Informacja z innego forum:
https://www.skyscrapercity.com/showpost ... count=4244Exelcior pisze:PKS Grójec kasuje połączenia:
a) Grójec – ŁÓDŹ D.A. PÓŁNOCNY - z godz 6.45D
b) ŁÓDŹ D.A. PÓŁNOCNY - Grójec - z godz.13.15D
c) Warka – ŁÓDŹ D.A. PÓŁNOCNY - z godz. 13.30 5,6,7
d) ŁÓDŹ D.A. PÓŁNOCNY - Warka - z godz. 18.00 5,6,7
http://www.pksgrojec.pl/
To były OSTATNIE na tym dworcu kursy PKS-u innego, niż PKS Łódź!
Poza PKS Łódź pozostaje na nim jeszcze tylko dwóch przewoźników ("niepekaesowych"):
1. Nep-Pol/San-Marco – linia do Nowego Miasta (przystanek początkowy/końcowy),
2. Kasz-Bus – linia do Głowna/Łowicza (i tu już tylko przystanek przelotowy).
Oraz jeden kurs na Ukrainę (który w zasadzie nie wiadomo, skąd tam się wziął).
Już jakiś rok temu wyburzono znajdujące się w obrębie dworca: sklep spożywczy i punkt gastronomiczny. Ponadto mocno ograniczono nie tylko godziny otwarcia kasy, ale nawet poczekalni (jeszcze niedawno otwartej do późnych godzin wieczornych, o ile nie całodobowo – nie zwracałem na to uwagi), która zamyka się gdzieś tak około 15-16.
Jak sądzicie – jak długo jeszcze ten dworzec pociągnie?
Tych parę kursów własnych (obecnie: 1x Koło, 1x Konin, 1x Lublin, 2x Poddębice, 1x Uniejów, 1x Wieluń) mogliby przecież spokojnie operować z Fabrycznego albo z Kaliskiego. Kasz-Bus już teraz na sporej części kursów nie wjeżdża na dworzec, tylko korzysta z przystanku dawnej pętli MPK. Nep-Pol/San-Marco... utrzymywać dworzec dla tylko jednego klienta?
W zasadzie, to mocno dziwi mnie, że ten dworzec w ogóle jeszcze funkcjonuje.