Nadal nie zrozumiałeś.kafar pisze:Po pierwsze, nikt nie powiedział że transport zbiory musi się opłacać (albo jeszcze mieć z niego przychody), więc jeśli ludzie chcą jeździć tramwajem i płacą na niego, oczekują tego że będzie jeździł.
Efektywniejszy wydatek będzie na autobus przez te wsie, gdy gro pasażerów mieszkanców Ozorkowa zabierze ŁKA.
Chcesz tramwaju kursującego tak jak 43? Bo tylko na tyle kursów z ledwościa starczy z opłacania przez chętnych czyli te wsie po drodze?
W Trómiejście to działa.kafar pisze: A po drugie to nie widzi mi się, żeby busem (nie wiem czy to uogólnienie, czy naprawdę masz na myśli busy jako dowozówki do ŁKA) dojeżdżać do pociągu, którym dojadę do obrzeży miasta.
Po drugie do dw. Kalskiego dojedziesz w 20 minut z Ozorkowa. Masz 10 minut na dostanie sie pod Central. A teraz czekam na szacunki ile czasu zajmie podróż 46, nawet po remoncie. A co jak jakiś idiota driver zderzy sie z tramwajem i co wtedy po 2 godzinkach dopiero do domku dojedziesz fajnie co?
kafar pisze: gnieść się w jakimś gniocie pokroju tego co jeździ z Ozorkowa do Zgierza przez Grotniki.
Za ułamek wydatków na tramwaj stać by bło gminę Ozorka na zakup kilku miniautobusów. Zaś jeśli chodzi o odcinek Ozorków Zgierz tak się składa że asfalcik położy GDKIA - ba nawet wybudują zatoczki przystankowe, postawia wiaty, połoza chodniki których brak bo torowisko...
Po uruchomieniu ŁKA może nie być wiekszośći mogącej przegłosować łożenie na kosztowny zbędny tramwaj.