[Ozorków] Linie 46/Z46/10

Rozmowy, dotyczące funkcjonowania transportu zbiorowego w okolicach Łodzi.
pawelczyk
Sympatyk forum
Posty: 998
Rejestracja: sob 22:09, 05 sty 2008

Post autor: pawelczyk »

Ale na skrócenie 46 z Chocianowic do Helenówka to chyba zgoda ZDiT będzie potrzebna, prawda?
przemeqq
Sympatyk forum
Posty: 769
Rejestracja: sob 12:51, 26 sie 2006
Lokalizacja: Bałuty

Post autor: przemeqq »

kiedyś już prasa podawała, że Łódź nie chciała kupić taboru dla MKT:
http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35134,1989941.html

a może to prosta droga do przedłużenia 11 do Ozorkowa? (oczywiście po remoncie)

Wesołych Świąt Obrazek
Kazik
Megagaduła
Posty: 2926
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Post autor: Kazik »

Kanciaki to złom, więc albo przewoźnik wytrzaśnie skądś pieniądze na kolejne używańce, albo '46' będzie musiało zostać skrócone, bo (niezależnie od właściciela) nie będzie czym jeździć.
Sytuacja TP jest jeszcze gorsza i czasem mam wrażenie, że jej skrócenie może nastąpić po najbliższej kolizji jakiegoś ich wagonu.
Natomiast co by się nie działo - ZDiT musi utrzymać ilość kursów na łódzkich częściach tras '43' i '46' niezależnie od tego, czyje wagony i z jakim numerem będą na tych trasach jeździć. Choćby '15' co 6 minut, jak już kiedyś było.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Cóż, MPK chyba by było w stanie wygospodarować jakieś 805Na ale to by było świętokradztwo Obrazek
Awatar użytkownika
prof_klos
Megagaduła
Posty: 3415
Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
Lokalizacja: Pabianice | Piaski

Post autor: prof_klos »

TP już nie raz było na skraju, bez rezerwy w dniach plag wypadkowo - stłuczkowych, pamiętacie? Obrazek
Jakoś klepią do dziś te parówki i o cudo jakoś to jeździ. MKT ma niskie GT6 - o klasę wyżej niż TP. W ogóle MKT lepiej chyba gospodaruje własnym dobytkiem.
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Właśnie, dlaczego MKT może a TP nie?
Olu$
Czasem wpada
Posty: 71
Rejestracja: ndz 10:17, 11 paź 2009
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Olu$ »

Kanciaki to aż taki złom nie jest Obrazek W końcu przy rozpadzie MPK TP dostało lepsze 803N a MKT musiało coś zrobić i zrobili modernizacje na kanciaki. Po za tym MKT lepiej zarządza kasą, ostatnio zakupili kolejne nowe wagony: 38, 40, 72, 40, 52, 149 Obrazek
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

Tu niekoniecznie chodzi o zarządzanie kasą, ale pozyskiwanie funduszy.
Marcin
Gaduła
Posty: 1791
Rejestracja: pn 20:10, 11 lip 2005

Post autor: Marcin »

UM Pabianic przymierza się do podpisania umowy z ZDiT (planowany termin to był 1 października, ale to się nie udało). Wtedy do Pabianic miałaby zostać wydłużona linia 46A.
Olu$
Czasem wpada
Posty: 71
Rejestracja: ndz 10:17, 11 paź 2009
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Olu$ »

Marcin pisze:UM Pabianic przymierza się do podpisania umowy z ZDiT (planowany termin to był 1 października, ale to się nie udało). Wtedy do Pabianic miałaby zostać wydłużona linia 46A.

46A mogłoby jeździć ze Zgierza do Pabianic jak kiedyś 11 :)
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

To byłby duży krok ku likwidacji linii 16 Obrazek. Ciekaw jestem, czy Zgierz nie poszedłby na to, żeby na plac Kilińskiego jeździły 4 i 46A. Nie będzie połączenia z Centralem, ale ogólnie dojazd do centrum będzie obsłużony całkiem całkiem.
Olu$
Czasem wpada
Posty: 71
Rejestracja: ndz 10:17, 11 paź 2009
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Olu$ »

SEC pisze:To byłby duży krok ku likwidacji linii 16 :D. Ciekaw jestem, czy Zgierz nie poszedłby na to, żeby na plac Kilińskiego jeździły 4 i 46A. Nie będzie połączenia z Centralem, ale ogólnie dojazd do centrum będzie obsłużony całkiem całkiem.

Plac Kilińskiego jest za małą pętlą dla dwóch linii :D
msq
Stały bywalec
Posty: 447
Rejestracja: czw 11:47, 20 mar 2008

Post autor: msq »

SEC pisze:To byłby duży krok ku likwidacji linii 16 :D. Ciekaw jestem, czy Zgierz nie poszedłby na to, żeby na plac Kilińskiego jeździły 4 i 46A. Nie będzie połączenia z Centralem, ale ogólnie dojazd do centrum będzie obsłużony całkiem całkiem.
Czemu likwidować 16?
Olu$
Czasem wpada
Posty: 71
Rejestracja: ndz 10:17, 11 paź 2009
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Olu$ »

msq pisze:
SEC pisze:To byłby duży krok ku likwidacji linii 16 :D. Ciekaw jestem, czy Zgierz nie poszedłby na to, żeby na plac Kilińskiego jeździły 4 i 46A. Nie będzie połączenia z Centralem, ale ogólnie dojazd do centrum będzie obsłużony całkiem całkiem.
Czemu likwidować 16?

I tak jak ŁTR będzie dojeżdżał na plac Kilińskiego (gdzieś w 2011/12) no to i tak zlikwidują :P
msq
Stały bywalec
Posty: 447
Rejestracja: czw 11:47, 20 mar 2008

Post autor: msq »

Ale w jakim celu? By zmniejszyć ilość pociągów/h i bardziej upodlić ludzi jeżdżących KM?
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Może by wtedy puścili '11' taktem co 5 minut (przynajmniej na odcinku łódzkim). Tylko wagonów by zabrakło bo niestety nikt nie pomyślał, żeby wydębić od UE kasę na 20 Pes, a co najmniej 15 (żeby zapewnić 100% obsługi 11 do Ikei + jedna rezerwa)
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

Po co 11 co 5 minut na Pabianickiej (pozostały odcinek rozumiem)?
pawelczyk
Sympatyk forum
Posty: 998
Rejestracja: sob 22:09, 05 sty 2008

Post autor: pawelczyk »

Jak ruszy Ikea to obecna częstotliwość będzie za mała.
Olu$
Czasem wpada
Posty: 71
Rejestracja: ndz 10:17, 11 paź 2009
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Olu$ »

Ale może 16 zostawią ale tylko do Helenówka będzie dojeżdżała a zlikwidują 16 A.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

msq pisze:Ale w jakim celu? By zmniejszyć ilość pociągów/h i bardziej upodlić ludzi jeżdżących KM?
Żeby 2, 3, 6, 11 i 15 jeździły co 7,5 min.
ODPOWIEDZ