Wypowiedzenie umowy dla MKT i TP
Czyli Łódź ma zwracać Zgierzowi za bilety? Nie wiem czy na to się zgodzą. Najlepszym rozwiązaniem byłby tu po prostu związek taryfowy. Dlaczego żadna z gmin nie proponuje takiego rozwiązania?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Kradną na tą swoją śmieszną taryfę (jeśli rzeczywiście Łódź dopłaca chociaż grosz do zgierskiego(miasto) odcinka bo tego mi nikt nie potwierdził) i są na tyle bezczelni żeby jeszcze kazać Łodzi dopłacać więcej. Optymalny podział opracował się w większości umów na poziome 50%-50% i łódzka taryfa. Przy innej taryfie to oczywiście musi być 0%-100% (i nie do końca dlatego, że Łódź ma z takiego połączenia 0% zysków)
Tak z innej beczki to zmiany dadzą różnorodność Konstatynowowi.
Pojawi się, poza możliwością dojazdu w okolicę Placu Wolności, możliwość dotarcia na ulicę Zieloną i Narutowicza.
Co do linii 17, o ile takowa powstanie, to ciekawe czy będąc powiązana z 43, będzie wbijała się w takt, kiedy 43 nie będzie kursować czy może będzie miała swój osobny stały takt.
Pojawi się, poza możliwością dojazdu w okolicę Placu Wolności, możliwość dotarcia na ulicę Zieloną i Narutowicza.
Co do linii 17, o ile takowa powstanie, to ciekawe czy będąc powiązana z 43, będzie wbijała się w takt, kiedy 43 nie będzie kursować czy może będzie miała swój osobny stały takt.
Przede wszystkim, jeśli jej trasa będzie pokrywać się z 43, dostanie numer 43A. Bo bez sensu byłoby wprowadzać bałagan w numeracji.
Konstantynów otrzyma możliwość dotarcia na Narutowicza, ale za to możliwość dojazdu do Placu Wolności zostanie ograniczona. Do cogodzinnych kursów pełnego 43. Chyba że wprowadzą to 43A vel 17 i zsynchronizują z 9 na Konstantynowskiej. To by było dobre rozwiązanie.
Konstantynów otrzyma możliwość dotarcia na Narutowicza, ale za to możliwość dojazdu do Placu Wolności zostanie ograniczona. Do cogodzinnych kursów pełnego 43. Chyba że wprowadzą to 43A vel 17 i zsynchronizują z 9 na Konstantynowskiej. To by było dobre rozwiązanie.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
SEC pisze:Większy standard, bo poniemieckie wagony? Gdy przejmie to MPK to też będą, tyle że z innym szyldem. Sentymenty lepiej odłożyć na bok.kafar pisze:Dla mnie najważniejsze jest żeby pozostało MKT. Zapewnia zdecydowanie większy standard niż MPK i dziś miałem okazję się bezpośrednio o tym przekonać.
A skąd ta pewność jaki tabor będzie na 46?
No i jest jeszcze pytanie co z 46A, w ramach oszczędności poleci? Ale tego narazie się pewnie nie dowiemy.
Jakie sentymenty do cholery?! Sentymentem darzę klasyczne 803N i kanciaki, mógłbym płakać że "och, moje ukochane wagoniki odstawiają ;(", jeździłem nimi w dzieciństwie, ale wiadomo że już nie mają racji bytu z powodu stanu. Nie jest to tragedią że stare odchodzi, więc nie pierdziel mi tu o sentymencie!SEC pisze:Większy standard, bo poniemieckie wagony? Gdy przejmie to MPK to też będą, tyle że z innym szyldem. Sentymenty lepiej odłożyć na bok.kafar pisze:Dla mnie najważniejsze jest żeby pozostało MKT. Zapewnia zdecydowanie większy standard niż MPK i dziś miałem okazję się bezpośrednio o tym przekonać.
Drugie - nie chodzi o to że poniemieckie. Ilekroć trafił się kanciak to w nim też było ciepło, trochę mniej niż helmutach, ale było. A w 805Na nie grzeją. Wczoraj jechałem 46A i 16. W tym pierwszym (GT6) było ciepło, były miejsca siedzące, tymczasem gdy wsiadłem potem do 16 to byłem szczęściarzem że siedziałem i drogę do Zgierza, nie długą ale zawsze, jechałem w zimnie. Myślisz że gdy helmuty pójdą pod opiekę MPK to nagle zaczną grzać?
Pytanie do Ciebie: uważasz że MPK będzie lepiej sprawować pieczę na linią 46 i taborem?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kafar, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wiem jak będzie wyglądała "opieka" MPK nad linią 46, ale jeśli nadal będą jeździły tam obecne wagony to przecież ogrzewania nie wyłączą.
Co do 46A to bym się zbytnio nie martwił. To jest linia łódzka i wątpie, żeby wycięli połowę kursów z Politechniki, czy Zgierskiej. Składy 805Na na 46A nie będą przeszkadzać, jeśli do Ozorkowa nadal będą jeździły helmuty.
Co do 46A to bym się zbytnio nie martwił. To jest linia łódzka i wątpie, żeby wycięli połowę kursów z Politechniki, czy Zgierskiej. Składy 805Na na 46A nie będą przeszkadzać, jeśli do Ozorkowa nadal będą jeździły helmuty.
Około 8:40, na krańcówce Imielnik Nowy, stało Volvo "Awaria". W stronę krańcówki jechał nowy Solaris z wygaszonymi wyświetlaczami.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Porozumienie w sprawie tramwaju
Na początku roku 2012 tramwaje 43 i 43bis bez zmian
Burmistrz Konstantynowa Łódzkiego Henryk Brzyszcz zadeklarował, że po podjęciu przez Radę Miejską w Konstantynowie Łódzkim stosownych uchwał dotyczących porozumień międzygminnych w sprawie międzygminnej komunikacji tramwajowej dotyczącej linii nr 9 i nr 43, jak również międzygminnej komunikacji autobusowej dotyczącej linii nr 97, zgodnie z wolą Rady Miejskiej, podpisze porozumienie pod warunkiem uwzględnienia w nim uzgodnionych wcześniej następujących zapisów:
1. operatorem świadczącym usługę przewozową na trasie linii tramwajowych nr 9 i nr 43 oraz linii autobusowej nr 97 będzie MPK-Łódź Sp. z o.o., która realizuje usługę transportu zbiorowego na rzecz miasta Łodzi,
2. wynagrodzenie ze strony gminy Konstantynów Łódzki na rzecz miasta Łódź za świadczone przez operatora MPK-Łódź Sp. z o.o. usługi przewozu osób na trasach linii tramwajowych i autobusowej przez najbliższe cztery lata nie przekroczy poziomu wynagrodzenia wynikającego z porozumienia komunalnego, które ma zostać zawarte pomiędzy stronami w dniu 23 grudnia 2011 r. (wyłączając wskaźnik wzrostu cen towarów i usług GUS),
3. oświadczenie przez operatora MPK-Łódź Sp. z o.o., że świadczone usługi obejmować będą dotychczasowy zakres (ilość kursów, długość trasy),
4. wszyscy pracownicy firmy „Tramwaje Podmiejskie” Sp. z o.o. zostaną przejęci przez nowego operatora MPK-Łódź Sp. z o.o.,
5. zmiana dotychczasowego przewoźnika „Tramwaje Podmiejskie” Sp. z o.o. na nowego operatora MPK-Łódź Sp. z o.o. nastąpi ze względów proceduralnych z dniem 1 kwietnia 2012 r.
-
- Megagaduła
- Posty: 2788
- Rejestracja: wt 00:32, 12 lip 2011
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty