Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » sob 12:21, 13 sie 2005
57 sobie radzi, ale raz jechałem citaro, też niszczą obsługę tej linii.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » sob 13:16, 13 sie 2005
Citaro nie powinno jeździć na 57 to fakt ale gdyby M181MB był na 57 a nie na 77, to Citaro by wzięło 77 i było by OK
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » sob 13:24, 13 sie 2005
To tylko kwestia podmian to samo z 52.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » sob 13:39, 13 sie 2005
Solówki na 52 w wakacje wystarczą, we wrześniu powinni wrócić do przegubów
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » sob 16:05, 13 sie 2005
No ja widziałem je też przed wakacjami na 52, zresztą jelcze z ZKA2 też.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
ludek
Bywalec
Posty: 242 Rejestracja: ndz 18:07, 07 sie 2005
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: ludek » sob 17:09, 13 sie 2005
Na 77 muszą jeździć przeguby dlatego że na Zażewie jest nowa fabryka czy coś i ludzie z tamtąt tylko 77 jeżdzą a jak podjedzi krótki wóz to nie zabiera ludzi wiem bo przeżyłem już taką sytuacje.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » sob 17:32, 13 sie 2005
To mnie denerwuje, że przez cały dzień przeguby jeżdżą puste tylko po to żeby raz na dzień zabrać wszystkich z fabryki. Może zrobią 77A na trasie: Rokicińska - Puszkina, Dąbrowskiego, Gojawiczyńskiej, Felińskiego, Broniewskiego - Rondo Insurekcji Wspomogło by 77 i dowoziło ludzi na Dąbrowę gdzie mogą się przesiąść. Wtedy na 77A mogły by jeździć 2 przguby.
ludek
Bywalec
Posty: 242 Rejestracja: ndz 18:07, 07 sie 2005
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: ludek » sob 17:34, 13 sie 2005
Takie już jest nasze MPK.
Chcą nas zadowolić ale czasami im to niewychodzi najlepiej.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » sob 20:40, 13 sie 2005
Nie przesadzaj, 77A jest nie potrzebne, jak zamienią kilka przegubków na krótkie to bedzie sam raz, albo niech zrobia ktorąś z linii 71,72,92, naokolo:Tomaszowska-Dąbrowskiego-Puszkina-Dostawcza-Lodowa-Dąbrowskiego.
Ale zadna linia by tam nie poszła bo ludzie by sie burzyli ze na okolo itd.
Nie jest to dobry pomysł. Tylko tak na siłe.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » sob 21:57, 13 sie 2005
Czemu nie zrobić 77A ? Miało by kilka kursów w godzinach zmian w Indesicie. A tak swoją drogą to o której są te zmiany ?
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » sob 23:00, 13 sie 2005
5:30- 6:00 zmiana
13:30-14:00 zmiana
21:30-22:00 zmiana
Czasem szczególnie pod koniec miesiąca zmiana kończy po 15 i około 0:00-1:00. Wtedy na pracowników czekają taksówki podtawione przez zakład, oczywiście bezpłatnie.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » ndz 08:09, 14 sie 2005
O to nawet fajnie. Dwa Ikarusy zaczynają o 5:00 na 77A o 6:30 wchodzą na 69, potem o 13:00 znów wchodzą na 77A i o 14:30 wracają na 69, o 21 znów na 77A i o 22:30 zjazd
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » ndz 12:24, 14 sie 2005
Te godziny co podałeś to mniej więcej o tej porze jeżdzi podwójna brygada.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » ndz 12:52, 14 sie 2005
Hmm, to oczywiste. Mój pomysł pozwala na solówki na 77 i zabiera tylko 2 ikarusy z 69 Oszczędność jak się patrzy
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » pn 01:07, 15 sie 2005
Niekoniecznie, bo te wozy są potrzebne na całej trasie 69.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » pn 07:45, 15 sie 2005
Nie za bardzo. 77A wspomagało by równierz 69 do ronda Insurekcji. Poza tym nie wiem, to taki pierwszy pomysł, który mi się nasunął ...
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » pn 13:43, 15 sie 2005
No, ale co z wozmi nadalszej zesci 69/69A.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » pn 13:52, 15 sie 2005
No widzisz i jest problem. Dlatego trzeba to lepiej przemyśleć. Może na 77A mogły by jeździć rezerwy ? Nie wiem trza by pokombinować.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » pn 14:01, 15 sie 2005
Rezerwy liniowe? A JAK BEDA POTRZEBNE, A NA PEWNO BEDA...
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » pn 14:05, 15 sie 2005
No to będzie problem, z resztą teraz też rezerwy wchodzą na 77.