Reorganizacja linii autobusowych w Łodzi
Co do bazy PKSu na Smutnej to mam taki pomysł:
Linia 56 – rezygnacja z kursu kieszeniowego do bazy PKS, zachowanie relacji Pl. Dąbrowskiego – Arturówek, czas przejazdu 23-23 minuty, częstotliwość 55 minut, obsługa jeden autobus maxi z zaj. Kilińskiego lub Limanowskiego.
Linia 56A –Trasa: Pl. Dąbrowskiego – Sterlinga, Rewolucji 1905r., Uniwersytecka, Strykowska, Smutna, PKS, Doły, Telefoniczna – Zaj. MPK (z powrotem: Uniwersytecka, Jaracza – Pl. Dąbrowskiego). Cel: obsługa ulic: Doły, Smutna, Telefoniczna. Ułatwienie mieszkańcom ulic Doły, Smutna, Telefoniczna oraz pracownikom bazy PKS dotarcia do Pl. Dąbrowskiego bez konieczności przesiadki. Konieczność usytuowania nowych przystanków: Smutna-Strykowska(kier. wschodni), Telefoniczna-Ogródki działkowe (kier. wschodni oraz zachodni). Czas przejazdu 17-17, częstotliwość 45 minut, obsługa jeden autobus mini z zaj. Kilińskiego lub Limanowskiego.
Linia 56 – rezygnacja z kursu kieszeniowego do bazy PKS, zachowanie relacji Pl. Dąbrowskiego – Arturówek, czas przejazdu 23-23 minuty, częstotliwość 55 minut, obsługa jeden autobus maxi z zaj. Kilińskiego lub Limanowskiego.
Linia 56A –Trasa: Pl. Dąbrowskiego – Sterlinga, Rewolucji 1905r., Uniwersytecka, Strykowska, Smutna, PKS, Doły, Telefoniczna – Zaj. MPK (z powrotem: Uniwersytecka, Jaracza – Pl. Dąbrowskiego). Cel: obsługa ulic: Doły, Smutna, Telefoniczna. Ułatwienie mieszkańcom ulic Doły, Smutna, Telefoniczna oraz pracownikom bazy PKS dotarcia do Pl. Dąbrowskiego bez konieczności przesiadki. Konieczność usytuowania nowych przystanków: Smutna-Strykowska(kier. wschodni), Telefoniczna-Ogródki działkowe (kier. wschodni oraz zachodni). Czas przejazdu 17-17, częstotliwość 45 minut, obsługa jeden autobus mini z zaj. Kilińskiego lub Limanowskiego.
Morton = super propozycja!
Bardzo podoba mi się propozycja Mortona. Uważam, że facet dokonując stosunkowo niewielkich zmian potrafił wskazać na kilka obecnych niedoróbek. Wypada mieć nadzieję, że zdecydujesz się Mortonie wysłać to do ZDIT albo że ludzie z ZDIT pojawiają się na komunikacyjnych forach.
Szczegolny plus za usensownienie linii 75 (krócej i przez dłuższy odcinek Widzewskiej, nie przez samo Tesco) i za 82 (dobry pomysł na połączenie Dąbrowy przemysłowej z punktem przesiadkowym na Piłsudskiego).
Jednak 56 bym zostawił bez "A" i bez kursu przez ul. Smutną. Tamtędy dałbym 67 i puścił w realcji: Pl.Dąbrowskiego - Uniwersytecka - Strykowska - Smutna - Doły - Telefoniczna - Janosika - Brzezińska - Zjazdowa - Łukszewska. Argument? Umożliwienie mieszkańcom takich ulic jak Bystrzycka, Drwęcka, Doły dobrego dojazdu do punktu przesiadkowego (Pl.Dabrowskiego lub Brzezinska) lub do tramwaju na Telefoniczna, Pomorska lub Narutowicza. Tam mieszka duzo starszych osob i trudno im isc pieszo do Tramwaju, to jednak jest spory dla nich kawalek. Obsluga autobusem 12 metrowym z Limanowskiego. W niedziele midi i dodatkowo do godziny 14 drugi midibus. Ci sami starsi ludzie z wspomianych ulic maja daleko zarowno do kosciola sw. Teresy jak i na Janosika. Wiem ze nie wszyscy sa wierzacy i komus moze sie to nie spodobac, ale w koncu nie liczy sie powod, a faktyczne zainteresowanie ludzi przejazdami.
Szczegolny plus za usensownienie linii 75 (krócej i przez dłuższy odcinek Widzewskiej, nie przez samo Tesco) i za 82 (dobry pomysł na połączenie Dąbrowy przemysłowej z punktem przesiadkowym na Piłsudskiego).
Jednak 56 bym zostawił bez "A" i bez kursu przez ul. Smutną. Tamtędy dałbym 67 i puścił w realcji: Pl.Dąbrowskiego - Uniwersytecka - Strykowska - Smutna - Doły - Telefoniczna - Janosika - Brzezińska - Zjazdowa - Łukszewska. Argument? Umożliwienie mieszkańcom takich ulic jak Bystrzycka, Drwęcka, Doły dobrego dojazdu do punktu przesiadkowego (Pl.Dabrowskiego lub Brzezinska) lub do tramwaju na Telefoniczna, Pomorska lub Narutowicza. Tam mieszka duzo starszych osob i trudno im isc pieszo do Tramwaju, to jednak jest spory dla nich kawalek. Obsluga autobusem 12 metrowym z Limanowskiego. W niedziele midi i dodatkowo do godziny 14 drugi midibus. Ci sami starsi ludzie z wspomianych ulic maja daleko zarowno do kosciola sw. Teresy jak i na Janosika. Wiem ze nie wszyscy sa wierzacy i komus moze sie to nie spodobac, ale w koncu nie liczy sie powod, a faktyczne zainteresowanie ludzi przejazdami.
Re: Morton = super propozycja!
Eugeniuszu twój pomysł z 67 jest ciekawy. Z jednej strony mi się podoba ale widze dwa minusy: 67 po cześci ma wspomagać 53 (jednak nie jest to najwazniejsze ) drugim problemem jest obsluga. Sam powiedziałeś, że ma to być linia dla ludzi starszych, jednak czasem na 67 pojawiają sie Jelcze M11, 120MM lub Ikarusy Trzeba więc oddac tą linie w całości Limance i po kłopocie
PS: maila do ZDiT-u już wysłałem
PS: maila do ZDiT-u już wysłałem
Morton, zwróć też uwagę, że mało kto jeździ 67 gdzie indziej niż na targowisko... Do M1 można dojechać 53, a nawet jeśli z Pl Dąbrowskiego jechałoby się czymś innym, to jest 81, 87, 64 - 100 % pewności, że w ciągu najbliższych 5 minut coś będzie jechało w stronę M1.
Kolejny atut 67 to dowóz dzieciaków do szkoły nie tylko raz czy 2 razy dziennie, ale cały dzień. To duża wygoda.
Kolejny atut 67 to dowóz dzieciaków do szkoły nie tylko raz czy 2 razy dziennie, ale cały dzień. To duża wygoda.
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
-
- Bywalec
- Posty: 218
- Rejestracja: wt 07:21, 12 lip 2005
- Lokalizacja: Zarzew
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ