[Konstantynów/Lutomiersk] Linia 43 A/B
Problem z nowym rozkładem jest taki, że wydłużyli czas przejazdu w szczycie do 58 min a poza szczytem do 55 min, wcześniej było 54 min bez podziału.
W starym rozkładzie mamy ok 1kurs/godz. w równych odstępach tu w cały świat, o sobotach i niedzielach nie wspomnę, w każdy dzień inaczej, każda godzina inaczej.
Oprócz wszystkich kursów niskopodłogowymi autobusami to żadnej poprawy nie ma.
W starym rozkładzie mamy ok 1kurs/godz. w równych odstępach tu w cały świat, o sobotach i niedzielach nie wspomnę, w każdy dzień inaczej, każda godzina inaczej.
Oprócz wszystkich kursów niskopodłogowymi autobusami to żadnej poprawy nie ma.
Zielony Romanów niby leży w Łodzi, ale zapewne mieszkańcy kupują w Aleksandrowie i ich dzieci również tam chodzą do szkół. 97 jeździ dość rzadko, więc część osób pewnie korzysta 78, a tu na bank trzeba będzie mieć bilet aglomeracyjny.
Jest pewne rozwiązanie. Skierować 97 ulicą Romanowską, która ma być remontowana wraz z Aleksandrowską. Wtedy mieszkańcy osiedla nie przekroczą granicy miasta. Dla lepszej obsługi można jeszcze utworzyć 97A z Zielonego Romanowa na Rojną. Wtedy częstotliwość będzie dobra jak dla takiego osiedla.
Jest pewne rozwiązanie. Skierować 97 ulicą Romanowską, która ma być remontowana wraz z Aleksandrowską. Wtedy mieszkańcy osiedla nie przekroczą granicy miasta. Dla lepszej obsługi można jeszcze utworzyć 97A z Zielonego Romanowa na Rojną. Wtedy częstotliwość będzie dobra jak dla takiego osiedla.
Kpc21 pisze:Tak, ale teraz teoretycznie pewien odcinek tej linii znajdzie się w strefie aglomeracyjnej.
Nawet jeśli w rozkładzie nie będzie zaznaczonej granicy strefy, to nadgorliwy kanar będzie mógł się przyczepić, bo według nowych przepisów taryfowych strefa miejska obowiązuje w granicach miasta Łodzi.
"Nadgorliwy kanar" musi przede wszystkim mieć rozporządzenie dotyczące granic stref taryfowych bo na konkretnych liniach obowiązywać one będą od konkretnych przystanków a nie wedle uznania kontrolującego bilety.
W porozumieniu międzygminnym odnośnie linii 97 nie ma mowy o granicach stref.§ 3. 1. Bilety strefy miejskiej, o których mowa w załącznikach Nr 24, uprawniają do przejazdów
pojazdami lokalnego transportu zbiorowego w Łodzi w granicach administracyjnych Miasta Łodzi. Bilety
strefy aglomeracyjnej, o których mowa w załącznikach Nr 24, uprawniają do przejazdów w granicach
administracyjnych Miasta Łodzi oraz w granicach administracyjnych gmin, z którymi Miasto Łódź
podpisało stosowne porozumienia komunalne.
Inna sprawa, że porozumienie dotyczące 97 Łódź podpisała tylko z Konstantynowem, a z Aleksandrowem i gminą Aleksandrów już nie. Tak więc co z odcinkiem od Rąbienia do Aleksandrowa? Wygląda jakby nie było tam żadnej strefy taryfowej.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Skrajną głupotą będzie druga strefa jeśli nie wytyczą wyjątków. Podejrzewam, że nikt na to nie wpadnie, a jak już to po znacznie dłuższym czasie "na prośbę pasażerów". Takie kwestie to organizator powinien wcześniej przeanalizować. Wątpie jednak żeby tak się stało. Co kogoś obchodzi pasażer, a tymbardziej jeszcze taki z okolic peryferyjnych.
Jeśli ma być po "warszawsku" - druga strefa to druga strefa. W Warszawie przykładowo 725 ma tylko 4 przystanki poza stolicą i 2 strefa w niej obowiązuje.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SNCF, łącznie zmieniany 2 razy.
I co gorsza, na tych odcinkach poza Łodzią też są przystanki.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Stały bywalec
- Posty: 371
- Rejestracja: czw 17:26, 11 lut 2010
- Lokalizacja: PKP Łódź-Niciarniana
A w Warszawie takim przykładem jest linia 715 na trasie P&R Al.Krakowska - Raszyn - Podolszyn Nowy - Metro Wilanowska. I też ma przystanki w 2 strefie. Nie jesteśmy odosobnieni w takim kuriozum
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MKM2010, łącznie zmieniany 2 razy.
Najprawdopodobniej składy 2x805Na. To jest też linia miejska, tak więc powinna być obsługiwana odpowiednio pojemnym taborem. Tak naprawdę powinni tam wysłać tabor bardziej pojemny niż obecnie (bo przyszłe 9 przejmuje funkcje dwóch obecnych linii), a więc 3x805Na albo 2xGT6, ale to jest Łódź.
GT6 w ogóle dają się łączyć w składy? Bodaj w Krakowie mają do nich doczepki. Ale możliwa jest konfiguracja 2xGT silnikowy?
GT6 w ogóle dają się łączyć w składy? Bodaj w Krakowie mają do nich doczepki. Ale możliwa jest konfiguracja 2xGT silnikowy?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Kpc21 pisze:bo przyszłe 9 przejmuje funkcje dwóch obecnych linii
Bez przesady. Gdyby nie dworzec Widzew to 9 jeździłaby co 20 min. w szczycie. Taka częstotliwość (niestety) odpowiada obecnym potrzebom, ale też bardziej zniechęca do korzystania z tej linii biorąc pod uwagę, że mamy alternatywę w postaci autobusu. Skład 805Na do Konstantynowa przy 10-minutowej częstotliwości w zupełności wystarczy.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.