[Pabianice] MZK Pabianice
Nikt nie będzie chciał jechać tak na około, a jeżeli linia miałaby zahaczać o szpital to trzeba zrobić dodatkowo kółko wokół Pabianic.
Jak argumentujesz koło przez Sanitariuszek?
Czy jazda przez Sanitariuszek jest lepsza niż postanie max. paru minut dłużej przy R.L.L. w wybranych dniach/godzinach i zapewnienie połączenia do S.G.G.W. w Ksawerowie oraz Chocianowice - rejon Fabrycznego (jak dawne 27)?
Jak nakłonisz Stojeckich lub innego przewoźnika, żeby wybudowali "zajezdnie" przy Rypułtowickiej?
Widzę, że Ty tą jedną linią chcesz zbyt dużo obsłużyć i bez konkretnych argumentów. Podobnie było z Twoim pomysłem: (z pamięci): Dąbrowa przem. lub mieszk. - Rokicie - fragment Retkinii - kaliski - Wydawnicza.
Jak argumentujesz koło przez Sanitariuszek?
Czy jazda przez Sanitariuszek jest lepsza niż postanie max. paru minut dłużej przy R.L.L. w wybranych dniach/godzinach i zapewnienie połączenia do S.G.G.W. w Ksawerowie oraz Chocianowice - rejon Fabrycznego (jak dawne 27)?
Jak nakłonisz Stojeckich lub innego przewoźnika, żeby wybudowali "zajezdnie" przy Rypułtowickiej?
Widzę, że Ty tą jedną linią chcesz zbyt dużo obsłużyć i bez konkretnych argumentów. Podobnie było z Twoim pomysłem: (z pamięci): Dąbrowa przem. lub mieszk. - Rokicie - fragment Retkinii - kaliski - Wydawnicza.
Akurat pomysł lini z Pabianic przez Retkinię wcale taki głupi nie jest - hint: Gilette. A trasa zaproponowana przez smuglera zahacza o PŁ - która generuje duże potoki pasażerskie. Studentom z Pabianic bez różnicy czy pojadą przez Chocianowice, czy przez Retkinię. A studenci z Chocianowic i tak wybiorą 46/50.
-
- Stały bywalec
- Posty: 279
- Rejestracja: czw 18:34, 25 maja 2006
mzk.er.pl - nowe fakty.
Z tego co mówi Habura wynika, że dopiero odbędzie się analiza potrzeb dojazdu do Łodzi ze szpitala i z Bugaju. I nie chcą kupić autobusów przegubowych, tylko dwunastometrowce. 5 dwunstometrowców na dwie trasy? Mało. Chyba, że powstanie twór Szpital - Bugaj - Łódź, w co... wątpię. Coś takiego nie zda egzaminu. No chyba, że kupią 6 autobusów i po 3 na trasę, ale i tak częstotliwość będzie wtedy taka sobie, bo 40 minut. No chyba że zrezygnują z tego szpitala. A co do długości? W szycie może być ciężko, poza jakoś ujdzie. No ale nie wszyscy pasażerowie zrezygnują chyba z PKS i konkurencji, więc może jakoś...
Z tego co mówi Habura wynika, że dopiero odbędzie się analiza potrzeb dojazdu do Łodzi ze szpitala i z Bugaju. I nie chcą kupić autobusów przegubowych, tylko dwunastometrowce. 5 dwunstometrowców na dwie trasy? Mało. Chyba, że powstanie twór Szpital - Bugaj - Łódź, w co... wątpię. Coś takiego nie zda egzaminu. No chyba, że kupią 6 autobusów i po 3 na trasę, ale i tak częstotliwość będzie wtedy taka sobie, bo 40 minut. No chyba że zrezygnują z tego szpitala. A co do długości? W szycie może być ciężko, poza jakoś ujdzie. No ale nie wszyscy pasażerowie zrezygnują chyba z PKS i konkurencji, więc może jakoś...
Generalnie rzecz biorąc wcale bym się nie zdziwił, szczególnie, że chodzi o tą magiczną liczbę 5. Skoro szykują się na dwie trasy to chyba powinni mieć naszykowaną parzystą liczę autobusów.
Nie wiem jak rozwiążą trasy w Pabianicach, ale skoro mowa o Piaskach i Bugaju, to może:
Szpital - Wiejska - Wileńska - Orla - Kilińskiego - św. Jana - Partyzancka - Łódź oraz
Pętla Bugaj - Waltera Janke - Nawrockiego - Sikorskiego - Partyzancka - Łódź.
I wtedy Bugaj mamy pozostawiony sam sobie, więc nie ma problemu z tym czy ludzie z centrum się pomieszczą, bo dla nich można przeznaczyć autobusy ze szpitala. I załatwiamy również fabryki na Partyzanckiej tym autobusem ze Szpitala oraz ul. św. Jana. I co najważniejsze, trasa znacząco różni się od oferty konkurencji - moim zdaniem na plus.
Ale co z tego wyjdzie, zobaczymy... Myślę, że jeśli mowa jest o 5 autobusach, to dadzą jeszcze 1 z tego co obecnie mają, tak żeby było minimalnie 6.
Nie wiem jak rozwiążą trasy w Pabianicach, ale skoro mowa o Piaskach i Bugaju, to może:
Szpital - Wiejska - Wileńska - Orla - Kilińskiego - św. Jana - Partyzancka - Łódź oraz
Pętla Bugaj - Waltera Janke - Nawrockiego - Sikorskiego - Partyzancka - Łódź.
I wtedy Bugaj mamy pozostawiony sam sobie, więc nie ma problemu z tym czy ludzie z centrum się pomieszczą, bo dla nich można przeznaczyć autobusy ze szpitala. I załatwiamy również fabryki na Partyzanckiej tym autobusem ze Szpitala oraz ul. św. Jana. I co najważniejsze, trasa znacząco różni się od oferty konkurencji - moim zdaniem na plus.
Ale co z tego wyjdzie, zobaczymy... Myślę, że jeśli mowa jest o 5 autobusach, to dadzą jeszcze 1 z tego co obecnie mają, tak żeby było minimalnie 6.
LIKWIDUJĄ LINIĘ P- zamiast ułatwiać nam podróżowanie robią wszystko abyśmy nie korzystali z kom. miejskiej . Zarówno MZK jak i MPK likwidują kolejne linie , podwyższają ceny biletów a my nie dość że długo czekamy na kolejny pojazd to nierzadko musimy się ściskać jak sardynki w puszce. A tak w ogóle to co za palant puszcza Vero na linie miejskie? Ostatnio 7 nie mogła ruszyć spod SDH bo drzwi nie mogły się domknąć.
Zapraszam tutaj:
http://www.komunikacjalodz.fora.pl/viewtopic.php?p=12455#12455
http://www.komunikacjalodz.fora.pl/viewtopic.php?p=12455#12455
- prof_klos
- Megagaduła
- Posty: 3415
- Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
- Lokalizacja: Pabianice | Piaski
Jak już prędzej powiedziałem - od dawna UM Pabianic przykładał się do likwidacji tramwaju i miało sie to stac przez utworzenie komunikacji autobusowej do Łodzi. W tle likwidacji P, nie muszę mówić chyba co to oznacza.
To juz kwestia miesięcy jak odjedzie ostatni tramwaj Pabianice-Łódź.
Że tak będzie, mówiono mi od dawna.
Ni wierzyłem.
Teraz przejrzałem na oczy...
Czy oby nie za późno?
Kochani, fotografujmy, wyjeźdźmy tą linię do Pabianic bo jak tak dalej pójdzie to zabłyśnie nad nią ostatecznie cxzerwone swiatło (już raz 'prawie' zabłysło).
Pozdrawiam.
To juz kwestia miesięcy jak odjedzie ostatni tramwaj Pabianice-Łódź.
Że tak będzie, mówiono mi od dawna.
Ni wierzyłem.
Teraz przejrzałem na oczy...
Czy oby nie za późno?
Kochani, fotografujmy, wyjeźdźmy tą linię do Pabianic bo jak tak dalej pójdzie to zabłyśnie nad nią ostatecznie cxzerwone swiatło (już raz 'prawie' zabłysło).
Pozdrawiam.
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
-
- Stały bywalec
- Posty: 447
- Rejestracja: śr 11:59, 08 lis 2006
- Lokalizacja: Zgierz
Najlatwiej komentowac, a moze tak postawic sie z drugiej strony barykady i troche obiektywizmu, z dnia na dzien nie da sie zrobic idealnej komunikacji, docenmy to co przez ostatni rok sie stalo przykladowo w Lodzi, o ile lepszy tabor mamy o ile lepszy komfort komunikacji, jeszcze 3 lata temu grozil nam brak komunikacji miejskiej z powodu upadlosci MPK, dzis wyszlismy z dlugow i z kazdym miesiacem ejst lepiej, podobnie jest we wszystkich osrodkach komunikacycjnych, wiec moze badzmy obiektywni a nie tylko narzekajmy
- prof_klos
- Megagaduła
- Posty: 3415
- Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
- Lokalizacja: Pabianice | Piaski
W ostatni kurs za darmo to nie wierzę. Wiem tylko, że rok temu jak jechałem wigilijną jedenastką na Duży Skręt (kurs z Wiejskiej o 18:41) to automat KAŻDEMU wydawał zarówno bilet jak i 5 złotych. Autentycznie!
Nie wiem czy to było przypadkowe, czy zamierzone.
I pomyśleć, ze - o ile linia 11 się utrzyma - to za parę lat KMST będzie organzować imprezę 'solówką z tablicami P'
A piwa teoretycznie w tramwaju nie można spożywać, tak apropo...
Pamiętacie październik 2005, jak jeździły P jako 2x805Na? To było dopiero coś... Na dniach uruchomię stronkę z takimi fotkami z Pabianic to podeślę Wam linka.
Napisałem dziś pismo do UM P-ce z prośbą o uzasadnienie decyzji. Zobaczymy czy odpiszą...
Nie wiem czy to było przypadkowe, czy zamierzone.
I pomyśleć, ze - o ile linia 11 się utrzyma - to za parę lat KMST będzie organzować imprezę 'solówką z tablicami P'
A piwa teoretycznie w tramwaju nie można spożywać, tak apropo...
Pamiętacie październik 2005, jak jeździły P jako 2x805Na? To było dopiero coś... Na dniach uruchomię stronkę z takimi fotkami z Pabianic to podeślę Wam linka.
Napisałem dziś pismo do UM P-ce z prośbą o uzasadnienie decyzji. Zobaczymy czy odpiszą...
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
KAŻDEMU wydawał zarówno bilet jak i 5 złotych
Nie mogłeś kupić więcej biletów, na każdym byś zarobił
Napisałem dziś pismo do UM P-ce z prośbą o uzasadnienie decyzji. Zobaczymy czy odpiszą...
Tak jak Marcin napisał, to Mpk likwiduję, nie Urząd Miasta.
Można by Mpk, zasypać e-mailami, by zrobili pożegnalny kurs (w sposób bardziej oficjalny).