Strefa komercyjna by odpadła. MPK musiałoby dopłacić. W 2004 roku mieli 7 tys. złotych straty, co i tak byo jednym z najlepszych wyników, więc o wyjściu na + mowy być raczej nie może.
Za wozokilometr? Przecież w Pabianiacach nie ma instytucji typu ZDiT, MUK, która zlecałaby wykonywanie usług. MZK robi to co chce. Ma po prostu dofinansowanie od miasta i gmin, do których jeździ.
Dofinansowują po prostu. Na sesji Rady Miasta ustalają wielkość dofinansowania i już. A gminy na podstawie umowy z MZK. Ustalaja cenę, za którą świadczą usługi na nierentownych liniach lub też całkowicie płacą za wykonywanie kursów (263BIS i brak biletów na tej linii w gm. Ksawerów).
No tak, ale póki co MZK jest jednostką budżetową i RM powinno zależeć nad jej dobrym stanem. Najprawdopodobniej od 1 września będzie spółką. Znana jest już jej rada nadzorcza.
No nie wiem czy taki dobry. Gdyby MPK samo utrzymywało się z biletów to musieli by zrezygnować z nierentownych linii. Teraz MPK tylko świadczy usługi i im wszystko jedno czy autobus jedzie pusty czy nie bo miasto płaci za wykonane kursy. Gdyby tylko podnieśli dopłatę za wzkm do 5 zł chociaż
MPK Łódź zamiast MZK Pabianice?? O nie tylko nie to MPK większość swoich pieniędzy wkładała by na łódź a nie na pabianice.Wole żeby francuski CONNEX przeją nasze MZK,ta firma własnie jest najlepsza!!!trzymam kciuki,żeby CONNEX kierował nasze MZK!!!