[Ozorków] Linie 46/Z46/10

Rozmowy, dotyczące funkcjonowania transportu zbiorowego w okolicach Łodzi.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

To zdecyduj się. Biletów łódzkich czy MPK? Bo to różnica. Bilety MPK były na linii P, na pabianickim odcinku 11 przed budową ŁTR, oraz w 2004 roku na komercyjnej linii B.

No i ten twór należałoby nazwać 45.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Marcin
Gaduła
Posty: 1791
Rejestracja: pn 20:10, 11 lip 2005

Post autor: Marcin »

Ale co do tego ma MPK?
Im nie robi żadnej różnicy, czy sprzedawane są bilety MUK czy ZDiT, bo i tak dostają kasę za wozokilometr.
Czyli to ZDiT może być jednostką, która proponuje wprowadzenie taryfy łódzkiej. Ale jeśli Zgierz się na to nie zgodzi, to przecież nie niesie to za sobą żadnych konsekwencji, bo ZDiT nie jest stroną obecnej umowy.
Wydłużenie 46A zamiast 16 wydaje się mało prawdopodobne.
px33
Weteran
Posty: 5842
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

To by w sumie z jednej strony nie było jakoś bardzo źle (można by było porzucić 16 w cholerę i ustalić na 11 normalny takt - 7,5 minuty w robocze, 10 w weekendy), z drugiej strony fatalnie, że Zgierz nie chce przejść na normalną taryfę ŁLTZ-u (czy oni naprawdę płacą mniej za wzkm niż gdyby mieli płacić przez ZDiT i jeśli tak to czy różnica jest tak wielka żeby podwajać koszty dojazdu do Zgierza?)

PS. Co to za linia B? Zachowały się jakieś zdjęcia? Co na tym jeździło (7000 33xx bo jako jedyne miały automaty?) Wszystkie Emtale miały wgrane w automaty biletowe bilety na tę linię?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez px33, łącznie zmieniany 1 raz.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Najlepiej byłoby w ogóle przyłączyć cały Zgierz do łódzkiego systemu taryfowego.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1624
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

A czasem 11 i 16 razem nie mają razem lepszego taktu niż sama 11 co 7,5 minuty? Obrazek
Poza tym 11 nie może jeździć częściej ani rzadziej ze względu na umowę(?) z Unią. A tak w ogóle gdyby miał zostać przywrócony takt 7,5 minuty to chyba nie byłoby już w ogóle Cityrunnerów na 10 Obrazek

PS. Dlaczego w rozkładzie jazdy od 2 listopada nie ma niskopodłogowców na 10?
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Takt w umowie z Unią określony chyba nie jest. Chodzi o tabor niskopodłogowy. Jeśli MPK miałoby jego odpowiednią ilość, mogliby jeździć nawet co minutę.

A skoro wycofują Cityrunnery z 10, to gdzieś muszą je przenieść. Może właśnie zwiększają takt na 11?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
gothmucha
Sympatyk forum
Posty: 697
Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
Lokalizacja: Niższa/Śląska
Kontakt:

Post autor: gothmucha »

Kpc21 pisze:Najlepiej byłoby w ogóle przyłączyć cały Zgierz do łódzkiego systemu taryfowego.

Najlepiej to by było stworzyć jeden wspólny bilet aglomeracyjny, obejmujący wszystkich miejskich przewoźników w aglomeracji, PKS Łódź oraz operatora przyszłej ŁKA. Ale co można w Warszawie...
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

I przewoźników prywatnych (na liniach podmiejskich) również. Ale czy to możliwe? Dobrze że chociaż PKS-y honorują nawzajem swoje migawki.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
bartek
Początkujący
Posty: 16
Rejestracja: śr 21:52, 20 sie 2008
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: bartek »

Napisałem to co usłyszałem i się dowiedziałem we firmie. Nie wiem na jakiej umowie, zasadzie jeździ MPK od Helenówka do pl. Kilińskiego.
px33
Weteran
Posty: 5842
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Na umowie z MUK (czy jak się tamtejszy organizator w końcu nie nazywa) Zgierz na sam odcinek Helenówek-Zgierz-pętla. Z drugiej strony z jakiegoś powodu ta pokraczna 16 dublująca się z 11 na prawie całej trasie jeździ więc prawdopodobnie w grę wchodzą inne umowy.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Skoro od Helenówka do Pl. Kilińskiego obowiązują bilety MUK, to MPK jeździ tam na umowie z MUK (tak samo na 51). A na 6 Markab musi mieć umowę z ZDiT.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Post autor: SZAUTER »

Kpc21 pisze:Takt w umowie z Unią określony chyba nie jest. Chodzi o tabor niskopodłogowy. Jeśli MPK miałoby jego odpowiednią ilość, mogliby jeździć nawet co minutę.

A skoro wycofują Cityrunnery z 10, to gdzieś muszą je przenieść. Może właśnie zwiększają takt na 11?

Ma to związek zapewne z brakami kadrowymi i brakiem możliwości zagwarantowania że czerwony kurs będzie zrealizowany Bombardierem. Bezpieczniej jest nic nie wpisywać w rozkład.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Można wiedzieć, co mają wspólnego braki kadrowe z niewypuszczaniem pojazdów niskopodłogowych? Rozumiem, że kierowcy i motorniczowie mają stały przydział do wozów, ale przecież w razie np. choroby pracownika, pojazd chyba nie powinien stać odłogiem, tylko powinien zostać do niego przydzielony kierowca/motorniczy zastępczy. W skrajnym przypadku można nawet tymczasowo przenieść motorniczego z Konstala na Bombardiera.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
px33
Weteran
Posty: 5842
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Citki i Pesy nie mają ZTCW stałych przydziałów, ale może po prostu brakować motorniczych przeszkolonych na ten typ wozu.
rafik1987
Czasem wpada
Posty: 54
Rejestracja: pt 12:14, 31 lip 2009
Lokalizacja: Księży Młyn

Post autor: rafik1987 »

To należy przeszkolić taką ilość personelu, żeby takie braki nie miały miejsca.
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554
Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: kafar »

px33 pisze:fatalnie, że Zgierz nie chce przejść na normalną taryfę ŁLTZ-u
To znaczy, że taryfy inne niż łódzkie są nienormalne?
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Prawdę mówiąc równie dobrze Łódź mogłaby przejść na normalną taryfę MUK.
Tyle, że:
1. Wspólna taryfa jest przede wszystkim w interesie zgierzan, nie łodzian, w zdecydowanej większości to mieszkańcy Zgierza dojeżdżają do Łodzi.
2. Łódź jest znacznie większym miastem, to ona stanowi centrum.
3. Taryfa MUK jest o tyle gorsza, że tamtejsze bilety nie uprawniają do przesiadek.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
kafar
Sympatyk forum
Posty: 554
Rejestracja: śr 12:47, 21 maja 2008
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: kafar »

Wszystko się zgadza, wspólna taryfa na 16 (46A, 45, cholera wie) ułatwiłaby wszystko. Ale nie wiem, czy wprowadzenie czegoś takiego na 6 i 51 nie wywołałoby lekkiej dezorientacji.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Najlepiej wprowadzić łódzką taryfę w całym Zgierzu.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
berger.m
Stały bywalec
Posty: 463
Rejestracja: śr 22:29, 09 kwie 2008
Lokalizacja: Łódź

Post autor: berger.m »

Jak wspólna taryfa może spowodować dezorientację?! Wspólna taryfa powinna objąć wszystkie linie w Zgierzu, jak zresztą w całej aglomeracji.
ODPOWIEDZ