Łódzki Tramwaj Metropolitalny
Łódzki Tramwaj Metropolitalny
ZDiT ogłosiło przetarg:
Przygotowanie studium wykonalności dla projektu „Łódzki Tramwaj Metropolitalny”
http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178
Milej lektury.
Nieomieszkam jakiś skrót z opisu zamówienia tutaj zapodać.
Nic do zamieszczenia na forum. Dużo analiz, opracowania, treści uchwał, porozumień. Jak kto ma czas to miłej lektury.
Przygotowanie studium wykonalności dla projektu „Łódzki Tramwaj Metropolitalny”
http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178
Milej lektury.
Nieomieszkam jakiś skrót z opisu zamówienia tutaj zapodać.
Nic do zamieszczenia na forum. Dużo analiz, opracowania, treści uchwał, porozumień. Jak kto ma czas to miłej lektury.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 1 raz.
Aktualizując nieco temat. Dziś wybrali najkorzystniejszą ofertę:
oferta nr 5 złożona przez: Konsorcjum :
1.Grzegorz Kawka P.H.U. Telsat ul. Jana Dąbskiego 1A, 72- 300 Gryfice – Lider Konsorcjum,
2.WYG INTERNATIONAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,ul. Marynarska 15,02-674 Warszawa – Partner Konsorcjum,
3.WYG Consulting Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Sienna 64, 00-825 Warszawa– Partner Konsorcjum,
-za cenę ofertową brutto: 382.000,00 PLN.
Wybrana oferta jw. otrzymała łącznie100 punktów w zakresie kryteriów ustalonych przez Zamawiającego w SIWZ, tj. w:
a) kryterium ceny – 70 pkt,
b) kryterium koncepcja : łącznie 30pkt tj. w podkryteriach :
1.KOSZTY REALIZACJI INWESTYCJI I ŹRÓDŁA JEJ FINANSOWANIA – 10 pkt
2. LOGIKA INTERWENCJI – 5 pkt,
3. REZULTATY - 5 pkt,
4. ANALIZY RUCHU -5 pkt,
5. ANALIZA INSTYTUCJONALNA INWESTYCJI -5 pkt,
Drugą ofertą, którą oceniono była:
Oferta nr 3 złożona przez Schuessler – Plan Inżynierzy Sp. z o.o. ul. Grzybowska 12/14 00-132 Warszawa otrzymała łącznie 78,13 punktów w zakresie kryteriów ustalonych przez Zamawiającego w SIWZ, tj.w:
a) kryterium ceny – 55,13 pkt,
b) kryterium koncepcja : łącznie 23 pkt tj. w podkryteriach :
1.KOSZTY REALIZACJI INWESTYCJI I ŹRÓDŁA JEJ FINANSOWANIA – 4 pkt
2. LOGIKA INTERWENCJI – 4 pkt
3. REZULTATY – 5 pkt,
4. ANALIZY RUCHU – 5 pkt,
5. ANALIZA INSTYTUCJONALNA INWESTYCJI – 5 pkt.
I nie mam pojęcia co z kolejnymi, bo tego już nie napisali czy zostały odrzucone...
oferta nr 5 złożona przez: Konsorcjum :
1.Grzegorz Kawka P.H.U. Telsat ul. Jana Dąbskiego 1A, 72- 300 Gryfice – Lider Konsorcjum,
2.WYG INTERNATIONAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,ul. Marynarska 15,02-674 Warszawa – Partner Konsorcjum,
3.WYG Consulting Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Sienna 64, 00-825 Warszawa– Partner Konsorcjum,
-za cenę ofertową brutto: 382.000,00 PLN.
Wybrana oferta jw. otrzymała łącznie100 punktów w zakresie kryteriów ustalonych przez Zamawiającego w SIWZ, tj. w:
a) kryterium ceny – 70 pkt,
b) kryterium koncepcja : łącznie 30pkt tj. w podkryteriach :
1.KOSZTY REALIZACJI INWESTYCJI I ŹRÓDŁA JEJ FINANSOWANIA – 10 pkt
2. LOGIKA INTERWENCJI – 5 pkt,
3. REZULTATY - 5 pkt,
4. ANALIZY RUCHU -5 pkt,
5. ANALIZA INSTYTUCJONALNA INWESTYCJI -5 pkt,
Drugą ofertą, którą oceniono była:
Oferta nr 3 złożona przez Schuessler – Plan Inżynierzy Sp. z o.o. ul. Grzybowska 12/14 00-132 Warszawa otrzymała łącznie 78,13 punktów w zakresie kryteriów ustalonych przez Zamawiającego w SIWZ, tj.w:
a) kryterium ceny – 55,13 pkt,
b) kryterium koncepcja : łącznie 23 pkt tj. w podkryteriach :
1.KOSZTY REALIZACJI INWESTYCJI I ŹRÓDŁA JEJ FINANSOWANIA – 4 pkt
2. LOGIKA INTERWENCJI – 4 pkt
3. REZULTATY – 5 pkt,
4. ANALIZY RUCHU – 5 pkt,
5. ANALIZA INSTYTUCJONALNA INWESTYCJI – 5 pkt.
I nie mam pojęcia co z kolejnymi, bo tego już nie napisali czy zostały odrzucone...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kuba_bed, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.expressilustrowany.pl/artykul/3781901,placa-za-migawki-i-chodza-pieszo-tramwaj-mpk-jak-ruletka,id,t.html
Podobny problem jest także na 41 i 43, tylko może w mniejszym stopniu. Jedyną szansą na zmniejszenie tego problemu jest chyba tylko modernizacja tras i taboru. No ale na to, mieszkańcy sobie jeszcze co najmniej kilka kolejnych lat, poczekają.
Podobny problem jest także na 41 i 43, tylko może w mniejszym stopniu. Jedyną szansą na zmniejszenie tego problemu jest chyba tylko modernizacja tras i taboru. No ale na to, mieszkańcy sobie jeszcze co najmniej kilka kolejnych lat, poczekają.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Mat, łącznie zmieniany 1 raz.
Mateusz
EA-1
EA-1
Ciekawe, że za MKT nie było takiej "paranoi", a naprawdę od przejęcia linii przez MPK codziennie praktycznie są awarie tam... Fakt faktem torowisko jest na całej linii jak na Wojska Polskiego u nas... Nie wiem, czy już nie w tym roku będzie Z46 autobus na stałe...
No i Zgierz przymierza się od jesieni puścić na Proboszczewice jakąś linię autobusową...
No i Zgierz przymierza się od jesieni puścić na Proboszczewice jakąś linię autobusową...
Link nie działa.
Czy na prawdę za MKT było inaczej? Do ogółu te informacje nie docierały, bo nie informowało o nich MPK na stronie internetowej.
A na Wojska Polskiego u nas jest jednak dużo gorzej niż na trasach podmiejskich. Do Zgierza przynajmniej raz zdarzyło się nawet Cityrunnerowi, albo Pesie (już nie pamiętam) pojechać - i nie było z tym jakiegoś problemu.
Ale remont tras podmiejskich jest konieczny.
Czy na prawdę za MKT było inaczej? Do ogółu te informacje nie docierały, bo nie informowało o nich MPK na stronie internetowej.
A na Wojska Polskiego u nas jest jednak dużo gorzej niż na trasach podmiejskich. Do Zgierza przynajmniej raz zdarzyło się nawet Cityrunnerowi, albo Pesie (już nie pamiętam) pojechać - i nie było z tym jakiegoś problemu.
Ale remont tras podmiejskich jest konieczny.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Naprawione.Kpc21 pisze:Link nie działa.
One jeździły tylko do placu Kilińskiego, może dlatego nie było problemu, bo większość zatrzymań zdarza się jednak za rozjazdem, np. w Proboszczewicach. Po drugie to był naprawdę wyjątek, więc raczej to o niczym nie świadczy. Wojska Polskiego też jest w złym stanie, tylko zastanawia mnie, dlaczego właśnie tutaj się zwleka z remontem. Na trasach podmiejskich rozumiem, że jedną z kwestii może być porozumienie gmin, jak np. w przypadku ŁTRu. Jednak w mieście, gdzie o remoncie decyduje samorząd, modernizacja takich odcinków jak np. Wojska Polskiego, powinna być przeprowadzona tym bardziej już dawno.Kpc21 pisze:A na Wojska Polskiego u nas jest jednak dużo gorzej niż na trasach podmiejskich. Do Zgierza przynajmniej raz zdarzyło się nawet Cityrunnerowi, albo Pesie (już nie pamiętam) pojechać - i nie było z tym jakiegoś problemu.
Mateusz
EA-1
EA-1
Za MKT też były awarie, ale nie tak często jak dzisiaj. Wszystko przez to że na 16 jeżdżą 805tki i obciążają podstację. A jak jeszcze dochodzą na 46 to zatrzymania gotowe. Przede wszystkim podstacja na Helenówku powinna być zmodernizowana, wtedy liczba zatrzymań by się zmniejszyła.
Co do taboru to nie jest najgorzej, ale mogłoby być lepiej. Zdarzają się awarie. Sytuacja jest taka, że nie tak często jak w taborze naszej produkcji, co zostało obliczone i udowodnione - helmuty mają mniejszy współczynnik zjazdów awaryjnych na ilość przejechanych kilometrów - ale z kolei jeżdżą na dłuższych trasach, na co trzeba też brać poprawkę.
Co do taboru to nie jest najgorzej, ale mogłoby być lepiej. Zdarzają się awarie. Sytuacja jest taka, że nie tak często jak w taborze naszej produkcji, co zostało obliczone i udowodnione - helmuty mają mniejszy współczynnik zjazdów awaryjnych na ilość przejechanych kilometrów - ale z kolei jeżdżą na dłuższych trasach, na co trzeba też brać poprawkę.
Oczywiście, ale innym powodem zatrzymań jest również stan torowiska i tu pomoże tylko remont. Stan torowiska jeszcze kilka lat temu był lepszy niż teraz (to nie znaczy, że dobry) i MKT miało mniej zatrzymań. Z czasem będzie jeszcze więcej zatrzymań, to logiczne.kafar pisze:Za MKT też były awarie, ale nie tak często jak dzisiaj. Wszystko przez to że na 16 jeżdżą 805tki i obciążają podstację. A jak jeszcze dochodzą na 46 to zatrzymania gotowe. Przede wszystkim podstacja na Helenówku powinna być zmodernizowana, wtedy liczba zatrzymań by się zmniejszyła.
Mateusz
EA-1
EA-1
Za MKT też jeździły, tu nic się nie zmieniło. Od 2004 roku, odkąd MPK przejęło linię do Zgierza.kafar pisze:Za MKT też były awarie, ale nie tak często jak dzisiaj. Wszystko przez to że na 16 jeżdżą 805tki i obciążają podstację.
Chodzić może tu co najwyżej o 805Na na 46.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Żarty o tym, że Pan prezydent przekonał się o stanie podmiejskich torowisk i wpłynie to na ich remont, pomału zaczynają się spełniać . Do końca kwietnia ma zostać ogłoszone studium wykonalności dla odcinka Łódź-Konstantynów-Lutomiersk, zakładające kompletny remont torowiska i wymianę taboru.
Artykuł
Artykuł
Mateusz
EA-1
EA-1
Można zamkną ten temat i już najwyższy czas się pogodzić z faktem że linie podmiejskie tramwajowe czeka rychła likwidacja
Upadł ŁTM. Nie ma środków i nie ma sensu jego budowania. Będą unijne środki w ramach działań UE na które liczono przy ŁTM ale główny ciezar finsowaia to sieci cieplne, rewitalizacje.
W zamian za ŁTM mamy szanse na projekt trasa WZ II. Szanse bo stosowne zadanie dopiero powstaje
To już jest koniec....
Upadł ŁTM. Nie ma środków i nie ma sensu jego budowania. Będą unijne środki w ramach działań UE na które liczono przy ŁTM ale główny ciezar finsowaia to sieci cieplne, rewitalizacje.
W zamian za ŁTM mamy szanse na projekt trasa WZ II. Szanse bo stosowne zadanie dopiero powstaje
To już jest koniec....
Powinni przekonać Urząd Marszałkowski do zaangażowania się. To są linie łączące ze sobą kilka powiatów, i jako takie powinny podlegać tak naprawdę marszałkowi. Na ŁKA są pieniądze, więc i na tramwaje podmiejskie powinny się znaleźć. To tak samo podmiejski transport szynowy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Jakie to typowo polskie (i łódzkie). Mamy coś unikatowego niemal na skalę Europy (linie 43 i 46), to likwidujemy. Zamiast tramwaju do Ozorkowa i Lutomierska będzie jeździł jakiś busiarz z rozpadającymi się Sprinterami (wątpię w uruchomienie przez MPK linii autobusowych), ale wszyscy będą zadowoleni z rozwoju lokalnej przedsiębiorczości