Strona 39 z 65

: pt 16:42, 06 wrz 2013
autor: jan_defecto
Karolew i odcinek do Retkińskiej jest OK. Dalej tory są tragiczne.

: pt 16:52, 06 wrz 2013
autor: SEC
Kpc21 pisze:Tylko czy uda się ułożyć rozkład, biorąc pod uwagę porozumienia międzygminne, tak aby kilka brygad miało wszystkie kursy w relacji Chocianowice-Helenówek?

Potrzeba współpracy. Poprzednia 11 jeździła w kilku relacjach:
Pabianice - Zgierz
Chocianowice - Zgierz
Chocianowice - Helenówek
Pabianice - plac Niepodległości (ostatni kurs z Pabianic)
i może też Pabianice - Helenówek.

: pt 21:58, 06 wrz 2013
autor: eDragon55
Jeśli Zgierz i Pabianice chciałyby tramwaj co ok. 20 minut w tygodniu to wystarczą dwie relacje 11 (Chocianowice-IKEA - Helenówek oraz Pabianice - Zgierz nie licząc zjazdowych). Przy łącznej częstotliwości linii 11 i 11A sięgającej 10 poc/h do Pabianic i do Zgierza mógłby być wysłany co 3 kurs czyli co 18 minut. Jedyny minus tego, że w rozkładzie nie można byłoby zapamiętać, że np. zawsze 15, 33, 51 minut po pełnej godzinie odjedzie tramwaj do Pabianic.

12 może przyjąć lepszy tabor dopiero po wyremontowaniu zachodniego odcinka trasy W-Z a po całej trasie 10 również będzie mogła przyjąć niskopodłogowe ale 8 już nie i nie wiem co z 14 zależy czy będą coś robić na Śmigłego-Rydza w niedalekim czasie.

: pt 22:18, 06 wrz 2013
autor: Kpc21
W zasadzie w tej chwili rozkłady 16 i 41 są podobne.

Jeśli chodzi o WZ, to jakby północny kraniec 3 zamienić z czymś z Helenówka, to i ta linia przyjęłaby niską podłogę.

: pt 22:34, 06 wrz 2013
autor: eDragon55
3 z W-Z ma niewiele wspólnego zdecydowanie bardziej z ŁTR. Na zamianę krańców nie ma co liczyć jakby była pętla na rondzie Powstańców 1863 r. i co drugi kurs byłby skrócony to w tygodniu dałoby radę ale aktualnie remontu Warszawskiej nie ma w planach poza tym jeszcze nie został wyremontowany wiadukt na Przybyszewskiego a tam też tory nie za ciekawe.
Pod koniec 2015 tramwaje niskopodłogowe na pewno będą mogły przyjąć linie 10, 11, 12, 15, 15A i 16A (jeśli taki układ zostanie).

Linia 41

: pn 23:41, 09 gru 2013
autor: SzK

: wt 00:28, 10 gru 2013
autor: Kpc21
Bo PKS-y do Radwańskiej skrócili...

: wt 10:42, 10 gru 2013
autor: geograf
Przy 92 pełnych półkursach daje to średnio 104 osoby na każdy (pełny) przejazd z Pabianic do Łodzi. Nieźle, nieźle...

Tylko brakuje mi informacji o metodologii pomiarów. Takie niby nic, ale jednak Obrazek

: wt 21:54, 10 gru 2013
autor: SzK
Za pomiarowców odpowiem, że metodyka jest prosta: liczenie wsiadających i wysiadających na każdym przystanku w każdym kursie.

: śr 11:17, 11 gru 2013
autor: geograf
Czyli pomiarowcy jeździli każdą brygadą, tak? Po jednej osobie na wagon, czy więcej?Tylko na odcinku podmiejskim, czy na całej trasie?
Przez ile dni był wykonywany pomiar? W jakim okresie?

: śr 18:38, 11 gru 2013
autor: Marcin
Każda brygada, po jednej osobie na wagon, pomiar na całej trasie, okres - dni robocze listopada z wyjątkiem poniedziałków i piątków.

: czw 10:40, 12 gru 2013
autor: geograf
Nieźle, nieźle.

Szkoda, że nie pokuszono się o pomiary w weekend, ale i tak pozyskane dane robią wrażenie Obrazek

Te dane sprzed roku i dwóch lat były pozyskane w podobny sposób?

: czw 14:29, 12 gru 2013
autor: Marcin
geograf pisze:Te dane sprzed roku i dwóch lat były pozyskane w podobny sposób?

W identyczny.
Dane sprzed dwóch lat dodatkowo obejmowały soboty i niedziele.

: czw 16:19, 12 gru 2013
autor: geograf
Mhm.
Dzięki.

: czw 22:14, 02 sty 2014
autor: domino
Informujemy, że w związku z planowanym w dniu 6 stycznia 2014 r. w Pabianicach na ulicy Zamkowej marszem pn. „Powrót Trzech Króli” w godzinach od 12:15 do 13:30 na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu ulegnie skróceniu trasa tramwajów linii 41 z placu Niepodległości do pętli Duży Skręt.

Zmiana trasy dotyczy tramwajów ruszających z Łodzi o godz. 11:01 i 12:01 w kierunku Pabianic.

Na trasie Duży Skręt – Dworzec PKP uruchomiona zostanie autobusowa komunikacja zastępcza, obsługiwana przez MZK Pabianice Sp. z.o.o.

Odjazdy autobusów zastępczych z przystanku Warszawska/Duży Skręt w kierunku Dworca PKP o godz. 11:33 i 12:43.

Odjazdy autobusów zastępczych z Dworca PKP w kierunku Dużego Skrętu o godz. 12:23 i 13:23.
Planowane przyjazdy na przystanek Warszawska/Duży Skręt o godz. 12:39 i 13:37.

W przypadku opóźnienia w przyjazdach autobusów (objazd przemarszu), tramwaje odjeżdżające planowo z Dużego Skrętu o godz. 12:40 i 13:40 będą czekały aż przyjedzie autobus zastępczy w celu zapewnienia przesiadki pasażerom.

źródło

: czw 23:40, 02 sty 2014
autor: Kpc21
W autobusach zastępczych będą honorowane zarówno bilety taryfy pabianickiej, jak i łódzkiej.

: pt 17:27, 03 sty 2014
autor: kafar
W autobusach zastępczych będą honorowane zarówno bilety taryfy pabianickiej, jak i łódzkiej.
Coś czego bardzo brakuje przy takim rozdziale linii podmiejskich na różnych przewoźników.

: pn 14:58, 10 lut 2014
autor: kasiakan
Hmm wydawało mi się że rozmawiając kiedyś z przedstawicielem MPK usłyszałam, że kupując bilet aglomeracyjny mogę poruszać się po Łodzi i Pabianicach ale kupując bile no. za 2,6 i kasując go na wjeździe w 2 strefę jest on jak najbardziej honorowany??

Ciekawe długi czas tak jeździłam gdyż na Łódź miałam migawkę. Zresztą jakby nie było i tak opłaca się 1000 razy bardziej migawka aglomeracyjna:)

: pn 15:10, 10 lut 2014
autor: BB93
Strefy biletowe obowiązują dla biletów zakupionych w pojeździe, 24-godzinnych oraz okresowych (3-dniowych, 7-dniowych, itd.). Kasując bilet czasowy, możesz jechać odpowiednio 40 bądź 60 minut, nie zwracając uwagi na to, czy jesteś w strefie miejskiej, czy aglomeracyjnej.

: pn 15:26, 10 lut 2014
autor: kasiakan
Czyli krótko mówiąc zostałam wprowadzona w błąd przez przedstawiciela MPK