linia 3
-
- Bywalec
- Posty: 218
- Rejestracja: wt 07:21, 12 lip 2005
- Lokalizacja: Zarzew
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Jaki Szymuś? Szymon5444 to mój nick, nie można wszystkiego mieć, czasem trzeba się przesiadać, a jak przesiadki są szybkie to nie jest problem.
Do starego układu nie ma co wracać. Teraz ludzie buntują się, bo 7 i 13 się pokrywają, a jak było przedtem na 9 i 29, 14 ze Szczecińskiej i 25, 25 i 26, a może 10 i 14, 10 i 8/25. Same duble i nikt nic nie gadał.
07 Lip 2005 08:59 pm
Do starego układu nie ma co wracać. Teraz ludzie buntują się, bo 7 i 13 się pokrywają, a jak było przedtem na 9 i 29, 14 ze Szczecińskiej i 25, 25 i 26, a może 10 i 14, 10 i 8/25. Same duble i nikt nic nie gadał.
07 Lip 2005 08:59 pm
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
Tak bo te duble sa potrzebne
np 10,14,8 nikt nie chce sie przesiadac na skrzyzowaniu marszalkow i przy dworcu wiec tak ma byc
a dubel 7 i 13 jest bez sensu bo caly czas CAŁY jada razem, osobna jada tylko od kilinskiego do kozin gdzie znow sie spotykaja i to jest bez sensu a a to ze polaczenia bardzo oddalnych od siebie osiedli np. teofilowa i widzewa, widzewa i retkini oraz dabrowy i retkini nie da sie skierowac inaczej z powodow czysto technicznych i nie tylko
07 Lip 2005 09:10 pm
np 10,14,8 nikt nie chce sie przesiadac na skrzyzowaniu marszalkow i przy dworcu wiec tak ma byc
a dubel 7 i 13 jest bez sensu bo caly czas CAŁY jada razem, osobna jada tylko od kilinskiego do kozin gdzie znow sie spotykaja i to jest bez sensu a a to ze polaczenia bardzo oddalnych od siebie osiedli np. teofilowa i widzewa, widzewa i retkini oraz dabrowy i retkini nie da sie skierowac inaczej z powodow czysto technicznych i nie tylko
07 Lip 2005 09:10 pm
-
- Bywalec
- Posty: 218
- Rejestracja: wt 07:21, 12 lip 2005
- Lokalizacja: Zarzew
Problem w tym,że przesiadki nie zawsze są szybkie np.
na skrzyżowaniu smiglego rydza/przybyszewskiego jak 14 dojezdza na nie od strony dabrowy to 3 na widzew ucieka i trzeba czekac
No niech Ci bedzie szymon5444
(a podpis na samym dole postow to dlatego,że moj kolega pojechal do londynu i nie wiem co sie z nim dzieje )
07 Lip 2005 09:22 pm
na skrzyżowaniu smiglego rydza/przybyszewskiego jak 14 dojezdza na nie od strony dabrowy to 3 na widzew ucieka i trzeba czekac
No niech Ci bedzie szymon5444
(a podpis na samym dole postow to dlatego,że moj kolega pojechal do londynu i nie wiem co sie z nim dzieje )
07 Lip 2005 09:22 pm
-
- Coś mówi
- Posty: 28
- Rejestracja: pn 20:45, 11 lip 2005
- Lokalizacja: Łódź - Bałuty Stare
A ja to widzę tak...
A co myślicie o takim wariancie:
Linia 3
Warszawska/Wycieczkowa - Warszawska, Łagiewnicka, Dolna, Zgierska, Zachodnia, Kościuszki, Żwirki, Piotrkowska - Pl. Niepodległości.
Linia 16
Pl. Niepodległości - Piotrkowska, Pl. Reymonta, Przybyszewskiego, Puszkina, Rokicińska - Rokicińska / Augustów.
--
Dzięki temu skróci się trasa linii 3, a tym samym kilka brygad będzie można przesunąć na linię 16.
Częstotliwość linii 3 i 16 ustawiłbym na 10 min. w godz. szczytu, a 15/20 min. po godzinach szczytu.
Jeżeli zaś chodzi o tramwaj linii 7, to proponuję na stałe go zostawić na Lodowej.
Przecież to doskonałe połączenie z cmentarzem na Zarzewie i hipermarketem "Karfur" (dawny Jumbo) na Przybyszewskiego.
Ja sam mieszkam na Bałutach Starych i żeby dostać się na cmentarz na Zarzewie muszę jechać 3 przez pół miata, robiąc wielki łuk aż do pl. Reymonta.
Natomiast gdyby 7 jeździła na Lodową, pojechałbym sobie 57 do Pl. Dąbrowskiego, tam przesiadł się w 7 i omijając zatłoczone centrum śmignął na Zarzew znacznie szybciej niż 3.
Linia 3
Warszawska/Wycieczkowa - Warszawska, Łagiewnicka, Dolna, Zgierska, Zachodnia, Kościuszki, Żwirki, Piotrkowska - Pl. Niepodległości.
Linia 16
Pl. Niepodległości - Piotrkowska, Pl. Reymonta, Przybyszewskiego, Puszkina, Rokicińska - Rokicińska / Augustów.
--
Dzięki temu skróci się trasa linii 3, a tym samym kilka brygad będzie można przesunąć na linię 16.
Częstotliwość linii 3 i 16 ustawiłbym na 10 min. w godz. szczytu, a 15/20 min. po godzinach szczytu.
Jeżeli zaś chodzi o tramwaj linii 7, to proponuję na stałe go zostawić na Lodowej.
Przecież to doskonałe połączenie z cmentarzem na Zarzewie i hipermarketem "Karfur" (dawny Jumbo) na Przybyszewskiego.
Ja sam mieszkam na Bałutach Starych i żeby dostać się na cmentarz na Zarzewie muszę jechać 3 przez pół miata, robiąc wielki łuk aż do pl. Reymonta.
Natomiast gdyby 7 jeździła na Lodową, pojechałbym sobie 57 do Pl. Dąbrowskiego, tam przesiadł się w 7 i omijając zatłoczone centrum śmignął na Zarzew znacznie szybciej niż 3.
-
- Coś mówi
- Posty: 28
- Rejestracja: pn 20:45, 11 lip 2005
- Lokalizacja: Łódź - Bałuty Stare
Trasa tramwaju linii 3.
Kiedyś na forum "komunikacja" Łódzkiej Gazety Wyborczej proponowałem nową trasę tramwaju linii 3.
Brałem pod uwagę głównie skrócenie czasu przejazdu tramwaju przez centrum miasta. Zrezygnowałem w moim planie na przykład z obecności tramwaju linii 3 na ulicy Piotrkowskiej.
Pomyślałem też o odcinku ul. Przybyszewskiego (al. Śmigłego Rydza -
ul. Kilińskiego), jaki został by pozbawiony komunikacji tramwajowej.
Plan mój zakłada zmianę tras tramwajów linii 3 oraz tramwaju linii 8 jakiego trasa pokrywa się na całej Al. Piłsudskiego i części Al. Mickiewicza z tramwajem linii 10.
Oto szczegóły:
Linia 3
Warszawska/Wycieczkowa-ul. Warszawska, ul. Dolna, ul. Zgierska, ul. Zachodnia, al. Kościuszki, AL. MICKIEWICZA, AL. PIŁSUDSKIEGO, AL. ŚMIGŁEGO RYDZA, ul. Przybyszewskiego, ul. Puszkina, ul. Rokicińska - Rokicińska/Augustów.
---
Tramwaj linii 3 omijając wąską ul. Przybyszewskiego, szybko dowiezie mieszkańców osiedla Zarzew oraz osiedla w rejonie ul. Tatrzańskiej do centrum miasta, pod Galerię Łódzką, SiverScreen, Pietrynę, centrum rozrywkowo-biznesowo-handlowe miasta.
Szybciej dojedziemy też do hipermarketu Carrefour na Przybyszewskiego i na cmentarz Zarzew.
---
Co z odcinkiem ulicy Przybyszewskiego (Śmigłego Rydza - Kilińskiego) pozbawionym komunikacji tramwajowej?
Ponieważ trasa tramwaju 8 i 10 pokrywa się całkowicie na ul. Rokicińskiej, al. Piłsudskiego i części al. Mickiewicza, proponuję zmienić trasę tramwaju linii 8.
Linia 8
Rokicińska/Augustów - ul. Rokicińska, UL. PUSZKINA, UL. PRZYBYSZEWSKIEGO, PL. REYMONTA, UL. PIOTRKOWSKA, UL. ŻWIRKI, AL. KOŚCIUSZKI, al. Mickiewicza, al. Włókniarzy, ul. Aleksandrowska - Aleksandrowska/(pętla - nie pamiętam nazwy).
--
Tramwaj linii 8 nie dubluje już dziesiątki na Rokicińskiej, Piłsudskiego i częsci Mickiewicza, jedzie Przybyszewskiego i zapewnia wygodną przesiadkę z innymi liniami na ul. Piotrkowskiej (2, 6, 11, 11A)
--
Co należy zrobić by wprowadzić w życie ten plan?
Zmodernizować sygnalizację świetlną na skrzyżowaniu
al. Mickiewicza-al. Kościuszki, zapewniając bezkolizyjny skręt tramwajowi linii 3 (z al. Kościuszki w lewo w al. Mickiewicza (relacja: N-E)i odwrotnie)
oraz tramwajowi linii 8 (z al. Kościuszki w lewo w al. Mickiewicza
(relacja: S-W)i odwrotnie).
Kłopotem by było jedynie miejsce ewentualnej przesiadki pasażerów jadących tramwajem linii 8 al. Mickiewicza w kierunku Widzewa.
Chcąc kontynuować jazdę prosto, al. Mickiewicza zakładając, że ósemka skręci w prawo w al. Kościuszki, musieliby oni przesiąść się na 10 lub 14, już na przystanku Mickiewicza/Żeromskiego, ponieważ przystanek Mickiewicza/Kościuszki ma perony obustronnie po zachodniej stronie al. Kościuszki.
Co wy na to?
Zalety tego rozwiązania to:
1. Przyspieszenie podróży tramwajem linii 3, poprzez ominięcie Piotrkowskiej, pl. Reymonta i Przybyszewskiego do Śmigłego Rydza.
2. Wyeliminowanie dublującej się z tramwajem linii 10 ósemki z Rokicińskiej i części Mickiewicza.
3. Brak konieczności budowy nowych skrętów torowisk.
Na skrzyżowaniu Mickiewicza/Kościuszki skręty już istnieją.
Wady:
1. Konieczność modernizacji sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Mickiewicza/Kościuszki.
2. Zdublowanie tras tramwaju linii 3 i 14 na al. Piłsudskiego i al. Śmigłego-Rydza do Przybyszewskiego (coś za coś).
Brałem pod uwagę głównie skrócenie czasu przejazdu tramwaju przez centrum miasta. Zrezygnowałem w moim planie na przykład z obecności tramwaju linii 3 na ulicy Piotrkowskiej.
Pomyślałem też o odcinku ul. Przybyszewskiego (al. Śmigłego Rydza -
ul. Kilińskiego), jaki został by pozbawiony komunikacji tramwajowej.
Plan mój zakłada zmianę tras tramwajów linii 3 oraz tramwaju linii 8 jakiego trasa pokrywa się na całej Al. Piłsudskiego i części Al. Mickiewicza z tramwajem linii 10.
Oto szczegóły:
Linia 3
Warszawska/Wycieczkowa-ul. Warszawska, ul. Dolna, ul. Zgierska, ul. Zachodnia, al. Kościuszki, AL. MICKIEWICZA, AL. PIŁSUDSKIEGO, AL. ŚMIGŁEGO RYDZA, ul. Przybyszewskiego, ul. Puszkina, ul. Rokicińska - Rokicińska/Augustów.
---
Tramwaj linii 3 omijając wąską ul. Przybyszewskiego, szybko dowiezie mieszkańców osiedla Zarzew oraz osiedla w rejonie ul. Tatrzańskiej do centrum miasta, pod Galerię Łódzką, SiverScreen, Pietrynę, centrum rozrywkowo-biznesowo-handlowe miasta.
Szybciej dojedziemy też do hipermarketu Carrefour na Przybyszewskiego i na cmentarz Zarzew.
---
Co z odcinkiem ulicy Przybyszewskiego (Śmigłego Rydza - Kilińskiego) pozbawionym komunikacji tramwajowej?
Ponieważ trasa tramwaju 8 i 10 pokrywa się całkowicie na ul. Rokicińskiej, al. Piłsudskiego i części al. Mickiewicza, proponuję zmienić trasę tramwaju linii 8.
Linia 8
Rokicińska/Augustów - ul. Rokicińska, UL. PUSZKINA, UL. PRZYBYSZEWSKIEGO, PL. REYMONTA, UL. PIOTRKOWSKA, UL. ŻWIRKI, AL. KOŚCIUSZKI, al. Mickiewicza, al. Włókniarzy, ul. Aleksandrowska - Aleksandrowska/(pętla - nie pamiętam nazwy).
--
Tramwaj linii 8 nie dubluje już dziesiątki na Rokicińskiej, Piłsudskiego i częsci Mickiewicza, jedzie Przybyszewskiego i zapewnia wygodną przesiadkę z innymi liniami na ul. Piotrkowskiej (2, 6, 11, 11A)
--
Co należy zrobić by wprowadzić w życie ten plan?
Zmodernizować sygnalizację świetlną na skrzyżowaniu
al. Mickiewicza-al. Kościuszki, zapewniając bezkolizyjny skręt tramwajowi linii 3 (z al. Kościuszki w lewo w al. Mickiewicza (relacja: N-E)i odwrotnie)
oraz tramwajowi linii 8 (z al. Kościuszki w lewo w al. Mickiewicza
(relacja: S-W)i odwrotnie).
Kłopotem by było jedynie miejsce ewentualnej przesiadki pasażerów jadących tramwajem linii 8 al. Mickiewicza w kierunku Widzewa.
Chcąc kontynuować jazdę prosto, al. Mickiewicza zakładając, że ósemka skręci w prawo w al. Kościuszki, musieliby oni przesiąść się na 10 lub 14, już na przystanku Mickiewicza/Żeromskiego, ponieważ przystanek Mickiewicza/Kościuszki ma perony obustronnie po zachodniej stronie al. Kościuszki.
Co wy na to?
Zalety tego rozwiązania to:
1. Przyspieszenie podróży tramwajem linii 3, poprzez ominięcie Piotrkowskiej, pl. Reymonta i Przybyszewskiego do Śmigłego Rydza.
2. Wyeliminowanie dublującej się z tramwajem linii 10 ósemki z Rokicińskiej i części Mickiewicza.
3. Brak konieczności budowy nowych skrętów torowisk.
Na skrzyżowaniu Mickiewicza/Kościuszki skręty już istnieją.
Wady:
1. Konieczność modernizacji sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Mickiewicza/Kościuszki.
2. Zdublowanie tras tramwaju linii 3 i 14 na al. Piłsudskiego i al. Śmigłego-Rydza do Przybyszewskiego (coś za coś).
Szanowny w.o.d.z.i.r.e.j-u, przedstawiłeś bardzo złe projekty. Zatem postaram się uzasadnić swą opinię.
3 skrócona do Pl. Niepodległości i 16 na Widzew z niego, to bezsens.
Jak ty to sobie wyobrażasz? 16 co dziesięć minut?
3, która jeżdzi co 7/8 minut, nie radzi sobie na Przybyszewskiego, a ty chcesz ten tramwaj zabrać i zrobić inną linię, z jeszcze gorszą częstotliwością?
Bzdura!
Kolejny twój plan zmian 8 i 3.
Zarzew zdecydowanie woli połączenie z ciągiem Piotrkowska/Zachodnia niż z Kilińskiego.
8 na Piotrkowskiej jest już nie potrzebna, bo jest 2.
8 i 10 mimo dubli mają dobre trasy, bo tą trasą przemieszcza się wielu pasażerów. 10 to ma być w końcu szybki tramwaj, łuk na Mickiewicza./Piotrkowska by szybkość obnizał, a poza tym nikt nie będzie specjalnie inwestował w zwrotnice i inne urządzenia, by twój pomysł mógł być wcielony. Dlatego zostawmy tak jak jest, mój projekt, raczej będzie dobry. Na 46 jest 14 brygad, wrazie czego linie można by obsługiwąć przez MPK i MKT.
3 skrócona do Pl. Niepodległości i 16 na Widzew z niego, to bezsens.
Jak ty to sobie wyobrażasz? 16 co dziesięć minut?
3, która jeżdzi co 7/8 minut, nie radzi sobie na Przybyszewskiego, a ty chcesz ten tramwaj zabrać i zrobić inną linię, z jeszcze gorszą częstotliwością?
Bzdura!
Kolejny twój plan zmian 8 i 3.
Zarzew zdecydowanie woli połączenie z ciągiem Piotrkowska/Zachodnia niż z Kilińskiego.
8 na Piotrkowskiej jest już nie potrzebna, bo jest 2.
8 i 10 mimo dubli mają dobre trasy, bo tą trasą przemieszcza się wielu pasażerów. 10 to ma być w końcu szybki tramwaj, łuk na Mickiewicza./Piotrkowska by szybkość obnizał, a poza tym nikt nie będzie specjalnie inwestował w zwrotnice i inne urządzenia, by twój pomysł mógł być wcielony. Dlatego zostawmy tak jak jest, mój projekt, raczej będzie dobry. Na 46 jest 14 brygad, wrazie czego linie można by obsługiwąć przez MPK i MKT.
-
- Coś mówi
- Posty: 28
- Rejestracja: pn 20:45, 11 lip 2005
- Lokalizacja: Łódź - Bałuty Stare
Linia 3 - polemiki ciąg dalszy...
Gość pisze:Kolejny twój plan zmian 8 i 3.
Zarzew zdecydowanie woli połączenie z ciągiem
Piotrkowska/Zachodnia niż z Kilińskiego.
Ja nic nie wspominałem o Kilińskiego.
Tramwaj 8 jechałby Przybyszewskiego, do Piotrkowskiej, a potem Żwirki i Kościuszki do Mickiewicza.
Jak Zarzew woli połączenie z ciągiem Piotrkowska/Zachodnia, to Zarzew może jechać ósemką, a na Piotrkowskiej przesiąść się w 2, 6, 11 lub 11A.
Może też Zarzew jechać trójką. Która bardzo szybko dojedzie Śmigłego Rydza i Piłsudskiego do al. Kościuszki i wjedzie w ciąg N-S (jak piszesz Piotrkowska-Zachodnia).
Gość pisze:8 na Piotrkowskiej jest już nie potrzebna, bo jest 2.
Ale 2 jedzie Piotrkowską z Dąbrowy a 8 jechałoby Piotrkowską z Widzewa i Zarzewa. Ilość linii byłaby taka sama po zdjęciu stamtąd trójki (2, 6, 8, 11 i 11A).
Linia 10 nie pokryłaby zapotrzebowań?gość pisze:8 i 10 mimo dubli mają dobre trasy, bo tą trasą przemieszcza się wielu pasażerów.
Zawsze jeszcze by była 9 do Śmigłego Rydza, a dalej 3 której trasę omówiłem we wcześniejszym poście.
gość pisze:10 to ma być w końcu szybki tramwaj,
To była wielka pomyłka z tymi Cityrunnerami. Nie da się zrobić szybkiego tramwaju na trasie linii 10, bez wyeliminowania z niej innych linii tramwajowych NA CAŁEJ DŁUGOŚCI LINII AŻ PO RETKINIĘ i zainstalowania na każdym skrzyżowaniu jakie przecina linia 10 sygnalizacji wzbudzanej przez nadjeżdżający tramwaj, tak by ten miał bezwzględny priorytet przy przejeździe.
gość pisze:łuk na Mickiewicza./Piotrkowska by szybkość obnizał
Pozostaje linia 10 i 9 do Śmigłego Rydza.
gość pisze:a poza tym nikt nie będzie specjalnie inwestował w zwrotnice i inne urządzenia, by twój pomysł mógł być wcielony.
W zwrotnice inwestować nie musi, przecież napisałem we wcześniejszym poście, że akurat wszystkie zwrotnice oraz skręty już istnieją i dotyczy to tylko skrzyżowania Mickiewicza/Kościuszki.
A jeżeli chodzi o inne urządzenia, to pewnie masz na myśli modernizację sygnalizacji świetlnej na skrzyzowaniu Kościuszki/Mickiewicza jaka ma zapewnić bezkolizyjny manewr skrętu dla linii 3 i 8?
No cóż, tu pewnie masz rację... Jak coś działa to po co to zmieniać - tak właśnie myślą w urządzie miasta i ZDiT.
Gość pisze:Dlatego zostawmy tak jak jest, mój projekt, raczej będzie dobry. Na 46 jest 14 brygad, wrazie czego linie można by obsługiwąć przez MPK i MKT.
Ostatniego wywodu nie rozumiem?
Rozmawiamy tutaj przecież o linii 3.
Od moderatora: Żeby zacytować jakiś post wystarczy między początek i koniec cytatu wstawić znaczniki [ quote ] i [ /quote ] (oczywiście bez spacji. Żeby zacytować kogoś konkretne wpisujemy zamiast [ quote ] [ quote="nick" ], np. [ quote="gość"]ładny mamy dzień [ /quote] Pamiętaj, że nie jesteśmy na forum Gazety Wyborczej - jest ono pod względem technicznym do bani.
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
-
- Bywalec
- Posty: 218
- Rejestracja: wt 07:21, 12 lip 2005
- Lokalizacja: Zarzew
Ja tam proponuję zostawić 3 na obecnej trasie i już Po co robić ludziom
dodatkowe przesiadki na pl.Reymonta jak właśnie tam wsiada do 3 bardzo dużo ludzi. Co do projektu,ktoy proponuje w.o.d.z.i.r.e.j to nie wiem czy to dobry pomysł.Linia 3 zapewnia sprawny dojazd do centrum
i obsługuje cały ciąg N-S.zmiana trasy linii 8:jakoś przez całe lata istniał tandem 10,25(ob.8,10).Z 10 szybkiego tramwaju na miarę PESTki się nie zrobi bo nie ma na to pieniedzy,poza tym trzebaby zbudowac przystanek dla 8 na al.Mickiewicza przy al.Kościuszki przed skrętem.A patrzac na korki na trasie W-Z tramwaj w szczycie jest tam priorytetowy i linie są bardzo zatłoczone,zreszta podobnie na ciągu N-S.
dodatkowe przesiadki na pl.Reymonta jak właśnie tam wsiada do 3 bardzo dużo ludzi. Co do projektu,ktoy proponuje w.o.d.z.i.r.e.j to nie wiem czy to dobry pomysł.Linia 3 zapewnia sprawny dojazd do centrum
i obsługuje cały ciąg N-S.zmiana trasy linii 8:jakoś przez całe lata istniał tandem 10,25(ob.8,10).Z 10 szybkiego tramwaju na miarę PESTki się nie zrobi bo nie ma na to pieniedzy,poza tym trzebaby zbudowac przystanek dla 8 na al.Mickiewicza przy al.Kościuszki przed skrętem.A patrzac na korki na trasie W-Z tramwaj w szczycie jest tam priorytetowy i linie są bardzo zatłoczone,zreszta podobnie na ciągu N-S.
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
-
- Bywalec
- Posty: 218
- Rejestracja: wt 07:21, 12 lip 2005
- Lokalizacja: Zarzew
Minęły wakacje,MPK wysłało mi maila,w którym poinformowało o tym,że w najbliższym czasie nastąpi poprawa.I co? I wychodzę sobie we wtorek na przystanek,a tramwaje o 9:25 i 9:33 nie przyjechały.To samo w środę.
Ja tam jakoś się opanowałem,oczywiście przedtem nawrzucałem na MPK sporo niemiłych słów
Ponieważ po wakacjach temat nieco przycichł,więc znowu go odkurzam
Mój projekcik to wspomagająca linia 16 na trasie:
16>AUGUSTÓW-Rokicińska-Puszkina-Przybyszewskiego-pl.Reymonta-Piotrkowska-pl.Niepodległości-Pabianicka-rondo Lotników Lwowskich-
Pabianicka-CHOCIANOWICE
Efekt:na Puszkina i Przybyszewskiego mamy linię wspomagającą 3,dodatkowo linia ta jest alternatywą dla ludzi jadących w okolice pl.Niepodległości(Górniak,Universal) oraz wspomaga 11(zatłoczoną pasażerami z Ksawerowa i Pabianic)
Rozkład linii to co 10 minut w szczycie i co 20 poza nim oraz w dni wolne.
Wówczas można obniżyć częstotliwość 3 do 10/20/20(na Warszawskiej nie jest potrzebny tram co 7,5 min).
Ja tam jakoś się opanowałem,oczywiście przedtem nawrzucałem na MPK sporo niemiłych słów
Ponieważ po wakacjach temat nieco przycichł,więc znowu go odkurzam
Mój projekcik to wspomagająca linia 16 na trasie:
16>AUGUSTÓW-Rokicińska-Puszkina-Przybyszewskiego-pl.Reymonta-Piotrkowska-pl.Niepodległości-Pabianicka-rondo Lotników Lwowskich-
Pabianicka-CHOCIANOWICE
Efekt:na Puszkina i Przybyszewskiego mamy linię wspomagającą 3,dodatkowo linia ta jest alternatywą dla ludzi jadących w okolice pl.Niepodległości(Górniak,Universal) oraz wspomaga 11(zatłoczoną pasażerami z Ksawerowa i Pabianic)
Rozkład linii to co 10 minut w szczycie i co 20 poza nim oraz w dni wolne.
Wówczas można obniżyć częstotliwość 3 do 10/20/20(na Warszawskiej nie jest potrzebny tram co 7,5 min).