Strona 61 z 65

Re: [Pabianice] Linia 41

: wt 04:08, 19 lis 2019
autor: Wojtek94
Teraz zmniejszy się zasięg zasilania podstacji Duży Skręt. Odpadnie jej odcinek od Dużego Skrętu do zamku także powinna te kilka miesięcy wytrzymać.

Re: [Pabianice] Linia 41

: wt 07:20, 19 lis 2019
autor: mateeusz
Z tego co pamiętam oryginalne M8C były na 750V, więc przy teoretycznych 600V w sieci musiały pobierać większy prąd. Przy modernizacji zapewne układ napędowy został dostosowany do polskiego standardu.

Re: [Pabianice] Linia 41

: wt 09:19, 19 lis 2019
autor: Woronin
M8CN mają zrobioną "prowizoryczną" jazdę szeregową.

Re: [Pabianice] Linia 41

: wt 11:30, 19 lis 2019
autor: mig
Kazik pisze:Za tramwajem jadącym z Przybyszewskiego w stronę ronda Lotników Lwowskich głosuję obiema rękami.
Można by nawet wprowadzić linię Augustów - Ikea po rozpoczęciu robót w Ksawerowie, żeby zachować dodatkowe kursy na Pabianickiej, które teraz daje 41, zamiast całkiem zawieszać tę linię. Tyle, że pewnie zejdzie się to w czasie z pracami na Przybyszewskiego / Kilińskiego w ramach TdŁ.
Takie rozwiązanie nie wchodzi w grę, ponieważ prywatny przewoźnik ma obsługiwać całą trasę aż do pl. Niepodległości.

Re: [Pabianice] Linia 41

: wt 23:19, 19 lis 2019
autor: kuba_bed
I słusznie. Na miejscu mieszkańców Pabianic co najmniej bym się zdenerwował gdyby kazali mi się przesiadać przy IKEA gdzie jeżdżą dwie linie o niezbyt cudownej częstotliwości. A że transport publiczny w Łodzi funkcjonuje jak funkcjonuje to nawet magiczne przesiadki drzwi w drzwi czy coś w podobnego nie wypalą.

Re: [Pabianice] Linia 41

: czw 09:08, 21 lis 2019
autor: mateeusz
mig pisze:Takie rozwiązanie nie wchodzi w grę, ponieważ prywatny przewoźnik ma obsługiwać całą trasę aż do pl. Niepodległości.
Chyba jednak prywatny przewoźnik (przynajmniej na razie) całej trasy obsługiwać nie będzie:
http://www.mpk.lodz.pl/files/informacja ... 1_20_1.pdf

Re: [Pabianice] Linia 41

: czw 11:18, 21 lis 2019
autor: Jordi
Z tym 41 to jaja będą. Jak do końca roku nie będzie wykonawcy, to znowu będzie cięcie rozkładów, bo MPK musi mieć na Z41...

Re: [Pabianice] Linia 41

: czw 11:49, 21 lis 2019
autor: px33
W przyszłym roku nie będzie nowego limitu na zamówienia bez przetargu? To by można było jeszcze chwilę zostawić MZK na 41, i np wziąć Markab na 51.

Re: [Pabianice] Linia 41

: czw 13:42, 21 lis 2019
autor: nowy1212
Jordi pisze:Z tym 41 to jaja będą. Jak do końca roku nie będzie wykonawcy, to znowu będzie cięcie rozkładów, bo MPK musi mieć na Z41...
W tej sytuacji powinny polecieć głowy w MPK, bo wywalili Connecta, nie wybrali nowych firm i zawalił sprawę w całości

Re: [Pabianice] Linia 41

: czw 15:39, 21 lis 2019
autor: mig
Jordi pisze:Z tym 41 to jaja będą. Jak do końca roku nie będzie wykonawcy, to znowu będzie cięcie rozkładów, bo MPK musi mieć na Z41...
Unieważnienie dotyczy zadań 3 i 4. Jeśli wybiorą wykonawców zadań 1 i 2 uwolnią się przecież brygady MPK, które będzie można przekierować na Z41.
nowy1212 pisze:W tej sytuacji powinny polecieć głowy w MPK, bo wywalili Connecta, nie wybrali nowych firm i zawalił sprawę w całości
Co komu po Conectach skoro i tak nie ma kto ich prowadzić?

Re: [Pabianice] Linia 41

: czw 15:46, 21 lis 2019
autor: px33
Można by je wypożyczyć do MZK Pabianice żeby oni obsługiwali Z41 dłuższym taborem. Przy okazji to obniżyłoby cenę takiej usługi, nazwanej wtedy obsługą linii pojazdami zamawiającego, więc MPK mogłoby dłużej (np. do czasu ponownego wyboru przewoźnika albo skołowania większej liczby kierowców) zrzucać to zadanie na MZK zanim skończyłby się limit kasy na zamówienie bezprzetargowe.
Inna sprawa, że nagląca potrzeba obsługi tych linii i oferty ponad budżet chyba otwierają przed MPK możliwość zlecenia tych linii w trybie bezprzetargowym bez limitu finansowego. I, chociaż to z mojej strony kompletna spekulacja, ktoś jest już umówiony?

Re: [Pabianice] Linia 41

: czw 17:15, 21 lis 2019
autor: Yakuzzi
mig pisze:
Jordi pisze:Z tym 41 to jaja będą. Jak do końca roku nie będzie wykonawcy, to znowu będzie cięcie rozkładów, bo MPK musi mieć na Z41...
Unieważnienie dotyczy zadań 3 i 4. Jeśli wybiorą wykonawców zadań 1 i 2 uwolnią się przecież brygady MPK, które będzie można przekierować na Z41.
Przypominam że jeszcze linie 75, 80 i 96 czekają na przywrócenie normalnych, niewakacyjnych rozkładów jazdy.

Re: [Pabianice] Linia 41

: czw 17:56, 21 lis 2019
autor: nowy1212
mig pisze: Co komu po Conectach skoro i tak nie ma kto ich prowadzić?
Pracownicy MZK Pabianice? Za to dla pasażerów dłuższy pojazd by był.

Oczywiście trzeba się dogadać, ale dasie.

Re: [Pabianice] Linia 41

: czw 18:36, 21 lis 2019
autor: Kpc21
mateeusz pisze:Chyba jednak prywatny przewoźnik (przynajmniej na razie) całej trasy obsługiwać nie będzie:
http://www.mpk.lodz.pl/files/informacja ... 1_20_1.pdf
Czy oni nie oszaleli? Ważny kontrakt, budżet przekroczony raptem o 1,5% i rezygnacja?
px33 pisze:Inna sprawa, że nagląca potrzeba obsługi tych linii i oferty ponad budżet chyba otwierają przed MPK możliwość zlecenia tych linii w trybie bezprzetargowym bez limitu finansowego. I, chociaż to z mojej strony kompletna spekulacja, ktoś jest już umówiony?
No ale jeśli ten ktoś umówiony da więcej, niż BP Tour, to będzie to bardzo naciągane. W ogóle trudno mówić o zagrożeniu brakiem obsługi linii, gdy do ich obsługi ktoś się zgłosił, tylko gmina (tutaj w zasadzie MPK, no ale na to samo wychodzi) była na tyle wybredna, by z tej oferty zrezygnować.
nowy1212 pisze:Oczywiście trzeba się dogadać, ale dasie.
Prawda, że da się, ale nieprawda, że dasie. Bo niedasie. Prawdopodobnie...

W każdym razie – unieważniono oferty na Z41 (BP Tour) oraz 53 i 60 (Arriva), natomiast prawdopodobnie przejdą oferty na Z45 i Z46 oraz 43A i 43B (BP Tour).

Re: [Pabianice] Linia 41

: pt 10:53, 22 lis 2019
autor: Jordi
Są już rozkłady 41 i Z41 na komunikacjapabianice.

Czas zakładany na przesiadkę to 3 minuty.


Na Z41 obowiązywać będą WYŁĄCZNIE łódzkie bilety. MZK nie.

Re: [Pabianice] Linia 41

: pt 15:50, 22 lis 2019
autor: mig
nowy1212 pisze:
mig pisze: Co komu po Conectach skoro i tak nie ma kto ich prowadzić?
Pracownicy MZK Pabianice? Za to dla pasażerów dłuższy pojazd by był.

Oczywiście trzeba się dogadać, ale dasie.
Skąd założenie, że Pabianice chciałyby obsługiwać Z41 na dłuższej trasie przez dłuższy czas? Przypuszczam, że na te 3 miesiące się warunkowo zgodzili i będą musieli na rzęsach stanąć żeby wygospodarować tabor i ludzi. Przypominam, że problem braku kierowców jest ogólnopolski a nie łódzki.

Re: [Pabianice] Linia 41

: sob 09:56, 23 lis 2019
autor: px33
Trudno powiedzieć czy będą chcieli, ale nawet przez te 3 miesiące mogliby jeździć na wypożyczonych łódzkich wozach, które mają ten plus że są przegubowe (i minus że stare i wysokopodłogowe, ale to tak samo jak tramwaj który zastępują)

Re: [Pabianice] Linia 41

: sob 11:28, 23 lis 2019
autor: mig
Jeszcze raz zapytam - skąd pewność, że są w stanie znaleźć tylu kierowców na dłuższy czas?

Re: [Pabianice] Linia 41

: sob 11:30, 23 lis 2019
autor: px33
No ja nie mam, ale i nie zakładam że tak by się stało. Ale chyba zgodzisz się, że nawet przy obecnej trasie i czasie obsługi przydałoby się żeby ta linia była obsługiwana taborem przegubowym, nawet najgorzej jakości.

Re: [Pabianice] Linia 41

: sob 11:49, 23 lis 2019
autor: nowy1212
mig pisze:Jeszcze raz zapytam - skąd pewność, że są w stanie znaleźć tylu kierowców na dłuższy czas?
Brak pewności, dlatego trzeba było rozstrzygnąć przetarg I po sprawie... Ale na te 3 miesiące byłby przegubowy tabor.

Poza tym MPK niby jest w innej sytuacji? Nie rozumiem tylko czemu mieszkańcy Łodzi maja być na wiosnę poszkodowani i mają mieć zabierane połączenia, bo władze spółki nie potrafią wybrać przewoźnika dla mieszkańców Pabianic. ZDiT nie powinien wyrażać zgody wiosną na cięcia w liniach łódzkich, MPK powinno płacić kary za brak połączeń do Pabianic, a władze MPK powinny być zdymisjonowane ze względu na nieudolność zarządzania spółką.

Az strach myśleć co będzie w najbliższych latach gdy tyle remontów się szykuje. Pewno MPK też będzie zaskoczone nagła sytuacja...