Krańcówka Felińskiego/Kruczkowskiego.

Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Krańcówka Felińskiego/Kruczkowskiego.

Post autor: szymon5444 »

Czy ktoś z was prócz mnie i mortona, pamięta tę pętle na Dąbrowie?
Jeżdziło tam ongiś 64, 71, 95/A, 92, 154, 151, 61 przelotem w kierunku Czahar, a jeszcze dawnie C, E, J, G, ale my już tego nie pamiętamy.
Niestety, kr. skasowano bo ówczesnemu proboszczowi, zachciało się powiększenia placu przykościelnego. Osobiście mam wiele wspomnień z dzieciństwa, w związku z tą pętlą. Niestety nie mam żadnych zdjęć z jej widokiem. Może ktoś z was ma do powiedzenia coś o tej jakże ciekawej i potrzebnej krańcówce.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

Ciesze sie ze o mnie wspomniales Obrazek

Krańcówki nie skasowano dlatego ze proboszczowi chcialo sie powiekszyc plac przykoscielny, tylko odzyskal ziemie nalezaca do zakonu, ktora odebraly im kiedys wladze komunistyczne. Krancowka powstala w tym miejscu aby przeszkodzic lub utrudnic budowe kosciola.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: szymon5444 »

No ja słyszałem inną wersję. Głupota totalna, ta pętla powinna zostać.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

Nie glupota, tylko mieli prawo odzyskac swoja wlasnosc, to chyba normalne nie ?? A ze przy okazji zlikwidowali petle to przykre, ale teren nalezy do nich wiec moga z nim zrobic co zechca.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: szymon5444 »

Niestety, placu im się zachciało...
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

No ale on byl ich wiec nie widze problemu Obrazek

Osobiscie mysle ze mogli oddac kawalek placu zeby zmniejszyc petle a nie likwidowac ja, no ale to ich wlasnosc i mogli z nia zrobic co chcieli.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: szymon5444 »

Fakt, tymbardziej, że od strony parku też jest duzo miejsca.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

Prawde mówiąc to można by reaktywować tą krańcówke. Są dwa warunki: trzeba zliwidować parking, który sobie zrobili mieszkańcy (nielegalnie) oraz zlikwidować stragan z warzywami (to nie jest problem bo handel tam jest nielegalny). Zostaje wtedy wystarczająco dużo miejsca aby 405-a/Citaro zawróciło.
liszek
Sympatyk forum
Posty: 510
Rejestracja: wt 07:19, 12 lip 2005
Lokalizacja: Wiśniowa Góra-Łódź-Sieradz
Kontakt:

Post autor: liszek »

Ale jakie ty chcesz tam linie żeby miały krańcówke.
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

Myśle, że jeśli odpowiednio ułozy się rozkład 71 i 92 to obie linie mogłyby mieć tam pętle.
liszek
Sympatyk forum
Posty: 510
Rejestracja: wt 07:19, 12 lip 2005
Lokalizacja: Wiśniowa Góra-Łódź-Sieradz
Kontakt:

Post autor: liszek »

92 ma odpowiednią krańcówke wiec nie jest potrzebna 71 też.
Gość

Post autor: Gość »

Dlaczego? 71 mogłoby spokojnie dojeżdżać do Gojawiczyńskiej, zresztą 95 też.
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

Ten post pewnie napisał szymon Obrazek Myśle, że krańcówka "pod wiaduktem" jest w porządku. Jest tam jedyna dyspozytornia, która może obsługiwać autobusy. Jest dużo miejsca i do działek prawie nikt nie dojeżdża. Dlatego myślę, że 95 powinno tam zostać.
liszek
Sympatyk forum
Posty: 510
Rejestracja: wt 07:19, 12 lip 2005
Lokalizacja: Wiśniowa Góra-Łódź-Sieradz
Kontakt:

Post autor: liszek »

Anonymous pisze:Dlaczego? 71 mogłoby spokojnie dojeżdżać do Gojawiczyńskiej, zresztą 95 też.

Ale po co??
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

Myśle, że 71 powinno mieć pętle razem z 92. Kierowcy 71 mogą mieć postój (nawet krótki ale zawsze się przyda). Nie lubię linii okrężnych.

PS: Dziś jeździ gniot na 92 Obrazek
liszek
Sympatyk forum
Posty: 510
Rejestracja: wt 07:19, 12 lip 2005
Lokalizacja: Wiśniowa Góra-Łódź-Sieradz
Kontakt:

Post autor: liszek »

Wiem gniota dzis widziałem jak jechałem do pracy. Co do pętli to kiedyś 92 miała ją na stróży i wtedy było najlepiej a teraz jest ona na gojawiczyńskije i tak jest dobrze kiedyś jeździlem codziennie 92 całą trase ze stróży na dąbrowe to krańcówka jest w dobrym miejscu wiele dzieciaków tam ma szkołe i ma blisko ją blisko.
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

Hehe co do szkoły to moja była postawówka stała się gimnazjum dla Wiskitna i okolic Obrazek
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: szymon5444 »

Pętla to dobry pomysł, szkoda, że tylko dla 92, ja bym był też tm za 71 i 95.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

95 ma bardzo dobra krańcówkę pod wiaduktem i tam powinno zostać. Jest tam dużo miejsca i dyspozytornia, czego więcej trzeba Obrazek
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: szymon5444 »

Sensu trzeba. Robi nie potrzebne kółko przez Broniewskiego. Zapełnia się dopiero na Broniewskiego. Więcej ludzi by jeżdziło z Felińkiego, bo ta trasa by dała świetne połączenie. Z kolei 71 dwukierunkowe świetnie rekompensuje częstotliwość na Dąbrowskiego i to jest dobry pomysł.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
ODPOWIEDZ