużania trasy nie są na miejscu. Równie dobrze można powiedzieć, że wysłanie 60 do Corning czy 53 do Brzezin to głupota, a takie połączenia są....Kwestia kto za tym stoi. Czy ktoś przypuszczał, że da radę puścić 84 i 74 do Aleksandrowa?
Coś mamy różne informacje w takim razie na temat 96 - wielu chciałoby zrobienia coś z nią, bo trasa jest na tyle długa, że potrafi kilka autobusów nie przyjechać, a potem jadą w grupce. Poza tym wiele zależy od tego jakimi ulicami taka linia jeździ, a 96 ma akurat tendencje do stania w miejscu... Gdzie, takie 53 jadąc już za Nowosolną ma miejsce potencjalnego stania w korkach? Raczej nie bardzo, ewentualnie przy światłach może chwilę postać...
96 jedzie przez całe miasto, ale praktycznie w każdej relacji ma jakieś połączenie alternatywne. Poza tym to jest linia magistralna, dlatego ma taką trasę. A tak w ogóle, nie wiadomo czy nie będzie skrócona po zakończeniu prac na trasie WZ.
Czym innym są linie obsługujące przedmieścia - one często już poza miastem mają długie trasy i dojeżdżają do ważnych węzłów przesiadkowych.
Czym innym są linie obsługujące przedmieścia - one często już poza miastem mają długie trasy i dojeżdżają do ważnych węzłów przesiadkowych.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
tornado pisze:Podzielmy 96 na trzy tj. na 78b przez Lutomierską do
Placu Wolności , nowe 96 Janów Hetmańska Zakładowa Przybszewskiego
Kopcińskiego Plac Dąbrowskiego, A 70a i 70b zamieńmy na
97 i wydłużmy Jaracza Więckowskiego Zachodnią do
Bazarowej.
52 widziałbym choć na Dw.Łd.Żabieńcu.
Z jednej strony 96 ma straszny dubel z 78 na odcinku Zachodniej oraz od Lutomierskej aż do Rojnej. One jadą często praktycznie jeden za drugim.
Z drugiej strony: Teofilów ma mieć tylko jeden jedyny autobus, który jedzie tylko do Pl. Wolności zamiast chociarz trochę przez Centrum?
A jeżeli do Bazarowej: To dlaczego nie do Rynka Bałuckiego?
takie 52 do Dworca Ł.-Żabieniec będzie łapało mega opóźnienia na alei Włókniarzy - linia stanie się nikomu nie potrzebna
wprowadzenie wariantu 78B spowoduje zamieszanie i zwiększy nieczytelność rozkładu, przy takiej opcji podziału lepiej zostawić numer 96 i nie mieszać ludziom w głowach.
To samo tyczy się linii 70 (A/B) - niech one mają już takie, a nie inne numery i swoją trasę. Wysłanie linii 70 do Bazarowej może być kłopotliwe, gdyż dlatego wyniesiono stamtąd krańcówkę busów, że mieszkańcom kamienic przeszkadzał hałas i smród spalin. Poza tym wpychamy 70 w często zakorkowaną Zachodnią, co będzie powodowało opóźnienia na trasie.
Przy planowaniu reorganizacji powinniśmy uwzględnić priorytet komunikacji tramwajowej i tam, gdzie jest to możliwe, likwidować linie autobusowe dublujące tramwaj, a nie powielać je lub zmieniać numery linii dublujących.
a 96 z Janowa musiałoby kursować do Dworca Fabrycznego - krańcówka przy Placu jest tymczasową
wprowadzenie wariantu 78B spowoduje zamieszanie i zwiększy nieczytelność rozkładu, przy takiej opcji podziału lepiej zostawić numer 96 i nie mieszać ludziom w głowach.
To samo tyczy się linii 70 (A/B) - niech one mają już takie, a nie inne numery i swoją trasę. Wysłanie linii 70 do Bazarowej może być kłopotliwe, gdyż dlatego wyniesiono stamtąd krańcówkę busów, że mieszkańcom kamienic przeszkadzał hałas i smród spalin. Poza tym wpychamy 70 w często zakorkowaną Zachodnią, co będzie powodowało opóźnienia na trasie.
Przy planowaniu reorganizacji powinniśmy uwzględnić priorytet komunikacji tramwajowej i tam, gdzie jest to możliwe, likwidować linie autobusowe dublujące tramwaj, a nie powielać je lub zmieniać numery linii dublujących.
a 96 z Janowa musiałoby kursować do Dworca Fabrycznego - krańcówka przy Placu jest tymczasową
Podpis.
Ona właściwie nie musiałaby jechać przez Włókniarzy.hax pisze:takie 52 do Dworca Ł.-Żabieniec będzie łapało mega opóźnienia na alei Włókniarzy
Od Włókniarzy dalej Bandurskiego - Unii Lubelskiej - Solec - Borowa - Siewna - Złotno - Rąbieńska - Traktorowa - (ostatecznie Rojna - Kaczeńcowa - Grabieniec - Traktorowa - Łanowa - Bielicowa) - Aleksandrowska - Limanowskiego - Woronicza - DW.-Ł.-Żabieniec
To może Białystok-Warszawa-Kurczaki-Dw.Kaliski-Poznań-Szczecin-Gdańsk-Hel-Dw.Żabieniec? Zamiast Białegostoku mógłby ruszać z Kaliningradu (możliwe zaledwie kilkugodzinne opóźnienia na granicy), przez Ukrainę raczej bym w tym momencie nie puszczał. Ale na tej drodze z Poznania do Szczecina aż się prosi żeby zahaczyć przynajmniej o Berlin.
px33 pisze:To może Białystok-Warszawa-Kurczaki-Dw.Kaliski-Poznań-Szczecin-Gdańsk-Hel-Dw.Żabieniec? Zamiast Białegostoku mógłby ruszać z Kaliningradu (możliwe zaledwie kilkugodzinne opóźnienia na granicy), przez Ukrainę raczej bym w tym momencie nie puszczał. Ale na tej drodze z Poznania do Szczecina aż się prosi żeby zahaczyć przynajmniej o Berlin.
No to może z pętli Kurczaki ulicami Kurczaki - Rzgowska do pętli DW.Ł.-Chojny..
Graficzny pisze:na właściwie nie musiałaby jechać przez Włókniarzy.
Od Włókniarzy dalej Bandurskiego - Unii Lubelskiej - Solec - Borowa - Siewna - Złotno - Rąbieńska - Traktorowa - (ostatecznie Rojna - Kaczeńcowa - Grabieniec - Traktorowa - Łanowa - Bielicowa) - Aleksandrowska - Limanowskiego - Woronicza - DW.-Ł.-Żabieniec
zróbmy w takim razie jedną linię, jadącą wszystkimi ulicami miasta w najbardziej pokrętny sposób...
Nie zapomnij o wariantowych kursach do Poczdamu i przez Brandenburg, coby rozkład nie był zbyt czytelnyPx33 pisze:To może Białystok-Warszawa-Kurczaki-Dw.Kaliski-Poznań-Szczecin-Gdańsk-Hel-Dw.Żabieniec? Zamiast Białegostoku mógłby ruszać z Kaliningradu (możliwe zaledwie kilkugodzinne opóźnienia na granicy), przez Ukrainę raczej bym w tym momencie nie puszczał. Ale na tej drodze z Poznania do Szczecina aż się prosi żeby zahaczyć przynajmniej o Berlin.
Podpis.
Kto nie z Zditu i MPK niech się przyzna...
Najlepiej poskracać co się da....
50 z Rzgowa do Pabianickiej i na Ikeę, przecież na Pabianickiej coś się złapie,
75 z Matek Polskich na Kurczaki,
52 z Dw. Kaliskiego do Karpacka, dalej jest super 15 i 16,
60 z Corninga do Dworzec Północny,
93 z Gadki Starej do Matek Polskich,
78 z Aleksandrowa do Rojna,
54, 54A do pod stadion Widzewa,
16 i 46 z Zgierza oraz Ozorkowa do Helenówka,
43 z Lutomierska do Zdrowia
96 z Rojnej do Placu Dąbrowskiego i 96A z Placu Dąbrowskiego na Janów.
Najlepiej poskracać co się da....
50 z Rzgowa do Pabianickiej i na Ikeę, przecież na Pabianickiej coś się złapie,
75 z Matek Polskich na Kurczaki,
52 z Dw. Kaliskiego do Karpacka, dalej jest super 15 i 16,
60 z Corninga do Dworzec Północny,
93 z Gadki Starej do Matek Polskich,
78 z Aleksandrowa do Rojna,
54, 54A do pod stadion Widzewa,
16 i 46 z Zgierza oraz Ozorkowa do Helenówka,
43 z Lutomierska do Zdrowia
96 z Rojnej do Placu Dąbrowskiego i 96A z Placu Dąbrowskiego na Janów.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez tornado, łącznie zmieniany 2 razy.
ReorganiZacje
Ma być remont Romanowskiej od Aleksandrowskiej do Zielonego Romanowa.Coś wspominali,że pojedzie tam autobus MPK. Czy ktoś wie jaka linia ?
Zmiany tras autobusów linii 52, 62A, 68, 70B, 75, 93 w związku z zakończeniem budowy Trasy Górna od dn. 1 września
26 August 2014 at 14:35
Szanowni Państwo,
Informujemy, że w związku z zakończeniem budowy Trasy Górna na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu od dnia 1 września 2014 r. ulegną zmianie trasy autobusów linii 52, 62A, 68, 70B, 75, 93
linia 52 powrót na stałą trasę
linia 62A TECHNOPARK – Dubois, Pabianicka (do skrzyżowania z Rudzką gdzie zawraca), Starorudzka, Ekonomiczna, Graniczna, Siostrzana, Trasa Górna, Demokratyczna, Trybunalska, Kosynierów Gdyńskich, Rzgowska - DW. ŁÓDŹ-CHOJNY
DW. ŁÓDŹ-CHOJNY - Rzgowska, Kosynierów Gdyńskich, Trybunalska, Demokratyczna, Trasa Górna, Siostrzana, Graniczna, Ekonomiczna, Starorudzka, Demokratyczna, Mierzyńskiego, Gombrowicza, Pabianicka, Dubois – TECHNOPARK
nowa stała trasa
linia 68 DWORZEC ŁÓDŹ CHOJNY - Rzgowska, Paradna, Matek Polskich, Paradna, Ustronna, Siostrzana, Graniczna, Przestrzenna, Rudzka, Pabianicka, Chocianowicka, Łaskowice, Sanitariuszek, Maratońska, Popiełuszki - KUSOCIŃSKIEGO
KUSOCIŃSKIEGO - Popiełuszki, Maratońska, Sanitariuszek, Łaskowice, Chocianowicka, Pabianicka, Rudzka, Przestrzenna, Graniczna, Siostrzana, Ustronna, Paradna, Matek Polskich, Paradna, Rzgowska– DWORZEC ŁÓDŹ CHOJNY
nowa stała trasa
linia 70B PLAC DĄBROWSKIEGO - Sterlinga, Rewolucji 1905r., Uniwersytecka, Narutowicza, Kopcińskiego, Śmigłego-Rydza, Przybyszewskiego, Tatrzańska, Broniewskiego, Rzgowska, Starowa Góra, Rudzka, DK 1 – GADKA STARA
GADKA STARA – DK 1, Rudzka, Starowa Góra, Rzgowska, Broniewskiego, Tatrzańska, Przybyszewskiego, Śmigłego-Rydza, Kopcińskiego, Jaracza - PLAC DĄBROWSKIEGO
nowa stała trasa
linia 75 GRANICZNA – Graniczna, Siostrzana, Trasa Górna, Demokratyczna, Trybunalska, Kosynierów Gdyńskich, Rzgowska, Broniewskiego, Tatrzańska, Przybyszewskiego, Śmigłego-Rydza, Piłsudskiego, Rokicińska, Wałowa, Widzewska, Wiejska, Widzewska, Wałowa, Rokicińska, Puszkina, Maszynowa - DWORZEC ŁÓDŹ WIDZEW
DWORZEC ŁÓDŹ WIDZEW - Maszynowa, Puszkina, Rokicińska, Piłsudskiego, Śmigłego-Rydza, Przybyszewskiego, Tatrzańska, Broniewskiego, Rzgowska, Kosynierów Gdyńskich, Trybunalska, Demokratyczna, Trasa Górna, Siostrzana, Graniczna - GRANICZNA
nowa stała trasa
linia 93 DWORZEC ŁÓDŹ CHOJNY - Rzgowska, Trasa Górna, Jana Pawła II, Włókniarzy, Karolewska – DWORZEC ŁÓDŹ KALISKA
DWORZEC ŁÓDŻ KALISKA – Karolewska, Włókniarzy, Jana Pawła II, Trasa Górna, Rzgowska – DWORZEC ŁÓDŹ CHOJNY
nowa stała trasa
Autobusy linii 93 w obrębie skrzyżowania z ulicą Pabianicką będą jechały górną nitką Trasy Górna i al. Jana Pawła II
Na pętli Dworzec Łódź Kaliska autobusy linii 93 będą odjeżdżały ze stanowiska 2 (wspólnie z autobusami linii 50)
Autobusy będą zatrzymywać się na istniejących przystankach autobusowych oraz nowo utworzonych:
po Trasie Górna:
w kierunku do Rzgowskiej:
Trasa Górna – Pabianicka (0937) w kier. południowo-wschodnim dla linii 93
Trasa Górna – Pryncypalna (0939) w kier. południowo-wschodnim dla linii 93
Trasa Górna – Demokratyczna (0940) w kier. południowo-wschodnim dla linii 62A, 75, 93
Trasa Górna – Siostrzana (0942) w kierunku południowo-wschodnim dla linii 93
W kierunku do dw. Łódź Kaliska:
Trasa Górna – Rzgowska (1034) w kierunku północno-zachodnim dla linii 93
Trasa Górna – Siostrzana (0943) w kierunku północno-zachodnim dla linii 62A, 75, 93
Trasa Górna – Demokratyczna (0941) w kierunku północno-zachodnim dla linii 93
Trasa Górna – Pryncypalna (0938) w kier. północno-zachodnim dla linii 93
Jana Pawła II – Pabianicka (1298) w kier. północno-zachodnim dla linii 93
Ponadto w obrębie Trasy Górna zostaną uruchomione dodatkowe przystanki autobusowe:
Pabianicka – Stacja Łódź Pabianicka (1299) w kier. południowym dla linii 50, 50A, 61, N4
Rzgowska – Trasa Górna (0989) w kierunku północnym dla linii 70, 70B, 93
Siostrzana – Trasa Górna (0777) w kierunku zachodnim 62A, 68, 75
Siostrzana – Trasa Górna (0778) w kierunku wschodnim dla linii 68
Ustronna – Zagadkowa (0667) w kierunku północno-zachodnim dla linii 68
Ustronna – Zagadkowa (0668) w kierunku południowo-wschodnim dla linii 68
Ustronna – Demokratyczna (0779) w kierunku południowym dla linii 68
Paradna – Ustronna (0780) w kierunku wschodnim dla linii 68
Pryncypalna – Trasa Górna (0862) w kier. wschodnim dla linii 63
Pryncypalna – Trasa Górna (0863) w kier. zachodnim dla linii 63
Na ulicy Pabianickiej zostaną przeniesione w miejsce stałej lokalizacji przystanki autobusowe i tramwajowe:
Pabianicka – Galileusza (0680) i (0681) w kierunku północnym
Pabianicka – Jana Pawła II (0691) i (0692) w kierunku południowym
93 wyrasta na sztandarową linię Łodzi. Będzie jechać po całej super Trasie Górna. Dla osób z okolic Jana Pawła II 93 do Łódź Kaliskiej, to super pomysł. Oby 52 nie pocieli do granic przesady.... Na Trasie Górna dla 93 przewiduje wożenie powietrza.
Linia 70B do Gadki Starej na przegubach? masakra....może ciut dalej dać ją do Ikea....żart.
Linia 70B do Gadki Starej na przegubach? masakra....może ciut dalej dać ją do Ikea....żart.