[Ozorków] Linie 46/Z46/10
To zdecyduj się. Biletów łódzkich czy MPK? Bo to różnica. Bilety MPK były na linii P, na pabianickim odcinku 11 przed budową ŁTR, oraz w 2004 roku na komercyjnej linii B.
No i ten twór należałoby nazwać 45.
No i ten twór należałoby nazwać 45.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Ale co do tego ma MPK?
Im nie robi żadnej różnicy, czy sprzedawane są bilety MUK czy ZDiT, bo i tak dostają kasę za wozokilometr.
Czyli to ZDiT może być jednostką, która proponuje wprowadzenie taryfy łódzkiej. Ale jeśli Zgierz się na to nie zgodzi, to przecież nie niesie to za sobą żadnych konsekwencji, bo ZDiT nie jest stroną obecnej umowy.
Wydłużenie 46A zamiast 16 wydaje się mało prawdopodobne.
Im nie robi żadnej różnicy, czy sprzedawane są bilety MUK czy ZDiT, bo i tak dostają kasę za wozokilometr.
Czyli to ZDiT może być jednostką, która proponuje wprowadzenie taryfy łódzkiej. Ale jeśli Zgierz się na to nie zgodzi, to przecież nie niesie to za sobą żadnych konsekwencji, bo ZDiT nie jest stroną obecnej umowy.
Wydłużenie 46A zamiast 16 wydaje się mało prawdopodobne.
To by w sumie z jednej strony nie było jakoś bardzo źle (można by było porzucić 16 w cholerę i ustalić na 11 normalny takt - 7,5 minuty w robocze, 10 w weekendy), z drugiej strony fatalnie, że Zgierz nie chce przejść na normalną taryfę ŁLTZ-u (czy oni naprawdę płacą mniej za wzkm niż gdyby mieli płacić przez ZDiT i jeśli tak to czy różnica jest tak wielka żeby podwajać koszty dojazdu do Zgierza?)
PS. Co to za linia B? Zachowały się jakieś zdjęcia? Co na tym jeździło (7000 33xx bo jako jedyne miały automaty?) Wszystkie Emtale miały wgrane w automaty biletowe bilety na tę linię?
PS. Co to za linia B? Zachowały się jakieś zdjęcia? Co na tym jeździło (7000 33xx bo jako jedyne miały automaty?) Wszystkie Emtale miały wgrane w automaty biletowe bilety na tę linię?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez px33, łącznie zmieniany 1 raz.
Najlepiej byłoby w ogóle przyłączyć cały Zgierz do łódzkiego systemu taryfowego.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
A czasem 11 i 16 razem nie mają razem lepszego taktu niż sama 11 co 7,5 minuty?
Poza tym 11 nie może jeździć częściej ani rzadziej ze względu na umowę(?) z Unią. A tak w ogóle gdyby miał zostać przywrócony takt 7,5 minuty to chyba nie byłoby już w ogóle Cityrunnerów na 10
PS. Dlaczego w rozkładzie jazdy od 2 listopada nie ma niskopodłogowców na 10?
Poza tym 11 nie może jeździć częściej ani rzadziej ze względu na umowę(?) z Unią. A tak w ogóle gdyby miał zostać przywrócony takt 7,5 minuty to chyba nie byłoby już w ogóle Cityrunnerów na 10
PS. Dlaczego w rozkładzie jazdy od 2 listopada nie ma niskopodłogowców na 10?
Takt w umowie z Unią określony chyba nie jest. Chodzi o tabor niskopodłogowy. Jeśli MPK miałoby jego odpowiednią ilość, mogliby jeździć nawet co minutę.
A skoro wycofują Cityrunnery z 10, to gdzieś muszą je przenieść. Może właśnie zwiększają takt na 11?
A skoro wycofują Cityrunnery z 10, to gdzieś muszą je przenieść. Może właśnie zwiększają takt na 11?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
I przewoźników prywatnych (na liniach podmiejskich) również. Ale czy to możliwe? Dobrze że chociaż PKS-y honorują nawzajem swoje migawki.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Skoro od Helenówka do Pl. Kilińskiego obowiązują bilety MUK, to MPK jeździ tam na umowie z MUK (tak samo na 51). A na 6 Markab musi mieć umowę z ZDiT.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Kpc21 pisze:Takt w umowie z Unią określony chyba nie jest. Chodzi o tabor niskopodłogowy. Jeśli MPK miałoby jego odpowiednią ilość, mogliby jeździć nawet co minutę.
A skoro wycofują Cityrunnery z 10, to gdzieś muszą je przenieść. Może właśnie zwiększają takt na 11?
Ma to związek zapewne z brakami kadrowymi i brakiem możliwości zagwarantowania że czerwony kurs będzie zrealizowany Bombardierem. Bezpieczniej jest nic nie wpisywać w rozkład.
Można wiedzieć, co mają wspólnego braki kadrowe z niewypuszczaniem pojazdów niskopodłogowych? Rozumiem, że kierowcy i motorniczowie mają stały przydział do wozów, ale przecież w razie np. choroby pracownika, pojazd chyba nie powinien stać odłogiem, tylko powinien zostać do niego przydzielony kierowca/motorniczy zastępczy. W skrajnym przypadku można nawet tymczasowo przenieść motorniczego z Konstala na Bombardiera.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Prawdę mówiąc równie dobrze Łódź mogłaby przejść na normalną taryfę MUK.
Tyle, że:
1. Wspólna taryfa jest przede wszystkim w interesie zgierzan, nie łodzian, w zdecydowanej większości to mieszkańcy Zgierza dojeżdżają do Łodzi.
2. Łódź jest znacznie większym miastem, to ona stanowi centrum.
3. Taryfa MUK jest o tyle gorsza, że tamtejsze bilety nie uprawniają do przesiadek.
Tyle, że:
1. Wspólna taryfa jest przede wszystkim w interesie zgierzan, nie łodzian, w zdecydowanej większości to mieszkańcy Zgierza dojeżdżają do Łodzi.
2. Łódź jest znacznie większym miastem, to ona stanowi centrum.
3. Taryfa MUK jest o tyle gorsza, że tamtejsze bilety nie uprawniają do przesiadek.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Najlepiej wprowadzić łódzką taryfę w całym Zgierzu.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)