System linii lokalnych ma ciut inną funkcję (tak jak i Andrespol ma i 82 i linie lokalne), a też jakoś słabo sobie wyobrażam żeby co któryś kurs 78 był realizowany przez prywatnego przewoźnika o wątpliwym standardzie. To mogłoby przynieść więcej krytyki niż obecne rozwiązanie.
Za to aż się prosi żeby w taki sposób załatać braki na trasach, na których potok jest mniejszy ale teraz brakuje kursów. Typu komunikacja między gminami czy do Konstantynowa. I nie przestaję twierdzić że to Łódź powinna wyjść z ofertą organizacji tego typu linii, na warunkach jednakowych dla każdej gminy
[Aleksandrów Łódzki] Linia 78
Re: [Aleksandrów Łódzki] Linia 78
Przecież nikt nie mówi, że standard ma być wątpliwy.
Jak się robi przetarg, można napisać, że mają być niskopodłogowe przeguby od tego i tego roku produkcji, i tak będzie.
Andrespol ma to, czego sobie zażyczył i za co zapłacił.
Jak się robi przetarg, można napisać, że mają być niskopodłogowe przeguby od tego i tego roku produkcji, i tak będzie.
Andrespol ma to, czego sobie zażyczył i za co zapłacił.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: [Aleksandrów Łódzki] Linia 78
Myślę, że Aleksandrów powinien zacząć od wprowadzenia formuły "dwusetek" na linii Aleksandrów - Rąbień - Wersalska. A co do wzmocnienia 78 to może na tej samej zasadzie jakaś "dwusetka" z Łodzi (np. z Rojnej, przez Aleksandrów, Rudę-Bugaj, Nakielnicę, Krasnodęby do Sobienia). Chociaż ciężko byłoby dopasować typ taboru, bo za Aleksandrowem wystarczyłoby pewnie coś w stylu markabowych Sprinterów, natomiast do Aleksandrowa mogłoby być ciasno w szczycie.