[Pabianice] Linia 41
No co, MPK jest bogate, stać ich na płacenie pracownikom i wystawianie taboru (jaki by nie był).
Ciekawe czy jak Pabianice zorientują się jakie są możliwości przesiadkowe z "ich" peronów na PlN, czy zażądają wyciągnięcia tej linii do Północnej No i mogliby wreszcie dogadać się na drugi etap ŁTR, wtedy mieliby linię przez całe miasto
Ciekawe czy jak Pabianice zorientują się jakie są możliwości przesiadkowe z "ich" peronów na PlN, czy zażądają wyciągnięcia tej linii do Północnej No i mogliby wreszcie dogadać się na drugi etap ŁTR, wtedy mieliby linię przez całe miasto
Pabianicom obojętne co się dzieje na Placu i jak są względem siebie rozmieszczone perony. Dla większości radnych świat kończy się na granicy Pabianic.
Co do ŁTR - na razie nie ma co marzyć... Trzeba się bać o tory w Ksawerowie, bo ich stan jest miejscami katastrofalny.
Co do Północnej, po co kombinować, w tej chwili można połączyć 41 z 16A...
O ile Pabianice zapłaciłyby za dwa wagony, a o tym można w tej chwili zapomnieć.
Co do ŁTR - na razie nie ma co marzyć... Trzeba się bać o tory w Ksawerowie, bo ich stan jest miejscami katastrofalny.
Co do Północnej, po co kombinować, w tej chwili można połączyć 41 z 16A...
O ile Pabianice zapłaciłyby za dwa wagony, a o tym można w tej chwili zapomnieć.
Można połączyć z 46A. Za przeguba od czerwca Pabianice mają płacić.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Rozkłady jazdy linii 41
Generalnie jak widać możliwości jest wiele. Muszą jednak być dogadane "na górze"...
A teraz coś dla rozkładowców, przygotowałem kilka PDFów.
Rozkład jazdy 41 ważny od 1.01.2012r. (powrót linii po 8-katach na Plac N.
Odjazdy z Pabianic
http://mzkpabianice.republika.pl/tramwaje/rozklad/41pab010112.pdf
Odjazdy z Łodzi
http://mzkpabianice.republika.pl/tramwaje/rozklad/41lodz010112.pdf
Rozkład jazdy 41 ważny od 1.08.2010r. (po zmianie P na 41)
Odjazdy z Pabianic
http://mzkpabianice.republika.pl/tramwaje/rozklad/41pab010810.pdf
Odjazdy z Łodzi
http://mzkpabianice.republika.pl/tramwaje/rozklad/41lod010810.pdf
Rozkład jazdy 41 ważny od 1.02.2001r. (ostatni rozkład z czasów MKT)
Odjazdy z Pabianic
http://mzkpabianice.republika.pl/tramwaje/rozklad/41pab010201.pdf
Odjazdy z Łodzi
http://mzkpabianice.republika.pl/tramwaje/rozklad/41lod010201.pdf
A teraz coś dla rozkładowców, przygotowałem kilka PDFów.
Rozkład jazdy 41 ważny od 1.01.2012r. (powrót linii po 8-katach na Plac N.
Odjazdy z Pabianic
http://mzkpabianice.republika.pl/tramwaje/rozklad/41pab010112.pdf
Odjazdy z Łodzi
http://mzkpabianice.republika.pl/tramwaje/rozklad/41lodz010112.pdf
Rozkład jazdy 41 ważny od 1.08.2010r. (po zmianie P na 41)
Odjazdy z Pabianic
http://mzkpabianice.republika.pl/tramwaje/rozklad/41pab010810.pdf
Odjazdy z Łodzi
http://mzkpabianice.republika.pl/tramwaje/rozklad/41lod010810.pdf
Rozkład jazdy 41 ważny od 1.02.2001r. (ostatni rozkład z czasów MKT)
Odjazdy z Pabianic
http://mzkpabianice.republika.pl/tramwaje/rozklad/41pab010201.pdf
Odjazdy z Łodzi
http://mzkpabianice.republika.pl/tramwaje/rozklad/41lod010201.pdf
W szczycie w dni robocze częstotliwość taka sama jak za MKT. Nawet czas przejazdu kilka minut krótszy. Od czerwca mają wrócić przeguby. Wcale nie jest tak źle.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Tak, w szczycie. Poza tym nie ma co porównywać.W szczycie w dni robocze częstotliwość taka sama jak za MKT.
Jak wydłużano 11kę do Zgierza to rozkładowy czas przejazdu na odcinku Wiejska - Plac Niepodległości wynosił 43-44 minuty. I to był najkrótszy czas, jaki kojarzę dla linii pabianickiej.Nawet czas przejazdu kilka minut krótszy.
Zobaczymy. Na razie mamy solówki, do których w szczycie trudno wejść. Teraz pasażerów może być więcej z uwagi na lepszą trasę. Będzie ciekawie. Pan Prezydent Dychto może spodziewać się głosów zgniecionych pasażerów.Od czerwca mają wrócić przeguby.
Jest troszkę lepiej niż było, ale jeżeli za punkt odniesienia przyjąć to, jak powinno być, to trzeba jasno powiedzieć: nie jest bardzo źle, ale jest źle.Wcale nie jest tak źle.
-
- Coś mówi
- Posty: 35
- Rejestracja: wt 11:19, 15 lis 2011
- Lokalizacja: Łódź os.Rogi
Nie wiem czy się orjentujecie, że w czerwcu 2012r. MPK oddaje linie MKT jeżeli mkt przetrwa a prezydent pabianic nie da kasy na Duwagi to mkt puszcza Kanciaki które wiecznie się psują a jeżeli kaniak się popsuje to zostaje wam spacerek do Łodzi a jeżeli pan prezydent bądzie stważał problemy to mkt rezygnuje i nie macie połączenia z Łodzią
W czerwcu MKT najprawdopodobniej nie będzie już istnieć.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Ja mam nadzieję, że linia 41 stanie się jeszcze bardziej popularna (dzięki wydłużeniu do Placu) i będą naciski na władze Pabianic aby uruchomić dodatkowe kursy. Nawet bez dodatkowych brygad, gdyż jest ich w szczycie 7, a postoje na pętlach po około 20 minut, więc pojedyncze kursy da się ugrać bez zwiększania obsady.
Tym bardziej że bus jest już za 4,50, a PKS za 4,40. Co prawda na PKS są bilety miesięczne (zdaje się 103 zł), ale dojazdy busem to koszt 200 złotych miesięcznie, bo przy sieciówce MPK za 88 zł jest bardzo dużą kwotą.
Tym bardziej że bus jest już za 4,50, a PKS za 4,40. Co prawda na PKS są bilety miesięczne (zdaje się 103 zł), ale dojazdy busem to koszt 200 złotych miesięcznie, bo przy sieciówce MPK za 88 zł jest bardzo dużą kwotą.
Tramwaj: Będzie drugi wagon?
Prezydent Zbigniew Dychto prowadzi negocjacje z Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym w Łodzi. Chce, by do tramwaju "41" dołączyć drugi wagon.
Trwają badania napełnienia pasażerów w komunikacji miejskiej. Według wstępnych obliczeń dziennie tramwajem podróżuje 7.000 osób. To daje miastu podstawy do negocjacji z łodzkim przewoźnikiem.
-Zastanawiamy się, czy dołączyć drugi wagon, czy zwiększyć częstotliwość kursów - wyjaśnia prezydent Zbigniew Dychto. - Chciałbym, żeby po naszym mieście kursował jeden długi, przegubowy wagon, ale to zależy od MPK, to ich wagony.
Żeby rozmowy z łódzką spółką przyniosły efekty, miasto musi wykazać, że przewoźnik nie dopłaca do kursów na linii "41", ale na nich zarabia.
Łódzkie MPK stara się o pozyskanie z zewnątrz pieniędzy na zakup nowych wagonów. Jeśli prezydent porozumie się w tej sprawie z marszałkiem Witoldem Stępniem możliwe, że jeden z nich trafi na pabianicką linię 41.
Przypomnijmy, że jeden wagon kursuje po naszym mieście od połowy 2010 roku, kiedy linia "P" została zastąpiona przez "41". Jeśli rozmowy zakończą się fiaskiem i nie uda się dołączyć do tramwaju drugiego wagonu, prezydent Dychto będzie wnioskował o zwiększenie ilości kursów tramwaju.
http://www.mmpabianice.pl/pl/tramwaj_bedzie_drugi_wagon.html
Trwają badania napełnienia pasażerów w komunikacji miejskiej. Według wstępnych obliczeń dziennie tramwajem podróżuje 7.000 osób. To daje miastu podstawy do negocjacji z łodzkim przewoźnikiem.
-Zastanawiamy się, czy dołączyć drugi wagon, czy zwiększyć częstotliwość kursów - wyjaśnia prezydent Zbigniew Dychto. - Chciałbym, żeby po naszym mieście kursował jeden długi, przegubowy wagon, ale to zależy od MPK, to ich wagony.
Żeby rozmowy z łódzką spółką przyniosły efekty, miasto musi wykazać, że przewoźnik nie dopłaca do kursów na linii "41", ale na nich zarabia.
Łódzkie MPK stara się o pozyskanie z zewnątrz pieniędzy na zakup nowych wagonów. Jeśli prezydent porozumie się w tej sprawie z marszałkiem Witoldem Stępniem możliwe, że jeden z nich trafi na pabianicką linię 41.
Przypomnijmy, że jeden wagon kursuje po naszym mieście od połowy 2010 roku, kiedy linia "P" została zastąpiona przez "41". Jeśli rozmowy zakończą się fiaskiem i nie uda się dołączyć do tramwaju drugiego wagonu, prezydent Dychto będzie wnioskował o zwiększenie ilości kursów tramwaju.
http://www.mmpabianice.pl/pl/tramwaj_bedzie_drugi_wagon.html