[Tuszyn] Linia 42
Po zmianach ustrojowych gminy pozostały z naprawdę małymi budżetami. W całej Polsce pod tym względem piszczało z biedy aż miło. Historia Rzgowa, a przede wszystkim Tuszyna w latach '90 jest bardzo burzliwa, głównie ze względu na otwierające się tam wielkie bazary. Nie wiem, czy ktoś pamięta korki w Tuszynie i w okolicach Głuchowa. Rzgów podniósł się za sprawą Ptaka i ówczesny budżet gminy na początku lat '90 (pomylony czy też nie) może być szokiem dla niektórych.
pawelczyk pisze:9 milionów to były wówczas ze trzy średnie, miesięczne pensje. Podejrzewam, że autor albo pomylił miliony z miliardami, albo te 9 milionów to był budżet na całą komunikację w gminie , albo wziął tę kwotę zupełnie z kosmosu.
900 zł w 1990 roku (biorąc średnią krajową, przeliczoną już po denominacji), to było ok. 9 miesięcy zarobków.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez przemeqq, łącznie zmieniany 1 raz.
W planie miasta Łodzi z lat 50. XX wieku spotkałem dziwną numerację linii podmiejskich:
40 - do Pabianic
41 - do Tuszyna
42 - do Konstantynowa
43 - do Aleksandrowa
44 - do Zgierza
45 - do Ozorkowa
Czy faktycznie kiedyś obowiązywała taka numeracja?
40 - do Pabianic
41 - do Tuszyna
42 - do Konstantynowa
43 - do Aleksandrowa
44 - do Zgierza
45 - do Ozorkowa
Czy faktycznie kiedyś obowiązywała taka numeracja?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Kpc21 pisze:W planie miasta Łodzi z lat 50. XX wieku spotkałem dziwną numerację linii podmiejskich:
40 - do Pabianic
41 - do Tuszyna
42 - do Konstantynowa
43 - do Aleksandrowa
44 - do Zgierza
45 - do Ozorkowa
Czy faktycznie kiedyś obowiązywała taka numeracja?
Tak, linie podmiejskie przenumerowano o jeden w 1956 roku.
Ale na planie z tegoż to roku numeracja jest jeszcze po staremu.