Czy chcecie reaktywacji linii 41 i 45
Ratunku!
W wielu miastach zjazdy są oznaczone "z" na rozkładach. Może to jest rozwiązanie.
W wielu miastach zjazdy są oznaczone "z" na rozkładach. Może to jest rozwiązanie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kazik, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie zapominajmy również o palącej potrzebie przywrócenia linii na 300 jak 317 (zamiast D1) i 356 (zamiast D2)
Dla mnie sprawa jest megaprosta. Samo oznaczenie "A" ma sens jedynie w przypadku gdy trasa linii wariantowej w 100% pokrywa się z trasą linii głównej. Dlaczego? Gdyż jeśli wsiądę do pojazdu linii "A" i ona skończy trasę przed miejscem do którego chcę dojechać, będę mógł bez problemu przesiąść się na pojazd o pełnej trasie jadący do mojej destynacji.
Zresztą nie da się ukryć że obecnie działający u nas system jest mylący i zamieszany, np. 69 A i B. W przypadku tej linii wystarczyłby jedynie dodatkowy opis na wyświetlaczu; np:
69 -> NOWY JÓZEFÓW
przez NOWE SADY
to samo 60, która jest chyba najbardziej zagmatwaną linią w przypadku MPK
60 -> STRYKÓW
przez CORNING
i już wiadomo o co chodzi
Albo mapka na rozkładach jazdy z zaznaczonymi wszystkimi wariantami trasy.
Dla mnie sprawa jest megaprosta. Samo oznaczenie "A" ma sens jedynie w przypadku gdy trasa linii wariantowej w 100% pokrywa się z trasą linii głównej. Dlaczego? Gdyż jeśli wsiądę do pojazdu linii "A" i ona skończy trasę przed miejscem do którego chcę dojechać, będę mógł bez problemu przesiąść się na pojazd o pełnej trasie jadący do mojej destynacji.
Zresztą nie da się ukryć że obecnie działający u nas system jest mylący i zamieszany, np. 69 A i B. W przypadku tej linii wystarczyłby jedynie dodatkowy opis na wyświetlaczu; np:
69 -> NOWY JÓZEFÓW
przez NOWE SADY
to samo 60, która jest chyba najbardziej zagmatwaną linią w przypadku MPK
60 -> STRYKÓW
przez CORNING
i już wiadomo o co chodzi
Albo mapka na rozkładach jazdy z zaznaczonymi wszystkimi wariantami trasy.