Kanciaki to złom, więc albo przewoźnik wytrzaśnie skądś pieniądze na kolejne używańce, albo '46' będzie musiało zostać skrócone, bo (niezależnie od właściciela) nie będzie czym jeździć.
Sytuacja TP jest jeszcze gorsza i czasem mam wrażenie, że jej skrócenie może nastąpić po najbliższej kolizji jakiegoś ich wagonu.
Natomiast co by się nie działo - ZDiT musi utrzymać ilość kursów na łódzkich częściach tras '43' i '46' niezależnie od tego, czyje wagony i z jakim numerem będą na tych trasach jeździć. Choćby '15' co 6 minut, jak już kiedyś było.
TP już nie raz było na skraju, bez rezerwy w dniach plag wypadkowo - stłuczkowych, pamiętacie?
Jakoś klepią do dziś te parówki i o cudo jakoś to jeździ. MKT ma niskie GT6 - o klasę wyżej niż TP. W ogóle MKT lepiej chyba gospodaruje własnym dobytkiem.
Kanciaki to aż taki złom nie jest W końcu przy rozpadzie MPK TP dostało lepsze 803N a MKT musiało coś zrobić i zrobili modernizacje na kanciaki. Po za tym MKT lepiej zarządza kasą, ostatnio zakupili kolejne nowe wagony: 38, 40, 72, 40, 52, 149
UM Pabianic przymierza się do podpisania umowy z ZDiT (planowany termin to był 1 października, ale to się nie udało). Wtedy do Pabianic miałaby zostać wydłużona linia 46A.
Marcin pisze:UM Pabianic przymierza się do podpisania umowy z ZDiT (planowany termin to był 1 października, ale to się nie udało). Wtedy do Pabianic miałaby zostać wydłużona linia 46A.
46A mogłoby jeździć ze Zgierza do Pabianic jak kiedyś 11
To byłby duży krok ku likwidacji linii 16 . Ciekaw jestem, czy Zgierz nie poszedłby na to, żeby na plac Kilińskiego jeździły 4 i 46A. Nie będzie połączenia z Centralem, ale ogólnie dojazd do centrum będzie obsłużony całkiem całkiem.
SEC pisze:To byłby duży krok ku likwidacji linii 16 . Ciekaw jestem, czy Zgierz nie poszedłby na to, żeby na plac Kilińskiego jeździły 4 i 46A. Nie będzie połączenia z Centralem, ale ogólnie dojazd do centrum będzie obsłużony całkiem całkiem.
Plac Kilińskiego jest za małą pętlą dla dwóch linii
SEC pisze:To byłby duży krok ku likwidacji linii 16 . Ciekaw jestem, czy Zgierz nie poszedłby na to, żeby na plac Kilińskiego jeździły 4 i 46A. Nie będzie połączenia z Centralem, ale ogólnie dojazd do centrum będzie obsłużony całkiem całkiem.
SEC pisze:To byłby duży krok ku likwidacji linii 16 . Ciekaw jestem, czy Zgierz nie poszedłby na to, żeby na plac Kilińskiego jeździły 4 i 46A. Nie będzie połączenia z Centralem, ale ogólnie dojazd do centrum będzie obsłużony całkiem całkiem.
Czemu likwidować 16?
I tak jak ŁTR będzie dojeżdżał na plac Kilińskiego (gdzieś w 2011/12) no to i tak zlikwidują
Może by wtedy puścili '11' taktem co 5 minut (przynajmniej na odcinku łódzkim). Tylko wagonów by zabrakło bo niestety nikt nie pomyślał, żeby wydębić od UE kasę na 20 Pes, a co najmniej 15 (żeby zapewnić 100% obsługi 11 do Ikei + jedna rezerwa)