[Ozorków] Linie 46/Z46/10

Rozmowy, dotyczące funkcjonowania transportu zbiorowego w okolicach Łodzi.
Zgierzanin
Stały bywalec
Posty: 411
Rejestracja: ndz 11:48, 15 mar 2009
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Zgierzanin »

gothmucha pisze:
SEC pisze:A 70 to chyba też do likwidacji, bo jeździ miejscami przy trasie tramwaju, co nie?

Nie próbuj już więcej ironizować, bo się gubisz.

To jak to w końcu jest z tym 85? Tez jeździ "miejscami" przy trasie tramwaju,co nie? Obrazek
SEC pisze:Zgadza się. Byle Konstalem.

Oj tam. Gdyby od 15 lat MPK inwestowało w tramwaje zamiast w autobusy, to inaczej byście mówili. Za 30 lat będziemy mieli niskie wagony, i autobus przestanie być bardziej komfortowy niż tramwaj. Ale to docelowo. <- to nie jest ironia
gothmucha
Sympatyk forum
Posty: 697
Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
Lokalizacja: Niższa/Śląska
Kontakt:

Post autor: gothmucha »

pawelczyk pisze:A co ja mam zgadywać dokąd z tej niższej jeździsz? Pytałem o trasę. Nie moja wina, że nie rozumiesz pytania.

A ty proponujesz klasycznego kononowicza sobie samemu na złość. Szkoda prądu.
SEC pisze:Na pewno. Teraz doszukuj się co takiego miał na myśli gotmucha mimo, że słowa mówią co innego. (...) Docelowo to docelowo. Likwidacja to likwidacja, a nie podziały.

Docelowo oznacza po wybudowaniu tramwaju na Olechów. Likwidacja oznacza likwidacja, nie mam pojęcia skąd wziąłeś podziały. Ja o dzieleniu 96 nie pisałem.
Ps - przekręcanie nicków jest mega słabowite.
SEC pisze:Jeździ 76, które już wymieniłem i 83 co pół godziny po szczycie. Atrakcyjna oferta.

Po wycofaniu 96 można je wzmocnić.
SEC pisze:Trójka? Dla kogo? Poza tym bez sensu na około.

Dla relacji Widzew Wschód-Zarzew. Relację Olechów-centrum weźmie 9, to obecne 96 jeździ na około.
SEC pisze:9, 10 i ewentualnie 7 przez Przybyszewskiego co jest since-fiction, bo nie przewiduje się budowy torowiska na Olechów od dwóch stron. 8 oczywiście na Lodową.

Nie science fiction (co to jest since-fiction swoją drogą?) tylko jeden z wariantów opisanych w SIWZ. Dopiero po studium wykonalności dowiemy się, który wariant będzie skierowany do budowy i wtedy będziemy wytyczać pod niego linie autobusowe. Poza tym nawet w wariancie przez Rokicińską 3 obsłuży relacją Janów-Zarzew, a Olechów-Zarzew pozostanie na 55. O żadnej 7 nic mi nie wiadomo.
SEC pisze:Co do Przybyszewskiego to dochodzą jeszcze pracownicy zakładów z Dąbrowy Przemysłowej, m.in. Bosha, który pracuje raz w jednych godzinach, a raz w innych.

Przepraszam, odśmiałem sobie tylną część ciała na wiadomość, że 96 obsługuje BSH. Szkoda, że nie Indesit :) I znów - 55 i 82 jakiś zły człowiek zlikwidował, podobnie jak 3.
SEC pisze:Uważaj, bo się okaże, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem. A z Niższej proszę bardzo - 7 out, bo i tak częstotliwość na Kozinach wygasiła popyt. 13 wiecznie stoi w zatrzymaniach, a więc nie trzeba jej specjalnie zabierać, bo i tak nie można na nią liczyć.

No i przestrzeliłeś, bo faktycznie uważam, że na Niższą wystarczy jedna 13, tyle że z lepszą częstotliwością niż teraz.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez gothmucha, łącznie zmieniany 1 raz.
pawelczyk
Sympatyk forum
Posty: 998
Rejestracja: sob 22:09, 05 sty 2008

Post autor: pawelczyk »

gothmucha pisze:
pawelczyk pisze:A co ja mam zgadywać dokąd z tej niższej jeździsz? Pytałem o trasę. Nie moja wina, że nie rozumiesz pytania.

A ty proponujesz klasycznego kononowicza sobie samemu na złość. Szkoda prądu.

Nie, chciałem ci tylko zobrazować to jak bredzisz na przykładzie twojej trasy przejazdu. Nie moja wina, że nie rozumiesz pytań i nie potrafisz się sensownie do nich odnieść.
gothmucha
Sympatyk forum
Posty: 697
Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
Lokalizacja: Niższa/Śląska
Kontakt:

Post autor: gothmucha »

Ja proponuję likwidacji jednej linii autobusowej, za każdym razem wskazując, czym innym można jeszcze na danej relacji jeździć. Ty postanowiłeś zrobić sobie jaja i pociąć wszystko jak leci bo tak. I kto tu bredzi?
hax
Bywalec
Posty: 205
Rejestracja: sob 15:55, 06 sie 2011
Lokalizacja: Łódź-Stare Polesie

Post autor: hax »

gothmucha pisze:

SEC napisał: Co do Przybyszewskiego to dochodzą jeszcze pracownicy zakładów z Dąbrowy Przemysłowej, m.in. Bosha, który pracuje raz w jednych godzinach, a raz w innych.


Przepraszam, odśmiałem sobie tylną część ciała na wiadomość, że 96 obsługuje BSH. Szkoda, że nie Indesit :) I znów - 55 i 82 jakiś zły człowiek zlikwidował, podobnie jak 3.

Odnośnie obsługi BSH, to jako pracownik tegoż zakładu muszę przyznać, że 96 w godzinach zmian ma pokaźne obłożenie, co najciekawsze dojeżdżają nim pracownicy mający dostęp do linii 3. Powód takiego stanu rzeczy jest stosunkowo prosty, linia 3 potrafi utknąć na Przybyszewskiego, dodatkowo wydzielone torowisko w tejże ulicy posiada wiadomo jaki stan, co skutecznie spowalnia podróż tramwajem.

Oczywiście, są 55 i 82 (sam z tej pierwszej korzystam) ale po 8, a nieraz 12 godzinach pracy nie każdy ma ochotę na przesiadki i wsiada w to, co mu pasuje pod dom.

Docelowo po remoncie Przybyszewskiego i ew. budowie tramwaju na Olechów można by pokusić się o przywrócenie linii 29 na zmienionej trasie. I tu bym proponował relację Żabieniec-Augustów po trasie Aleksandrowska, Limanowskiego, Zgierska, Nowomiejska, Plac Wolności, Pomorska, Kilińskiego, Narutowicza, Kopcińskiego, Śmigłego-Rydza, Przybyszewskiego, Puszkina, Rokicińska. Pozwoliłoby to w miarę na zastąpienie linii 96 komunikacją tramwajową, pozostawiając mieszkańcom Teofilowa, Żubardzia i Bałut szybki i sprawny dojazd do miejsc pracy.

A odnośnie Indesitu, to nie każdy ma 77 pod nosem i znam trochę osób, które korzystają z 96 jako "dowozówki" do siódemek.

Pozdrawiam :)
Podpis.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

gothmucha pisze:Docelowo oznacza po wybudowaniu tramwaju na Olechów. Likwidacja oznacza likwidacja, nie mam pojęcia skąd wziąłeś podziały. Ja o dzieleniu 96 nie pisałem.
Docelowo nie powstanie tramwaj w ciągu ulic Lutomierskiej, Wielkopolskiej i Rojnej.
gothmucha pisze:Ps - przekręcanie nicków jest mega słabowite.
Sorry, zjadłem literkę. Nie specjalnie.
gothmucha pisze:Po wycofaniu 96 można je wzmocnić.
Co nikogo nie usatysfakcjonuje. 96 obsługuje bardziej kluczowe miejsca, jak Manufakturę, okolicę placu Wolności, UŁ, dw. Fabryczny i parę szpitali. Poza tym coś musi jeździć po Lutomierskiej - przy Czarnkowskiej i Zachodniej są dużę generatory ruchu. Kolejna rzecz, że trasa przez Złotno jest dłuższa. Na prawdę nie rozumiem dlaczego trzeba zabierać ludziom sprawdzone połączenia, z których naprawdę korzystają, a pozostawiać jakieś ochłapy albo fundować przesiadkę na "nowy" tramwaj.
gothmucha pisze:Dla relacji Widzew Wschód-Zarzew. Relację Olechów-centrum weźmie 9, to obecne 96 jeździ na około.
Przecież relację Widzew Wsch.-Zarzew już 3 zapewnia. Chyba nie chcesz jej pchać dalej na Olechów?

BTW - Fajną masz definicje "na około".
gothmucha pisze:Nie science fiction (co to jest since-fiction swoją drogą?) tylko jeden z wariantów opisanych w SIWZ. Dopiero po studium wykonalności dowiemy się, który wariant będzie skierowany do budowy i wtedy będziemy wytyczać pod niego linie autobusowe. Poza tym nawet w wariancie przez Rokicińską 3 obsłuży relacją Janów-Zarzew, a Olechów-Zarzew pozostanie na 55. O żadnej 7 nic mi nie wiadomo.
SCIENCE. Pasuje? Najlepiej zmieniać temat, bo ktoś był zmęczony.

Relacja Janów - Zarzew. Hmm. W wariancie budowy tramwaju przez Rokicińską, jedyną pętla będzie ta w okolicy Della, a więc trójka tam wydłużona byłaby mega powyginana. Do obsługi zarówno relacji Janów-Zarzew, jak i Olechów - Zarzew wystarczy 55, bez żadnych dodatkowych tramwajów. Te mają zapewniać głównie połączenia z centrum.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
pawelczyk
Sympatyk forum
Posty: 998
Rejestracja: sob 22:09, 05 sty 2008

Post autor: pawelczyk »

gothmucha pisze:Ja proponuję likwidacji jednej linii autobusowej, za każdym razem wskazując, czym innym można jeszcze na danej relacji jeździć. Ty postanowiłeś zrobić sobie jaja i pociąć wszystko jak leci bo tak. I kto tu bredzi?

Tak, upierając się przy tym, że z 96 korzysta tylko Olechów i Janów a reszta ma jeździć 3, 7, 13. Ja przynajmniej "zlikwidowałem" linie, które się dublują.
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554
Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: kafar »

Ja mam taką małą prośbę do któregokolwiek z jaśnie moderatorów o to żeby zaprowdził tu jakiś porządek do jasnej cholery (!!!) bo to jest temat o 46 a nie o Olechowie, 96, 70, 666, życzeniu powodzenia w jeździe Konstalem zamiast Solarisa, likwidacji linii autobusowych bo już człowieka może szlag trafić!!!
@SEC, gothmucha i inni których przepraszam za pominięcie: przenieście swoje dywagacje na pw, gg czy gdzieś indziej, bo nie po to wchodzę na forum do tego działu żeby czytać wasze... rozmowy (delikatnie mówiąc)!!!
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kafar, łącznie zmieniany 1 raz.
Marcin
Gaduła
Posty: 1791
Rejestracja: pn 20:10, 11 lip 2005

Post autor: Marcin »

Rzeczywiście, słuszna uwaga.
Za bardzo zboczyliśmy z tematu dyskusji. Obrazek
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

Już gdzieś groziłem sankcjami za wykłócanie się. Muszę znaleźć i wdrożyć Obrazek
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Ciekawi mnie temat trójkąta manewrowego w Ozorkowie. Wiem, że na odcinku od trójkąta do krańcówki na Cegielnianej linia 46 biegnie śladem istniejącej tam wcześniej wąskotorówki (na zdjęciu satelitarnym doskonale widać ślad wąskotorówki dalej od pętli do stacji kolejowej, gdzie tory wąskotorówki już istnieją - biegnie tam ulica). Jak odbywało się "przejęcie" tego odcinka przez tramwaje od wąskotorówki? Czy linia tramwajowa biegła wcześniej dalej na wprost obecną ul. Wyszyńskiego? Jak często i czy w ogóle bywa wykorzystywany ten trójkąt manewrowy?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554
Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: kafar »

Mogę powiedzieć tyle: trójkąt jest używany awaryjne, np. jak jakiś wagon się zepsuje to tam wjeżdża, albo gdy ruch dalej jest zablokowany - bywały takie sytuacje. Po 1989 linia miała być dalej przedłużona, również po śladzie wąskotorówki, do dworca, ale zmiany w kraju uniemożliwiły rozwój i na planach sie skończyło.
Tramwaj biegł ulicą Wyszyńskiego i w okolicach kościoła była mijanka (weksel). Potem wybudowano trójkąt i mijanka została zlikwidowana.
Obrazek Widok na mijankę, niestety z daleka. Zdjęć z bliska które były w internecie nie mogłem znaleźć Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kafar, łącznie zmieniany 2 razy.
berger.m
Stały bywalec
Posty: 463
Rejestracja: śr 22:29, 09 kwie 2008
Lokalizacja: Łódź

Post autor: berger.m »

Zgodnie ze strategią województwa dotyczącą ŁKA, tramwaj powinien być wydłużony do dworca.
MKMLODZ
Sympatyk forum
Posty: 842
Rejestracja: wt 13:27, 01 lip 2008
Lokalizacja: Żubardź / Limanka :)

Post autor: MKMLODZ »

Na stronie MPK wchodząc w rozkład 46 napis ,,ROZKŁAD NIEUDOSTĘPNIONY PRZEZ MKT Sp. z o.o.!!" tak wielką czcionką, że tylko ślepy tego nie przeczyta. W prawym górnym rogu ,,MKT Sp.z.o.o
linia tramwajowa normalna
Rozkład jazdy ważny
od 13.03.2008 do odwołania"
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

A to co to jest:
http://www.mkt-lodz.pl/page5.php

Zresztą z rozkładem 46bus problemu nie ma. Tyle, że on nie zmienił się od 2004 roku.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
berger.m
Stały bywalec
Posty: 463
Rejestracja: śr 22:29, 09 kwie 2008
Lokalizacja: Łódź

Post autor: berger.m »

Wysłałem mail do MPK z prośbą o poprawienie tego błędu.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Swoją drogą rozkład 46bus od 2004 roku, jak się okazuje, też się zmienił, ale nie zmieniono godzin odjazdów, tylko ograniczono liczbę przystanków (nie na wszystkich się zatrzymuje). Przynajmniej wg strony MKT.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
MKMLODZ
Sympatyk forum
Posty: 842
Rejestracja: wt 13:27, 01 lip 2008
Lokalizacja: Żubardź / Limanka :)

Post autor: MKMLODZ »

Na stronie MPK już jest rozkład dla 46 i 46A.
pawelczyk
Sympatyk forum
Posty: 998
Rejestracja: sob 22:09, 05 sty 2008

Post autor: pawelczyk »

O pięknie. Szczyt na 46 kończy się o 15.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Powiedzmy, że 15.30-16.30 (w zależności od kierunku), ale i tak kiepsko.
ODPOWIEDZ