Nie ma tam monitoringu tylko byl . Na testy i juz dawno zdemontowany (Volvo 7000 ale nie pamietam ktory numer taborowy). Podobnie jak w Volvo B10L i B10LA. Dwa autobusy i jeden sklad tramwajowy (z dabrowej) mial monitoring na testy, pozostaly obudowy. Widzialem nawet na targach nagranie z kamer.
A co do tych kamer w Volvo 7000 (niby ukrytych, chociaz jak wiesz czego szukac to znajdziesz) to byl kompletny niewypal, slaba jakosc obrazu i bardzo awaryjne.
Aleksej pisze:Nie ma tam monitoringu tylko byl . Na testy i juz dawno zdemontowany (Volvo 7000 ale nie pamietam ktory numer taborowy). Podobnie jak w Volvo B10L i B10LA. Dwa autobusy i jeden sklad tramwajowy (z dabrowej) mial monitoring na testy, pozostaly obudowy. Widzialem nawet na targach nagranie z kamer.
A co do tych kamer w Volvo 7000 (niby ukrytych, chociaz jak wiesz czego szukac to znajdziesz) to byl kompletny niewypal, slaba jakosc obrazu i bardzo awaryjne.
Pozdrawiam,
Aleksej
Jakość obrazu była fatalna jak piszesz były one bardzo awaryjne ale tylko z tego względu ponieważ nie były to profesjonalne kamery za tego typu zadań. Kamerki psuły się dlatego, że nie wytrzymywały wstrzasów a na takie "odporne" musieliby wydać dużo kasy. Szkoda, że nie ma komer w przynajmniej kilku pojazdach w MPK
Ten wczesniejszy sytem byl bardzo solidny, tylko narzekano na kompresje obrazu, byla dosyc mala i potrzeba bylo 150 GB dysku twardego (co wtedy kosztowalo bardzo duzo). Widzalem nawet obraz z tej kamerki na targach komunikacyjnych.
Chodzi ci o skład? Może u Łukasza S.
On był w malowaniu zakładowym i jako jeden z pierwszych, choć nie wiem czy nie pierwszy, miał montowaną kasete do tablic w drugim wagonie na górnej części okna.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.