[Pabianice] Czy przedłużą linię N4?
[Pabianice] Czy przedłużą linię N4?
Prezydent Pabianic, Zbigniew Dychto przedstawi Radzie Miejskiej pomysł na uruchomienie nocnego połączenia między Pabianicami a Łodzią.
- Uważamy, że najrozsądniejszym rozwiązaniem byłoby przedłużenie linii N4 tak, aby autobus dojeżdżał do Pabianic. Chcielibyśmy uruchomić po 2 połączenia z piątku na sobotę oraz z soboty na niedzielę. Pan prezydent przedstawi projekt radnym.
Niektórzy z nich uważają, że lepszym rozwiązaniem byłoby uruchomienie własnej linii, jednak naszym zdaniem rozsądniej jest korzystać z połączenia N4 – tłumaczy Grzegorz Mackiewicz, wiceprezydent Pabianic.
Temat nocnego autobusu, poruszany jest przede wszystkim przez młodych mieszkańców Pabianic. Fanpage po nazwą Pabianice chcą nocny autobus, powstały 15 września lubi już prawie 1000 osób.
- Uruchomienie takiej linii było by świetnym rozwiązaniem. Wiele osób w weekend bawi się w Łodzi na różnego rodzaju wydarzeniach kulturalnych. W tym momencie powrót z Łodzi jest praktycznie niemożliwy – mówi Rafał Wójcik z Pabianic.
Informację o rozmowach z władzami Pabianic potwierdza Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi.
- Trwają obecnie uzgodnienia z gminami Pabianice i Ksawerów. Wstępny plan zakłada, że w weekendy i dni świąteczne dwa kursy każdej nocy będą przedłużone do dworca PKP w Pabianicach. Zapotrzebowanie na taką liczbę wynika z informacji uzyskanych od przedstawicieli gmin.
W połowie listopada zaplanowane jest kolejne spotkanie w tej spawie – mówi Wojciech Kubik z ZDiT. Według wstępnych ustaleń koszt przedłużenia linii N4 wyniósłby około 45 tysięcy rocznie.
Kilka tygodni temu pomysł przedłużenia linii N4, która aktualnie dojeżdża do przystanku Chocianowice- Ikea przedstawił również Arkadiusz Jaksa, kandydat na prezydenta Pabianic. Jaksa chciałby jednak, aby autobus jeździł 4 razy dziennie. Według kandydata na prezydenta koszt takiego połączenia wyniósłby 10 tysięcy złotych miesięcznie.
http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/3624640,nocny-autobus-lodzpabianice-czy-przedluza-linie-n4,id,t.html
- Uważamy, że najrozsądniejszym rozwiązaniem byłoby przedłużenie linii N4 tak, aby autobus dojeżdżał do Pabianic. Chcielibyśmy uruchomić po 2 połączenia z piątku na sobotę oraz z soboty na niedzielę. Pan prezydent przedstawi projekt radnym.
Niektórzy z nich uważają, że lepszym rozwiązaniem byłoby uruchomienie własnej linii, jednak naszym zdaniem rozsądniej jest korzystać z połączenia N4 – tłumaczy Grzegorz Mackiewicz, wiceprezydent Pabianic.
Temat nocnego autobusu, poruszany jest przede wszystkim przez młodych mieszkańców Pabianic. Fanpage po nazwą Pabianice chcą nocny autobus, powstały 15 września lubi już prawie 1000 osób.
- Uruchomienie takiej linii było by świetnym rozwiązaniem. Wiele osób w weekend bawi się w Łodzi na różnego rodzaju wydarzeniach kulturalnych. W tym momencie powrót z Łodzi jest praktycznie niemożliwy – mówi Rafał Wójcik z Pabianic.
Informację o rozmowach z władzami Pabianic potwierdza Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi.
- Trwają obecnie uzgodnienia z gminami Pabianice i Ksawerów. Wstępny plan zakłada, że w weekendy i dni świąteczne dwa kursy każdej nocy będą przedłużone do dworca PKP w Pabianicach. Zapotrzebowanie na taką liczbę wynika z informacji uzyskanych od przedstawicieli gmin.
W połowie listopada zaplanowane jest kolejne spotkanie w tej spawie – mówi Wojciech Kubik z ZDiT. Według wstępnych ustaleń koszt przedłużenia linii N4 wyniósłby około 45 tysięcy rocznie.
Kilka tygodni temu pomysł przedłużenia linii N4, która aktualnie dojeżdża do przystanku Chocianowice- Ikea przedstawił również Arkadiusz Jaksa, kandydat na prezydenta Pabianic. Jaksa chciałby jednak, aby autobus jeździł 4 razy dziennie. Według kandydata na prezydenta koszt takiego połączenia wyniósłby 10 tysięcy złotych miesięcznie.
http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/3624640,nocny-autobus-lodzpabianice-czy-przedluza-linie-n4,id,t.html
Porozumienie międzygminne ws. uruchomienia nocnego połączenia autobusowego pomiędzy Łodzią a Pabianicami zostało pozytywnie zaopiniowane przez Komisję Gospodarki Komunalnej i Inwentaryzacji Rady Miejskiej w Pabianicach.
Na dzisiejszej sesji radni podjęli również uchwałę o stworzeniu dodatkowych przystanków dla linii N4: Warszawska/Duży Skręt, Warszawska/Dąbrowa oraz Myśliwska/Podleśna i Myśliwska/Wschodnia po zachodniej stronie ulicy Myśliwskiej.
Te działania zmierzają do uruchomienia weekendowo-świątecznej linii nocnej, a tak naprawdę przedłużenia trasy łódzkiego autobusu N4. Jeżeli łódzka rada miasta podejmie uchwałę w tej sprawie do końca roku, pierwszy kurs odbędzie się w noc sylwestrową.
Z pabianickiego dworca PKP do Nowosolnej kurs będzie trwał maksymalnie 85 minut. Autobus z PKP wyjedzie o godzinach: 1:36 i 3:36. Kurs z Nowosolnej będzie trwał maksymalnie 91 minut, a wyjazdy będą o godz 23:51 i 1:51. Autobus wyjeżdżający z Nowosolnej na ulicy Kościuszki (w punkcie przesiadkowym wszystkich linii nocnych) powinien być o godz. 0:30 oraz 2:30. To ważna informacja dla osób wracających z Łodzi.
Roczny koszt utrzymania linii na trasie z Chocianowic do Pabianic to 50 169 złotych, z czego Pabianice zapłacą 20 970, 64 zł (41,8%). Resztę dokłada Łódź i Ksawerów. Bilet jednoprzejazdowy ma kosztować 4,40 zł.
Poniżej pełne rozkłady jazdy i trasa przejazdu po Pabianicach.
http://epainfo.pl/tak-pojedzie-nocny-do-lodzi-juz-w-sylwestra/
Na dzisiejszej sesji radni podjęli również uchwałę o stworzeniu dodatkowych przystanków dla linii N4: Warszawska/Duży Skręt, Warszawska/Dąbrowa oraz Myśliwska/Podleśna i Myśliwska/Wschodnia po zachodniej stronie ulicy Myśliwskiej.
Te działania zmierzają do uruchomienia weekendowo-świątecznej linii nocnej, a tak naprawdę przedłużenia trasy łódzkiego autobusu N4. Jeżeli łódzka rada miasta podejmie uchwałę w tej sprawie do końca roku, pierwszy kurs odbędzie się w noc sylwestrową.
Z pabianickiego dworca PKP do Nowosolnej kurs będzie trwał maksymalnie 85 minut. Autobus z PKP wyjedzie o godzinach: 1:36 i 3:36. Kurs z Nowosolnej będzie trwał maksymalnie 91 minut, a wyjazdy będą o godz 23:51 i 1:51. Autobus wyjeżdżający z Nowosolnej na ulicy Kościuszki (w punkcie przesiadkowym wszystkich linii nocnych) powinien być o godz. 0:30 oraz 2:30. To ważna informacja dla osób wracających z Łodzi.
Roczny koszt utrzymania linii na trasie z Chocianowic do Pabianic to 50 169 złotych, z czego Pabianice zapłacą 20 970, 64 zł (41,8%). Resztę dokłada Łódź i Ksawerów. Bilet jednoprzejazdowy ma kosztować 4,40 zł.
Poniżej pełne rozkłady jazdy i trasa przejazdu po Pabianicach.
http://epainfo.pl/tak-pojedzie-nocny-do-lodzi-juz-w-sylwestra/
Od nocy z 6 na 7 lutego 2015 zostanie wydłużona z Łodzi do Pabianic trasa wybranych kursów linii autobusowej nocnej N4. Kursy linii nocnej N4 do Pabianic będą realizowane w noce weekendowe – z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę oraz w wybrane święta.
Rozkłady:
http://komunikacjapabianice.pl/news/n4_pabianice.png
http://komunikacjapabianice.pl/news/n4_nowosolna.png
Rozkłady:
http://komunikacjapabianice.pl/news/n4_pabianice.png
http://komunikacjapabianice.pl/news/n4_nowosolna.png