Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » wt 12:31, 02 sie 2005
Masz racje aż tak dużo samochodów tam nie jeździ. Jednak dla niektórych kierowców alternatywą bedzię Siekiewicza, która też jest wąska i panuje na niej spory ruch. Kościuszki i Kopcińskiego spokojnie sobie poradzą ale głównie myślałem o Sienkiewicza.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » ndz 15:07, 07 sie 2005
I tak żle, bo Sienkiewicza jest również jednokierunkowa.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » ndz 17:44, 07 sie 2005
No i co z tego, że jest jednokierunkowa ?? przejmie część kieroców jadących na północ.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » ndz 18:34, 07 sie 2005
A na południe? I tak będzie żle, bo mieszkańcy Kilińskiego dojeżdżając do swych posesji muszą jakoś jechać. Załóżmy, że będą mogli jechać do swych domów jak najkrótszym odcinkiem Kilińskiego. Wtedy będzie dużo lewo i prawo skrętów.
Są jeszcze przewozy gospodarcze do sklepów idt itp.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » ndz 18:42, 07 sie 2005
Nie rozumiesz, Kilińskiego ma być jedynie dla mieszkańców i docelowych wjazdów gospodarczych. I nikt inny nie będzie miał prawa tam wjeżdżać.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » ndz 18:44, 07 sie 2005
To i tak będzie spory ruch, mimo wszystko. Tam by bardziej rozwiązano problem, gdyby skasowali skręty.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
ludek
Bywalec
Posty: 242 Rejestracja: ndz 18:07, 07 sie 2005
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: ludek » ndz 20:13, 07 sie 2005
Ja Kilińskiego puścił bym jedną linie tramwajową 1 bo też trzeba z przykrością to powiedzieć że tramwaje jak staną trzy jeden zadrugim to naprawde................ dlatego kilińskiego powinien jeździć 1 tramwaj albo wycofać ruch kołowy od Jaracza do Piłsudskiego a tramwaje pozostawić.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » pn 01:17, 08 sie 2005
Nie no jedna linia to za mało, a wycofanie tam tramwajów innych linii, troche by sparalizowało miasto i połączenia.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » wt 23:50, 09 sie 2005
Kilińskiego ma dobre połaczenią: Dabrowa, Doły, Chojny, Helenówek, Kurczaki, Teofilów. 1,4 i 5 się dublują ale robią to w ten sam sposób co 8,10 i 14, czyli jest OK
PS: Postanowiłem pisać na ciemno czerwono aby się odróżniać
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » śr 01:51, 10 sie 2005
Zmieniasz image. Myśle, że jedna linia na Kilińskiego byłaby za mało, a tak jest ok, tym bardziej, że każda co 10 minut.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » śr 11:00, 10 sie 2005
Kilińskiego ma też dość dobrą komunikację autobusową zapewnioną przez 57. 157 też daje ciekawe połaczenia
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » śr 11:31, 10 sie 2005
J bym zmienił 57 na tym fragmencie.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » śr 11:34, 10 sie 2005
Ciekawe po co i jak ?
SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643 Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005
Post
autor: SZAUTER » czw 18:54, 11 sie 2005
57 dobrze tam jeździ i jest ok. Tylko bardzo korki mu przeszkadzają
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » pt 01:59, 12 sie 2005
Wiecie ja jestem zwollenikiem tego, że gdzie tramwaje tam brak autobusów, tylko nie krytykujcie mnie od razu, takie jest me zdanie i tyle.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » pt 09:00, 12 sie 2005
To nie jest dobry pomysł dla Łodzi, otóż tramwaje jeżdża wschód-zachód, północ-południe, mało jest tras które jeżdża na "skos". Autobusy jeżdża bardziej "zyg-zakiem" i to jest ich wielka zaleta.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » sob 01:06, 13 sie 2005
Nie rozumiem cię w czym problem, autobusy mają wg uzuoełniać tramwaje, a piszesz coś co jest oczywiste, więc nie rozumiem co się czepiasz.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » sob 09:35, 13 sie 2005
Niczego się nie czepiam, tylko mówie, że tam gdzie są tramwaje muszą być autobusy, które je uzupełniają.
ludek
Bywalec
Posty: 242 Rejestracja: ndz 18:07, 07 sie 2005
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: ludek » sob 10:50, 13 sie 2005
Tylko że na kilińskiego niema noa to miejsca.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » sob 11:54, 13 sie 2005
Masz trochę racji ale 57 sobie radzi