He... co jest w nich sknocone? Jedyne co moglbym zarzucic to zbyt opieszale zmienianie slizgaczy, ale ostatnio widze ze na wielu wagonach sa nowe.
A siec jak siec, tez nie jest w najlepszym stanie, podobnie jak torowiska, troszke za duzo latana. Jednak na linii LTRu bedzie zupelnie nowa na calej dlugosci.
Stawiam na tramwaj boi na wąskim gardle Zgierska-Zgierz szybszy przejazd a zreszta gdy jadę to wolę zapłacić normalnie za bilet niż pchać do kieszeni prywaciarzom z busików zapchanych. Zdecydowanie ctramwaj i nie ważne czy to ŁTR ,11,4,46.
Wiem, że napewno nie można zlikwidować 51 do Zgierza. Mimo wszystko to jeździ z Placu Dąbrowskiego sporo ludzi do Zgierza. Nie zapominajmy, że do samych Łagiewnik jedzie tylko 25 minut, a wydaje sie, że robi taki straszny łuk. Pozatym wystarczy jechać na Długiej w Zgierzu i zobaczyć ile ludzi jeździ z tamtąd do Placu Kilińskiego, osiedle 650-lecia. Przecież gdy powstało 51 do Zgierza to zlikwidowano zgierską "trójkę" z Łagiewnik na zgierskie osiedle 650-lecia.
P.S. Trasa przez Łagiewniki - szczególnie ulicą Wycieczkową przegubowym Volvo jest super