ja atm bym nie kombinował. Uważam, że obecny system jest w stanie pojąć, przyswoić i stosować średnio inteligentny szympans, jeśli tylko podróżuje KM Łódź częściej niż 4 razy na rok. A pozostali? I tak zawsze bedą pytać i szperać przed jakąkolwiek podróżą - więc nie ma co ich brać pod uwagę IMO.
A ja im dłużej korzystam z KM, tym częściej wychodzę z założenia, że jak przyjedzie, to będzie, zwłaszcza jeśli linia ma dużą częstotliwość (więcej niż 4-5 kursów/godz). Jakbym musiał dostać się na określoną godzinę na Nowe Sady lub Wedmanowej, ew. do Strykowa, to myślę, że by mi się udało. Ale patrzenie na rozkłady mnie zniechęca.
Beznadzieja! Bedzie 60 do Strykowa (dw.PKP) i linia do Strykowa, tyle, ze podjezdzajaca pod Corning, ktora tez bedzie sie nazaywac 60 Bo oczywiscie nie mozna bylo nazwac jej 60C (jak Corning, nawet by sie kojarzyło), to nie bylo za trudne W dodatku kursy nie podjezdzajace pod zaklad, sa tylko dwa, brawo zaoszczedzono 6 minut na kazdym. Oszczednosc i dezinformacja ...
Gazeta.pl pisze:
MPK zawiezie do pracy w Strykowie
2006-10-17, ostatnia aktualizacja 2006-10-17 20:01
Od poniedziałku linia 60 ma dodatkowy przystanek. Autobusy zatrzymują się tuż przy zakładzie firmy Corning w Strykowie
Zmiana trasy linii 60 to ukłon w stronę inwestorów. Dzięki nowemu przystankowi i zmianach w rozkładzie pracownikom z Łodzi łatwiej będzie dotrzeć do zakładów w Strykowie. - Zmiany opracowaliśmy na prośbę firmy Corning Cable. Nowy przystanek będzie tuż przed ich siedzibą. Na razie będą 2 kursy dziennie. Ale już w listopadzie postaramy się uruchomić kolejne.
Przystanek zapewne bardzo się przyda, bo obok już istniejącej fabryki szybko powstają kolejne: - Rzeczywiście w szybkim tempie przybywa nam sąsiadów - mówi Dariusz Lipiński, dyr. łódzkiego oddziału Corning. - Powstanie przystanku prędzej czy później stałoby się koniecznością. Coraz więcej osób będzie teraz dojeżdżało z Łodzi do Strykowa, który sam nie da rady zapewnić dostatecznej liczby rąk do pracy. Dlatego sprawna komunikacja jest dla nas bardzo ważna.
Informację o nowym rozkładzie jazdy można znaleźć w internecie na stronie www.mpk.lodz.pl oraz pod telefonem MPK: 0-801 301 309.
Gazeta.pl pisze:Nowy przystanek będzie tuż przed ich siedzibą. Na razie będą 2 kursy dziennie.
Co prawda rozkład 60 na www jest koszmarny, ale jeśli dobrze go zrozumiałem, to dwa kursy do Strykowa NIE podjeżdżają pod zakład, a pozostałe pięć tak.
Na 60 do Strykowa przez fabryke puszczają przeguby Dzisiaj widziałem kurs o 16.07 z Pl.Dąbrowskiego a 4 min wcześniej odjechało 60A Jaki efekt był? 2 lub 3 osoby w przegubie w tym jedna chyba ze stanowiska kierowniczego w fabryce bo jakoś tak elegancko ubrana lub też powrót z pracy w Łodzi do Strykowa Ale ten przegub to wymiata przynajmniej na placu Nie wiem jak dalej na trasie ale raczej pełny to nie jeździ chociaż nie twierdze że tak jest bo jeszcze nie jechałem tym kursem
Od poniedziałku znów zmiana rozkładu linii 60. Zostały dodane kolejne kursy do Strykowa przez Corning. Czyżby jeden przegub był już kompletnie zapełniony?
Express Ilustrowany Bliżej Ciebie 6 stycznia 2007 r. pisze:Autobus pojedzie częściej
O dwa dodatkowe kursy autobusu linii 60 obsługującego trasę z Łodzi do Strykowa wystąpiły do łódzkiego MPK władze Strykowa. Jest to odpowiedź na prośby mieszkańców, którzy wyrażali swoje opinie na temat połączeń komunikacyjnych z Łodzią w ankiecie przeprowadzonej przez Urząd Miejski.
Dodatkowy autobus miałby odjeżdżać ze Strykowa dużo wcześniej niż dotychczas, bo już o godz. 5.20. Po południu natomiast rozważany jest dodatkowy kurs o godz. 17 z krańcówki przy pl. Dąbrowskiego w Łodzi. Wcześniejsze odjazdy byłyby przesunięte na godz. 15 i 16.
Oprócz tego władze Strykowa wnioskują do przewoźnika, by "sześćdziediątka" zatrzymywała się również na przystanku w centrum miasta, przy pl. Łukasińskiego.
- Jeżeli łódzkie MPK zaakceptuje te propozycje, zmiany w komunikacji zostaną wprowadzone od 15 stycznia - dowiedzieliśmy się w urzędzie.