Prywatna komunikacja podmiejska
A Szydłów w tym czasie skrzywdzony komunikacyjnie? Nie puścili tam żadnej linii objazdem?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Krzychu pisze:PKS Piotrków Trybunalski zawiesił, bodajże od 15.05.2015, WSZYSTKIE kursy do Łodzi - zarówno te przez Srock, Tuszyn (ok. 12 kursów dziennie) jak i pozostałe 3 przez Wolę Kamocką, Tuszynek.
Oczywiście na stronie internetowej przewoźnika nie ma o tym najmniejszej wzmianki: http://www.mobilis.pl/index.php/pks-piotrkow-trybunalski-komunikaty-o-przewozach?showall=&start=2
Tak wyglądają standardy wg Mobilisu.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Tak, rzeczywiście Łoś wszedł na Ozorków. A w zamian na linii do Głowna jeszcze mniej kursów z rozkładu w ogóle się odbywa.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Na Głownie chyba jakiś rok czy dwa temu dorobili się tabliczek (a tak - od lat, chyba jeszcze od lat 90., jeździli z takimi kartkami), jednak nadal nie zawsze je stosują.
Choć kartka "Łódź p. Grotniki" to i tak postęp, bo jeszcze miesiąc temu na linii do Ozorkowa mieli kartki z wypisanymi chyba czterema czy pięcioma miejscowościami, z których dobrze widać było tylko Grotniki.
Standard obsługi jest typowy dla tej trasy, stosowany przez prawie wszystkich przewoźników, tzn. część kursów z rozkładu się odbywa, a część nie. Wyjątkiem jest Trans-Bus, który generalnie wykonuje wszystkie kursy, a gdy jakieś są odwołane z powodu awarii samochodu, to informuje o tym na stronie WWW. No i PKS, ale oni w ciągu dnia mają całe trzy pary kursów (lepiej niż na Pabianicach, bo tam jedyne trzy pary kursów wykonują busami, a tu pełnymi autobusami). Z tym że w przypadku pozostałych firm ten standard wygląda tak, że część kursów z rozkładu jest realizowana, a część nie, ale jest w tym jakaś regularność, tzn. określone kursy są realizowane zawsze, a pozostałe nie (ale które, to wiedzą tylko wtajemniczeni). U Łosia takiej stabilności nie ma. Tzn. są kursy nigdy nie realizowane, ale są i takie, gdzie bus może przyjechać 10 minut wcześniej bądź 10 minut później. A gdy padnie im jeden z samochodów, to w ogóle jeżdżą jak chcą.
Przykładowy wycinek rozkładu jazdy z Galerii Łódzkiej do Głowna.
19:07 - Trans-Bus (do Łowicza)
19:10 - Kasz-Bus (do Głowna)
19:17 - Express-Bus (do Głowna)
19:35 - Łoś-Bus (do Głowna)
19:40 - Łoś-Bus (do Głowna)
19:45 - Kasz-Bus (do Głowna)
W rzeczywistości między 19:10 a 19:45 nic do Głowna stamtąd nie odjeżdża. Natomiast ten Trans-Bus o 19:07 to ostatnie połączenie autobusowe do Łowicza w ciągu dnia (potem jest jeszcze tylko jeden pociąg ŁKA koło 22:00), a potrafi odjechać przed czasem i ominąć przystanek przy Dworcu Północnym, by nie wyprzedził go Kasz-Bus z 19:10.
Choć kartka "Łódź p. Grotniki" to i tak postęp, bo jeszcze miesiąc temu na linii do Ozorkowa mieli kartki z wypisanymi chyba czterema czy pięcioma miejscowościami, z których dobrze widać było tylko Grotniki.
Standard obsługi jest typowy dla tej trasy, stosowany przez prawie wszystkich przewoźników, tzn. część kursów z rozkładu się odbywa, a część nie. Wyjątkiem jest Trans-Bus, który generalnie wykonuje wszystkie kursy, a gdy jakieś są odwołane z powodu awarii samochodu, to informuje o tym na stronie WWW. No i PKS, ale oni w ciągu dnia mają całe trzy pary kursów (lepiej niż na Pabianicach, bo tam jedyne trzy pary kursów wykonują busami, a tu pełnymi autobusami). Z tym że w przypadku pozostałych firm ten standard wygląda tak, że część kursów z rozkładu jest realizowana, a część nie, ale jest w tym jakaś regularność, tzn. określone kursy są realizowane zawsze, a pozostałe nie (ale które, to wiedzą tylko wtajemniczeni). U Łosia takiej stabilności nie ma. Tzn. są kursy nigdy nie realizowane, ale są i takie, gdzie bus może przyjechać 10 minut wcześniej bądź 10 minut później. A gdy padnie im jeden z samochodów, to w ogóle jeżdżą jak chcą.
Przykładowy wycinek rozkładu jazdy z Galerii Łódzkiej do Głowna.
19:07 - Trans-Bus (do Łowicza)
19:10 - Kasz-Bus (do Głowna)
19:17 - Express-Bus (do Głowna)
19:35 - Łoś-Bus (do Głowna)
19:40 - Łoś-Bus (do Głowna)
19:45 - Kasz-Bus (do Głowna)
W rzeczywistości między 19:10 a 19:45 nic do Głowna stamtąd nie odjeżdża. Natomiast ten Trans-Bus o 19:07 to ostatnie połączenie autobusowe do Łowicza w ciągu dnia (potem jest jeszcze tylko jeden pociąg ŁKA koło 22:00), a potrafi odjechać przed czasem i ominąć przystanek przy Dworcu Północnym, by nie wyprzedził go Kasz-Bus z 19:10.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Dziwne - największy przewoźnik na linii, a zawiesza kursowanie w niedziele
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Ma, chyba ze trzy firmy + tramwaj + ŁKA. Co ciekawe, najwięcej pasażerów w ogóle ma... tramwaj. Mimo że jest wolny i najbardziej zawodny.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Ma pasażerów bo zatrzymuje się na przystankach przy DK91 oraz w Zgierzu na Proboszczewicach. Do tego 'po Ozorkowie' tramwajem jadą głównie uczniowie gimnazjum (w Ozorkowie jest jedno więc z każdego zakątka miasta dzieciaki muszą dojechać na osiedle a nie wiedzieć czemu wolą kupować droższą migawkę) oraz pasażerowie nie płacący wogóle w tramwajach lub jadący na ulgowych biletach (w autobusach by ich nie mieli, bo np. w '5' bilet ulgowy przysługuje uczniom, studentom, nauczycielom i osobą pow. 75 roku życia).
Dynamic w niedziele na osiedlu konkuruje właściwie tylko z Aurą, Łosiem i '5'. PKS już też na osiedle w niedziele nie zagląda. Natomiast w Parzęczewie w niedziele nie mieli konkurencji wcale.
Dynamic w niedziele na osiedlu konkuruje właściwie tylko z Aurą, Łosiem i '5'. PKS już też na osiedle w niedziele nie zagląda. Natomiast w Parzęczewie w niedziele nie mieli konkurencji wcale.
Kpc21 pisze:Ma, chyba ze trzy firmy + tramwaj + ŁKA.
Jeśli tak to po prostu spuchł. W zasadzie spuchli też inni (kolejny post). Doprowadzili (na własne życzenie) do głupoty tj zaangażowanie większości swoich aktywów. Pojawi się w końcu ktoś, inny mądrzejszy i z łatwością wyrżnie te firemki bo nie będą miały środków na przetrwanie walki i o klienta.
Nie, oni głupi nie są. Obsługują też linię do Poddębic, gdzie wykończyli konkurencję podobno nawet podpalając im wozy.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Kpc21 pisze:Nie, oni głupi nie są. Obsługują też linię do Poddębic, gdzie wykończyli konkurencję podobno nawet podpalając im wozy.
To ostanie wyklucza to co napisałeś na początku. Właśnie są głupi jak muszą się wysługiwać takimi metodami - nie mają już środków na to aby dumpingiem wykończyć konkurencję i muszą używać metod prymitywa. Jeśli tak to tak samo można szybko ich zlikwidować odpowiednio agresywną polityka cenową.
Ale OK ich też skasują z rynku. Lepiej stać z boku i patrzeć na to jak się nawzajem kąsają. Potem wystarczy wziąć lokalny rynek na wyłączność gdy się odpowiednio wykrwawią i nie będą mieli zasobów / rezerw na odbudowę swoich potencjałów czy przetrzymanie walki cenowej .
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 2 razy.
Walka na takie metody od wielu, wielu lat dzieje się w Tatrach i komunikacji miejskiej w Zakopanem, i jej końca nie widać.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Kpc21 pisze:Walka na takie metody od wielu, wielu lat dzieje się w Tatrach i komunikacji miejskiej w Zakopanem, i jej końca nie widać.
Jaki jej efekt? Żaden. A nawet gorzej bo śmierdzi to stałym zniechęcaniem do transportu zbiorowego.
Tylko prymityw skusi się na takie metody jak nie potrafi odpowiednio zagospodarować kapitałem a raczej aktywami.
I mamy korki na Zakopiance + korki w Zakopanem.
Jak widzać, działalność przewozową zarówno w rejonie Łodzi, jak i Zakopanego, prowadzi wyłącznie prymityw.
Jak widzać, działalność przewozową zarówno w rejonie Łodzi, jak i Zakopanego, prowadzi wyłącznie prymityw.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)