[Pabianice] Linia 41

Rozmowy, dotyczące funkcjonowania transportu zbiorowego w okolicach Łodzi.
jan_defecto
Megagaduła
Posty: 2284
Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
Lokalizacja: Łódź-Retkinia

Post autor: jan_defecto »

Karolew i odcinek do Retkińskiej jest OK. Dalej tory są tragiczne.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez jan_defecto, łącznie zmieniany 2 razy.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Kpc21 pisze:Tylko czy uda się ułożyć rozkład, biorąc pod uwagę porozumienia międzygminne, tak aby kilka brygad miało wszystkie kursy w relacji Chocianowice-Helenówek?

Potrzeba współpracy. Poprzednia 11 jeździła w kilku relacjach:
Pabianice - Zgierz
Chocianowice - Zgierz
Chocianowice - Helenówek
Pabianice - plac Niepodległości (ostatni kurs z Pabianic)
i może też Pabianice - Helenówek.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
eDragon55
Megagaduła
Posty: 2080
Rejestracja: pn 23:16, 05 wrz 2011
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eDragon55 »

Jeśli Zgierz i Pabianice chciałyby tramwaj co ok. 20 minut w tygodniu to wystarczą dwie relacje 11 (Chocianowice-IKEA - Helenówek oraz Pabianice - Zgierz nie licząc zjazdowych). Przy łącznej częstotliwości linii 11 i 11A sięgającej 10 poc/h do Pabianic i do Zgierza mógłby być wysłany co 3 kurs czyli co 18 minut. Jedyny minus tego, że w rozkładzie nie można byłoby zapamiętać, że np. zawsze 15, 33, 51 minut po pełnej godzinie odjedzie tramwaj do Pabianic.

12 może przyjąć lepszy tabor dopiero po wyremontowaniu zachodniego odcinka trasy W-Z a po całej trasie 10 również będzie mogła przyjąć niskopodłogowe ale 8 już nie i nie wiem co z 14 zależy czy będą coś robić na Śmigłego-Rydza w niedalekim czasie.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

W zasadzie w tej chwili rozkłady 16 i 41 są podobne.

Jeśli chodzi o WZ, to jakby północny kraniec 3 zamienić z czymś z Helenówka, to i ta linia przyjęłaby niską podłogę.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
eDragon55
Megagaduła
Posty: 2080
Rejestracja: pn 23:16, 05 wrz 2011
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eDragon55 »

3 z W-Z ma niewiele wspólnego zdecydowanie bardziej z ŁTR. Na zamianę krańców nie ma co liczyć jakby była pętla na rondzie Powstańców 1863 r. i co drugi kurs byłby skrócony to w tygodniu dałoby radę ale aktualnie remontu Warszawskiej nie ma w planach poza tym jeszcze nie został wyremontowany wiadukt na Przybyszewskiego a tam też tory nie za ciekawe.
Pod koniec 2015 tramwaje niskopodłogowe na pewno będą mogły przyjąć linie 10, 11, 12, 15, 15A i 16A (jeśli taki układ zostanie).
Awatar użytkownika
SzK
Sympatyk forum
Posty: 791
Rejestracja: pt 11:30, 07 lip 2006
Lokalizacja: Pabianice / Otwock

Linia 41

Post autor: SzK »

Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Bo PKS-y do Radwańskiej skrócili...
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
geograf
Sympatyk forum
Posty: 695
Rejestracja: wt 17:56, 13 cze 2006
Lokalizacja: Chojny/Warszawa

Post autor: geograf »

Przy 92 pełnych półkursach daje to średnio 104 osoby na każdy (pełny) przejazd z Pabianic do Łodzi. Nieźle, nieźle...

Tylko brakuje mi informacji o metodologii pomiarów. Takie niby nic, ale jednak Obrazek
Awatar użytkownika
SzK
Sympatyk forum
Posty: 791
Rejestracja: pt 11:30, 07 lip 2006
Lokalizacja: Pabianice / Otwock

Post autor: SzK »

Za pomiarowców odpowiem, że metodyka jest prosta: liczenie wsiadających i wysiadających na każdym przystanku w każdym kursie.
geograf
Sympatyk forum
Posty: 695
Rejestracja: wt 17:56, 13 cze 2006
Lokalizacja: Chojny/Warszawa

Post autor: geograf »

Czyli pomiarowcy jeździli każdą brygadą, tak? Po jednej osobie na wagon, czy więcej?Tylko na odcinku podmiejskim, czy na całej trasie?
Przez ile dni był wykonywany pomiar? W jakim okresie?
Marcin
Gaduła
Posty: 1791
Rejestracja: pn 20:10, 11 lip 2005

Post autor: Marcin »

Każda brygada, po jednej osobie na wagon, pomiar na całej trasie, okres - dni robocze listopada z wyjątkiem poniedziałków i piątków.
geograf
Sympatyk forum
Posty: 695
Rejestracja: wt 17:56, 13 cze 2006
Lokalizacja: Chojny/Warszawa

Post autor: geograf »

Nieźle, nieźle.

Szkoda, że nie pokuszono się o pomiary w weekend, ale i tak pozyskane dane robią wrażenie Obrazek

Te dane sprzed roku i dwóch lat były pozyskane w podobny sposób?
Marcin
Gaduła
Posty: 1791
Rejestracja: pn 20:10, 11 lip 2005

Post autor: Marcin »

geograf pisze:Te dane sprzed roku i dwóch lat były pozyskane w podobny sposób?

W identyczny.
Dane sprzed dwóch lat dodatkowo obejmowały soboty i niedziele.
geograf
Sympatyk forum
Posty: 695
Rejestracja: wt 17:56, 13 cze 2006
Lokalizacja: Chojny/Warszawa

Post autor: geograf »

Mhm.
Dzięki.
domino
Gaduła
Posty: 1146
Rejestracja: wt 21:35, 30 sie 2011

Post autor: domino »

Informujemy, że w związku z planowanym w dniu 6 stycznia 2014 r. w Pabianicach na ulicy Zamkowej marszem pn. „Powrót Trzech Króli” w godzinach od 12:15 do 13:30 na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu ulegnie skróceniu trasa tramwajów linii 41 z placu Niepodległości do pętli Duży Skręt.

Zmiana trasy dotyczy tramwajów ruszających z Łodzi o godz. 11:01 i 12:01 w kierunku Pabianic.

Na trasie Duży Skręt – Dworzec PKP uruchomiona zostanie autobusowa komunikacja zastępcza, obsługiwana przez MZK Pabianice Sp. z.o.o.

Odjazdy autobusów zastępczych z przystanku Warszawska/Duży Skręt w kierunku Dworca PKP o godz. 11:33 i 12:43.

Odjazdy autobusów zastępczych z Dworca PKP w kierunku Dużego Skrętu o godz. 12:23 i 13:23.
Planowane przyjazdy na przystanek Warszawska/Duży Skręt o godz. 12:39 i 13:37.

W przypadku opóźnienia w przyjazdach autobusów (objazd przemarszu), tramwaje odjeżdżające planowo z Dużego Skrętu o godz. 12:40 i 13:40 będą czekały aż przyjedzie autobus zastępczy w celu zapewnienia przesiadki pasażerom.

źródło
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

W autobusach zastępczych będą honorowane zarówno bilety taryfy pabianickiej, jak i łódzkiej.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554
Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: kafar »

W autobusach zastępczych będą honorowane zarówno bilety taryfy pabianickiej, jak i łódzkiej.
Coś czego bardzo brakuje przy takim rozdziale linii podmiejskich na różnych przewoźników.
kasiakan
Początkujący
Posty: 16
Rejestracja: pn 13:06, 10 lut 2014
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kasiakan »

Hmm wydawało mi się że rozmawiając kiedyś z przedstawicielem MPK usłyszałam, że kupując bilet aglomeracyjny mogę poruszać się po Łodzi i Pabianicach ale kupując bile no. za 2,6 i kasując go na wjeździe w 2 strefę jest on jak najbardziej honorowany??

Ciekawe długi czas tak jeździłam gdyż na Łódź miałam migawkę. Zresztą jakby nie było i tak opłaca się 1000 razy bardziej migawka aglomeracyjna:)
BB93
Sympatyk forum
Posty: 947
Rejestracja: śr 13:27, 01 kwie 2009
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: BB93 »

Strefy biletowe obowiązują dla biletów zakupionych w pojeździe, 24-godzinnych oraz okresowych (3-dniowych, 7-dniowych, itd.). Kasując bilet czasowy, możesz jechać odpowiednio 40 bądź 60 minut, nie zwracając uwagi na to, czy jesteś w strefie miejskiej, czy aglomeracyjnej.
kasiakan
Początkujący
Posty: 16
Rejestracja: pn 13:06, 10 lut 2014
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kasiakan »

Czyli krótko mówiąc zostałam wprowadzona w błąd przez przedstawiciela MPK
ODPOWIEDZ