[Ozorków] Linie 46/Z46/10
-
- Stały bywalec
- Posty: 411
- Rejestracja: ndz 11:48, 15 mar 2009
- Lokalizacja: Zgierz
-
- Stały bywalec
- Posty: 377
- Rejestracja: wt 20:59, 27 mar 2007
- Lokalizacja: Pabianice, Piaski
Tak szczerze mówiąc, upieranie się, że linia 16 jest winna temu, że nie ma taktu 7,5 minuty na trasie Północ-Południe staje się śmieszne. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby częstotliwość zwiększyć. Problem jest jeden - trzeba radykalnie zmienić ustawienia świateł w ciągu Zachodnia-Kościuszki oraz dobudować podwójne przystanki, bo pojedyńcze są śmiechu warte. I tu jest problem, a nie w tym, czy istnieje linia X czy Z.
Co do Pomorskiej linii 43 na niej. Było już wałkowane nieraz, aby zapewnić połączenie Zdrowie-Stoki. No, ale jak komuś przeszkadzają Konstale 803N to jego problem. MPK idealne i uczciwe wobec pasażera nie jest do końca, więc dobrze, że po mieście kursują pojazdy innych przewoźników. I tu też tkwi problem, bo niektórzy widzą samo zło w TP i MKT.
Co do Pomorskiej linii 43 na niej. Było już wałkowane nieraz, aby zapewnić połączenie Zdrowie-Stoki. No, ale jak komuś przeszkadzają Konstale 803N to jego problem. MPK idealne i uczciwe wobec pasażera nie jest do końca, więc dobrze, że po mieście kursują pojazdy innych przewoźników. I tu też tkwi problem, bo niektórzy widzą samo zło w TP i MKT.
Dolna, krańcówka A+T.Wojtek94 pisze:Tylko, że na Bałuckim nie ma gdzie zrobić systemu przesiadkowego. Najlepsza opcją jest wskrzeszenie Północnej.
Śmieszne jest to iż ktoś wierzy, że ot tak wróci częstotliwości 7,5 minutowa wraz z linią 16 na "ŁTR". Miasto szuka oszczędności i jedynym wyjściem jest zabranie 16 i zwiększenie częstotliwości na pozostałych liniach na zasadzie "coś za coś". Nikt nie pójdzie na to, żeby nagle z 30 kursów na Kościuszki zrobiło się 40.Piotr Ossowski pisze:Tak szczerze mówiąc, upieranie się, że linia 16 jest winna temu, że nie ma taktu 7,5 minuty na trasie Północ-Południe staje się śmieszne. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby częstotliwość zwiększyć. Problem jest jeden - trzeba radykalnie zmienić ustawienia świateł w ciągu Zachodnia-Kościuszki oraz dobudować podwójne przystanki, bo pojedyńcze są śmiechu warte. I tu jest problem, a nie w tym, czy istnieje linia X czy Z.
Tak, a TP i MKT to wcielenie dobra dla pasażera. Patrzmy bardziej na organizatora przewozów. Mnie to obojętne, czy dojade Konstalem, czy Pesą, ważne żebym dojechał. Bez sensu jest takie użalanie nad likwidacją tej spółki, czy tamtych wagonów. Skończyło się i koniec kropka, tak jak kasowali różne modele autobusów przez ostatnie lata.Co do Pomorskiej linii 43 na niej. Było już wałkowane nieraz, aby zapewnić połączenie Zdrowie-Stoki. No, ale jak komuś przeszkadzają Konstale 803N to jego problem. MPK idealne i uczciwe wobec pasażera nie jest do końca, więc dobrze, że po mieście kursują pojazdy innych przewoźników. I tu też tkwi problem, bo niektórzy widzą samo zło w TP i MKT.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Tabor MKT jest nieporównywalnie wygodniejszy od zdecydowanej większości taboru MPK. I jest jedynym w Łodzi nadającym się na linie podmiejskie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez berger.m, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Stały bywalec
- Posty: 411
- Rejestracja: ndz 11:48, 15 mar 2009
- Lokalizacja: Zgierz
Piotr Ossowski pisze:Tak szczerze mówiąc, upieranie się, że linia 16 jest winna temu, że nie ma taktu 7,5 minuty na trasie Północ-Południe staje się śmieszne. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby częstotliwość zwiększyć. Problem jest jeden - trzeba radykalnie zmienić ustawienia świateł w ciągu Zachodnia-Kościuszki oraz dobudować podwójne przystanki, bo pojedyńcze są śmiechu warte. I tu jest problem, a nie w tym, czy istnieje linia X czy Z.
Jest problem - nie ma tyle taboru. Albo 16, ale częstotliwość 7,5 na ŁTR.
Tabor by się znalazł, kilka lat temu tramwaje innych linii (poza ŁTR) kursowały dużo częściej niż teraz i wagony były, a jakoś nie słyszałem o masowej kasacji 805-ek.Zgierzanin pisze:Jest problem - nie ma tyle taboru. Albo 16, ale częstotliwość 7,5 na ŁTR.
Jeżeli to byłby problem z motorniczymi, którzy mieliby te dodatkowe składy prowadzić.
Adamix pisze: Tabor by się znalazł, kilka lat temu tramwaje innych linii (poza ŁTR) kursowały dużo częściej niż teraz i wagony były, a jakoś nie słyszałem o masowej kasacji 805-ek.
Jeżeli to byłby problem z motorniczymi, którzy mieliby te dodatkowe składy prowadzić.
Pamiętajmy, że są też kwestie finansowe - czyli brak kasy na wzkm. Poza tym, gdyby usunąć 16tkę to gdzie pomieszczą się pasażerowie na Zgierskiej?
O światłach na ŁTR. Otóż działają one różnie (przeważnie zielono jest dla aut, bo lewoskręt w Drewnowską ważniejszy, a tramwaj stoi).
Zdarza się, że postoje są przed światłami przy Andrzeja (kierunek Mickiewicza), Więckowskiego (kierunek ten sam). Wiem, bo korzystam codziennie.
W ogóle to jak tramwaj przyspieszy, to odcinek, gdzie może jechać szybko (Andrzeja - Zielona) jedzie jak najwolniej się da. Myślę, że spokojnie można na trasie ŁTRu kilka minut zaoszczędzić.
O ile takt 5 linii po 6 kursów nie jest kłopotliwy w ciągu Zachodnia - Kościuszki - Piotrkowska, o tyle już na osiedla już pewien kłopot jest (dłuższy czas oczekiwania, który jest jeszcze większy przy spóźnieniach).
11 co 7,5 min + ewentualnie częściej 4 i coś po trasie jak 46A. Nikt mi nie wmówi, że wszyscy pasażerowie ze Zgierskiej jadą na Kościuszki, a na Fabryczny nikt. To tylko kwestia rozkładów. Nic dziwnego, że ludzie jeżdzą tylko 11 i 16 patrząc na rozkład 4.przemeqq pisze:Pamiętajmy, że są też kwestie finansowe - czyli brak kasy na wzkm. Poza tym, gdyby usunąć 16tkę to gdzie pomieszczą się pasażerowie na Zgierskiej?
-
- Sympatyk forum
- Posty: 697
- Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
- Lokalizacja: Niższa/Śląska
- Kontakt:
pawelczyk pisze:96 obsługuje też m.in. relację Jaracza-Przybyszewskiego. Co proponujesz w zamian?
A co złego spotkało 70 i 86? Który zły człowiek ukradł tramwaje linii 7, 9 i 13?
SEC pisze:Wychodzi to o czym mówiłem wcześniej, czyli pewna grupka jakby tylko mogła to by przeforsowała likwidacje jakieś połowy linii autobusowych nie dając nic w zamian.
Jak się nie umie czytać ze zrozumieniem (vide poprzednie posty), to takie rzeczy "wychodzą".
SEC pisze:Miłośnikom likwidacji transportu kołowego polecam regularne przejażdzki takim 96 na odcinku Rojna - centrum albo też rano z Olechowa. Frekwencja w autobusach często bije na głowe jakiś tam tramwaj.
Nie jest to specjalnie trudne, ponieważ jakiś tam tramwaj nie jeździ Rojną, która w przeciwieństwie do Aleksandrowskiej nie idzie opłotkami osiedla. Jakiś tam tramwaj nie jeździ również na Olechów, więc nic dziwnego, że frekwencja w 96 bije go na głowę.
SEC pisze:Mnie to obojętne, czy dojade Konstalem, czy Pesą, ważne żebym dojechał. Bez sensu jest takie użalanie nad likwidacją tej spółki, czy tamtych wagonów.
Życzę miłej i komfortowej jazdy Konstalem zimą do Ozorkowa (19 miejsc siedzących) a nie ciepłym GT8 (90 miejsc siedzących).
Jasne. Problem w tym, że nie tylko ja tak to widze i nie trzeba być specjalnie lotnym żeby zrozumieć co napisałeś. Już edytowałeś posty, czy dopiero to zrobisz?gotmucha pisze:Jak się nie umie czytać ze zrozumieniem (vide poprzednie posty), to takie rzeczy "wychodzą".
Skoro wg ciebie linie typu 96 powinny pójśc do likwidacji to co w zamian, skoro nie ma tego tramwaju? 72, czy może 76?gothmucha pisze:Nie jest to specjalnie trudne, ponieważ jakiś tam tramwaj nie jeździ Rojną, która w przeciwieństwie do Aleksandrowskiej nie idzie opłotkami osiedla. Jakiś tam tramwaj nie jeździ również na Olechów, więc nic dziwnego, że frekwencja w 96 bije go na głowę.
Ogólnie to tramwajami mało jeżdze, a tymbardziej nie robie sobie miłośniczych wycieczek przez pół województwa, bo jest atrakcja!gotmucha pisze:Życzę miłej i komfortowej jazdy Konstalem zimą do Ozorkowa (19 miejsc siedzących) a nie ciepłym GT8 (90 miejsc siedzących).
Życzę miłej i komfortowej jazdy Konstalem zimą na Teofilów, a nie ciepłym Solarisem. Tramwaje mamy przecież ekstra nowoczesne, szybkie i często jeżdzą, a zatrzymań nie ma! A 70 to chyba też do likwidacji, bo jeździ miejscami przy trasie tramwaju, co nie?gothmucha pisze:A co złego spotkało 70 i 86? Który zły człowiek ukradł tramwaje linii 7, 9 i 13?
gothmucha pisze:
A co złego spotkało 70 i 86? Który zły człowiek ukradł tramwaje linii 7, 9 i 13?
Jeżeli autobus jeździ w tej relacji wypełniony, to po kiego grzyba ten autobus ludziom zabierać? Przybyszewskiego to nie tylko skrzyżowanie ze Śmigłego Rydza ale cała trasa aż do Olechowa. Po to 10 lat temu skierowano 96 na Przybyszewskiego, żeby zastąpiło zlikwidowane 29 w podobnej relacji.
Bardzo bym chciał, żebyś napisał jaką trasą najczęściej jeździsz to wymyślę specjalnie dla ciebie małe likwidowanko, żebyś się trochę poprzesiadał
-
- Sympatyk forum
- Posty: 697
- Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
- Lokalizacja: Niższa/Śląska
- Kontakt:
SEC pisze:Jasne. Problem w tym, że nie tylko ja tak to widze i nie trzeba być specjalnie lotnym żeby zrozumieć co napisałeś. Już edytowałeś posty, czy dopiero to zrobisz?
Nie edytowałem postów, żeby zmieniać ich treść, zresztą pod każdą edycją jest data ostatniej. Nie jestem małym kłamczuszkiem i nie stosuj do mnie swojej miary, ok?
SEC pisze:Skoro wg ciebie linie typu 96 powinny pójśc do likwidacji to co w zamian, skoro nie ma tego tramwaju? 72, czy może 76?
Gdybyś umiał przeczytać ze zrozumieniem, to co napisałem kilka dni temu, to byś wiedział.
SEC pisze:Ogólnie to tramwajami mało jeżdze, a tymbardziej nie robie sobie miłośniczych wycieczek przez pół województwa, bo jest atrakcja!
No tak, bo ludzie codziennie dojeżdżający do Łodzi z Ozorkowa to turystycznie jeżdżą, litości
SEC pisze:Życzę miłej i komfortowej jazdy Konstalem zimą na Teofilów, a nie ciepłym Solarisem. Tramwaje mamy przecież ekstra nowoczesne, szybkie i często jeżdzą, a zatrzymań nie ma!
Bo na Teofilów jeżdżą tylko konstale i żadnych, ale to żadnych autobusów.
SEC pisze:A 70 to chyba też do likwidacji, bo jeździ miejscami przy trasie tramwaju, co nie?
Nie próbuj już więcej ironizować, bo się gubisz.
pawelczyk pisze: Jeżeli autobus jeździ w tej relacji wypełniony, to po kiego grzyba ten autobus ludziom zabierać? Przybyszewskiego to nie tylko skrzyżowanie ze Śmigłego Rydza ale cała trasa aż do Olechowa. Po to 10 lat temu skierowano 96 na Przybyszewskiego, żeby zastąpiło zlikwidowane 29 w podobnej relacji.
A wiesz, że ten autobus wypełniają gównie Janów, Olechów i Widzew Wschód? Ja wiem, bo jeździłem nim codziennie kilka lat na uczelnię. I (niespodzianka) uważam, że dopóki nie pwostanie tramwaj na Olechów, to nie ma co 96 ruszać. A gdy powstanie, to przedłużone 3 i 9 przejmą większość tych pasażerów, o ile nie wszystkich.
pawelczyk pisze:Bardzo bym chciał, żebyś napisał jaką trasą najczęściej jeździsz to wymyślę specjalnie dla ciebie małe likwidowanko, żebyś się trochę poprzesiadał
Masz w sygnaturce, wykaż się.
gothmucha pisze:
pawelczyk napisał:
Jeżeli autobus jeździ w tej relacji wypełniony, to po kiego grzyba ten autobus ludziom zabierać? Przybyszewskiego to nie tylko skrzyżowanie ze Śmigłego Rydza ale cała trasa aż do Olechowa. Po to 10 lat temu skierowano 96 na Przybyszewskiego, żeby zastąpiło zlikwidowane 29 w podobnej relacji.
A wiesz, że ten autobus wypełniają gównie Janów, Olechów i Widzew Wschód? Ja wiem, bo jeździłem nim codziennie kilka lat na uczelnię. I (niespodzianka) uważam, że dopóki nie pwostanie tramwaj na Olechów, to nie ma co 96 ruszać. A gdy powstanie, to przedłużone 3 i 9 przejmą większość tych pasażerów, o ile nie wszystkich.
A wiem, że ten autobus wypełniają też spore ilości osób dojeżdżających na cmentarz, do Urzędu Skarbowego, mieszkańcy osiedli przy Nurta-Kaszyńskiego i Milionowej.
gothmucha pisze:
pawelczyk napisał: Bardzo bym chciał, żebyś napisał jaką trasą najczęściej jeździsz to wymyślę specjalnie dla ciebie małe likwidowanko, żebyś się trochę poprzesiadał
Masz w sygnaturce, wykaż się.
Jeżeli dobrze widzę, to w sygnaturce masz "Niższa/Śląska". Jeżeli to jest twoja trasa to nie dziwię się, że chcesz likwidować popularne linie.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 697
- Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
- Lokalizacja: Niższa/Śląska
- Kontakt:
pawelczyk pisze:A wiem, że ten autobus wypełniają też spore ilości osób dojeżdżających na cmentarz, do Urzędu Skarbowego, mieszkańcy osiedli przy Nurta-Kaszyńskiego i Milionowej.
Nie żartuj. Wynajmowałem mieszkanie na Nurta, tłumów z tego osiedla nie ma i nie będzie. Poza tym są jeszcze 55 i 3. Urząd na Papierniczej dodatkowo obsługuje jeszcze 69.
pawelczyk pisze:Jeżeli dobrze widzę, to w sygnaturce masz "Niższa/Śląska". Jeżeli to jest twoja trasa to nie dziwię się, że chcesz likwidować popularne linie.
Racja, 69, 70 czy 75 to nie są popularne linie.
A co ja mam zgadywać dokąd z tej niższej jeździsz? Pytałem o trasę. Nie moja wina, że nie rozumiesz pytania.
Zatem 70 do likwidacji bo dw.Fabryczny niedługo będzie zamknięty. Wystarczy samo 75, potem można się przesiąść wygodnie przy Korczaku. 69 do likwidacji. Na Widzew można pojechać 77, niepotrzebny dubel. Na Retkinię można pojechać 14. Do Ronda Lotników najpierw w 75 i potem w 52 na Rzgowska/Broniewskiego. Może być?
Zatem 70 do likwidacji bo dw.Fabryczny niedługo będzie zamknięty. Wystarczy samo 75, potem można się przesiąść wygodnie przy Korczaku. 69 do likwidacji. Na Widzew można pojechać 77, niepotrzebny dubel. Na Retkinię można pojechać 14. Do Ronda Lotników najpierw w 75 i potem w 52 na Rzgowska/Broniewskiego. Może być?
Nie trafiłeś .gothmucha pisze:Nie edytowałem postów, żeby zmieniać ich treść, zresztą pod każdą edycją jest data ostatniej. Nie jestem małym kłamczuszkiem i nie stosuj do mnie swojej miary, ok?
Na pewno. Teraz doszukuj się co takiego miał na myśli gotmucha mimo, że słowa mówią co innego.gothmucha pisze:Gdybyś umiał przeczytać ze zrozumieniem, to co napisałem kilka dni temu, to byś wiedział.
-->
Docelowo to docelowo. Likwidacja to likwidacja, a nie podziały.Po co skracać linie autobusowe do Augustowa, skoro tramwaj dojedzie na Olechów? 98 i 96 powinny iść docelowo do likwidacji.
Jeździ 76, które już wymieniłem i 83 co pół godziny po szczycie. Atrakcyjna oferta.gothmucha pisze:Bo na Teofilów jeżdżą tylko konstale i żadnych, ale to żadnych autobusów.
O mnie się nie martw.gothmucha pisze:Nie próbuj już więcej ironizować, bo się gubisz.
Trójka? Dla kogo? Poza tym bez sensu na około. 9, 10 i ewentualnie 7 przez Przybyszewskiego co jest since-fiction, bo nie przewiduje się budowy torowiska na Olechów od dwóch stron. 8 oczywiście na Lodową.gotmucha pisze:A gdy powstanie, to przedłużone 3 i 9 przejmą większość tych pasażerów, o ile nie wszystkich.
Co do Przybyszewskiego to dochodzą jeszcze pracownicy zakładów z Dąbrowy Przemysłowej, m.in. Bosha, który pracuje raz w jednych godzinach, a raz w innych.
Uważaj, bo się okaże, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem. A z Niższej proszę bardzo - 7 out, bo i tak częstotliwość na Kozinach wygasiła popyt. 13 wiecznie stoi w zatrzymaniach, a więc nie trzeba jej specjalnie zabierać, bo i tak nie można na nią liczyć.pawelczyk pisze:A co ja mam zgadywać dokąd z tej niższej jeździsz?
Zgadza się. Byle Konstalem.pawelczyk pisze:Zatem 70 do likwidacji bo dw.Fabryczny niedługo będzie zamknięty. Wystarczy samo 75, potem można się przesiąść wygodnie przy Korczaku. 69 do likwidacji. Na Widzew można pojechać 77, niepotrzebny dubel. Na Retkinię można pojechać 14. Do Ronda Lotników najpierw w 75 i potem w 52 na Rzgowska/Broniewskiego. Może być?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 2 razy.
SEC pisze:
pawelczyk napisał: A gdy powstanie, to przedłużone 3 i 9 przejmą większość tych pasażerów, o ile nie wszystkich.
Trójka? Dla kogo? Poza tym bez sensu na około. 9, 10 i ewentualnie 7 przez Przybyszewskiego co jest since-fiction, bo nie przewiduje się budowy torowiska na Olechów od dwóch stron. 8 oczywiście na Lodową.
Co do Przybyszewskiego to dochodzą jeszcze pracownicy zakładów na Dąbrowie Przemysłowej, m.in. Bosha, który pracuje raz w jednych godzinach, raz w drugich.
Ej, to nie ja pisałem