[Konstantynów/Lutomiersk] Linia 43 A/B
97 na taborze niskopodłogowym (i to jeszcze możliwe, że pojawią się przeguby) straci jakieś 100% swojego pekaesowego klimatu (chociaż do końca pekaesowy to on nie był bo jednak H9 nigdy tam nie zajrzała, tylko kiedyś PR110D)
Za to ciekawostka - na planowanym rozkładzie 97 nie ma nic o strefach taryfowych
A jeśli chodzi o tabor to konstale na 9 są raczej przesądzone.
Za to ciekawostka - na planowanym rozkładzie 97 nie ma nic o strefach taryfowych
A jeśli chodzi o tabor to konstale na 9 są raczej przesądzone.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez px33, łącznie zmieniany 1 raz.
Konstale na 9 tak, pytanie co z 43.
Ciekawe, jak będzie wyglądało zawracanie 9 w Konstantynowie. Czy część Konstali zostanie wyposażona w pulpity manewrowe, czy na trójkącie będzie dyżurować pracownik MPK.
Właściwie, to chyba i tak musi się tam znaleźć jakieś zaplecze socjalne dla motorniczych.
Ciekawe, jak będzie wyglądało zawracanie 9 w Konstantynowie. Czy część Konstali zostanie wyposażona w pulpity manewrowe, czy na trójkącie będzie dyżurować pracownik MPK.
Właściwie, to chyba i tak musi się tam znaleźć jakieś zaplecze socjalne dla motorniczych.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Znasz kogoś kto tym regularnie jeździ (podobno jeszcze nie zatrzymuje się na najpopularniejszym przystanku w Aleksandrowie, może gdyby to jeszcze trochę wygiąć zyskałaby trochę klienteli)? Frekwencja jest bliska zeru (jechałem prawie cały kurs niedawno, w dzień roboczy po 16, przewinęło się może z 10-12 osób), przynajmniej była taniutka i bardzo klimatyczna linia, a tak będzie muchowóz bez wartości miłośniczych
Ja jechałem w sobotę wieczorem i było pół autobusu (Srebrzyńska). Niekiedy gdy jestem na Kaliskim i to przyjedzie, autobus jest pełny (wybiegają ludzie na/z 52). Raz się przejechać to nie znaczy, że taka frekwencja jest zawsze. Linia ma typowe obłożenie jak na autobus podmiejski. Bywa ścisk rano, poza tym luźno. Identycznie, jak 88 albo 91. A, że 97 nic istotnego nie obsługuje to nie można powiedzieć. Przynajmniej parę gęsto zaludnionych miejscowości.
Podejrzewam, że w tej sytuacji mieszkańcy woleliby wagony 803N. Od 805Na pod względem komfortu się nie różnią. Jedyna różnica w stosunku do 805Na jest taka, że zawierają więcej szpachli niż blachy, a to dla pasażera żadna różnica.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Tzn? Jeździć po Łodzi mogą bo już od dawna jeżdżą, a na samym początku radiotelefony nie są jakoś strasznie potrzebne (bywają autobusy bez radiotelefonów, nawet przez dłuższy czas), zresztą w Ozorkowie to pewnie już nie ma zasięgu (jak w Brzezinach). Jestem ciekaw jak zostanie rozwiązana kwestia mijanek, czy zostanie zainstalowany jakiś nowoczesny system czy kanały linii podmiejskich (a propos - 9 na 42, 9A na 42A) zostaną otwarte.potrzebę dostosowania taboru MKT/TP do warunków łódzkich.
Bo od następnej obniżki wchodzą dwie strefy. Ale nawet przy biletach strefowych wzrostu kosztów nie będzie - na 90 dni koszt miesięczny strefowego to 76 zł przy obecnych 88.Dlaczego naniesiono w rozkładzie podobnie jak na linii 9 granicę strefy taryfowej, skoro mają obowiązywać łódzkie bilety?
No bez przesady. W osiemsetpiątkach światło nie przygasa przy iskrze z pantografu / izolatorze, nie trzeba się schylać, żeby wyjrzeć przez okno, są krzesła a nie leżaki, a drzwi nie wyglądają jakby miały zaraz odpaść.Kpc21 pisze:Podejrzewam, że w tej sytuacji mieszkańcy woleliby wagony 803N. Od 805Na pod względem komfortu się nie różnią. Jedyna różnica w stosunku do 805Na jest taka, że zawierają więcej szpachli niż blachy, a to dla pasażera żadna różnica.
Z tym rozkładem jazdy lini 43 który ma być od 01.04.2012 jest troszke lipa.Szkoda że nie można zrobić aby tramwaj wyjezdzał z Lutomierska np.4 25 i tak co godzine.Wielu pasażerom ten rozkład by pasował,a tak ani do pracy ani do szkoły.Tym bardziej że na PKS nie ma co liczyć coraz więcej kursów wypada.A tak wogóle mogli by zrobić tą podstacje w Żabiczkach, żeby tramwaje mogły śmigać do Lutomierska co pół godziny.Nie było by problemu z pętlą w Konstantynowie przy Pl.Wolności,rozkład 9 nie był by ruszany i 43 na Konstantynów i Lutomiersk co 30 min wystarczył by.
Nie no, zayebisty rozkład. Odjazdy z Konstantynowa: 9.05, 9.50, 10.05, 11.05, 11.23, 12.05, 12.26 13.05. W soboty: 7.04, 7.20, 8.03, 8.40, 9.09, 9.59, 10.38, 10.58, 11.32, 11.58, 12.58, 13.12, 13.58, 14.14. Dziury w rozkładzie sięgające godziny w miejsce obecnych - max. 30-40 minut. Czas jazdy o 8 minut dłuższy.
Ostatni kurs do Lutomierska pół godziny wcześniej, pierwszy kurs z Konstantynowa 40 minut później.
Ostatni kurs do Lutomierska pół godziny wcześniej, pierwszy kurs z Konstantynowa 40 minut później.
-
- Czasem wpada
- Posty: 99
- Rejestracja: czw 18:27, 05 lut 2009
Po tym co jest przedstawione w dokumencie tramwaje do konstantynowa w szczycie będą kursowały rzadziej- wystarczy spojrzec na rozkład - teraz w szczycie najwiekszy odstep miedzy jednym a drugim kursem wynosi 20 minut , po zmianie będzie nawet 30 minut , gdyby jeszcze wprowadzono 43A na skroconej trasie Konstantynów- Telefoniczna , mozna by było zrobic rowny takt co 15 minut ( 43 -co 30 min , 9 - co 30 min )
Tomasz.bu pisze:Nie no, zayebisty rozkład. Odjazdy z Konstantynowa: 9.05, 9.50, 10.05, 11.05, 11.23, 12.05, 12.26 13.05. W soboty: 7.04, 7.20, 8.03, 8.40, 9.09, 9.59, 10.38, 10.58, 11.32, 11.58, 12.58, 13.12, 13.58, 14.14. Dziury w rozkładzie sięgające godziny w miejsce obecnych - max. 30-40 minut. Czas jazdy o 8 minut dłuższy.
Ostatni kurs do Lutomierska pół godziny wcześniej, pierwszy kurs z Konstantynowa 40 minut później.
Tak to jest, kiedy rozkład jazdy układa MPK, którego zadaniem jest wyjeżdżenie wozokilometrów, a pasażerowie są gdzieś na dalszym planie. Ułożyli rozkład jazdy tak, żeby im było wygodniej.
Tak, ale teraz teoretycznie pewien odcinek tej linii znajdzie się w strefie aglomeracyjnej.
Nawet jeśli w rozkładzie nie będzie zaznaczonej granicy strefy, to nadgorliwy kanar będzie mógł się przyczepić, bo według nowych przepisów taryfowych strefa miejska obowiązuje w granicach miasta Łodzi.
Nawet jeśli w rozkładzie nie będzie zaznaczonej granicy strefy, to nadgorliwy kanar będzie mógł się przyczepić, bo według nowych przepisów taryfowych strefa miejska obowiązuje w granicach miasta Łodzi.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)