[Rzgów] MPK do Rzgowa

Rozmowy, dotyczące funkcjonowania transportu zbiorowego w okolicach Łodzi.
Awatar użytkownika
Karol
Administrator
Posty: 1996
Rejestracja: sob 15:31, 10 lis 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Karol »

To są brygady, które do Rzgowa będą kursować przez praktycznie cały dzień (aktualnie wymienione oprócz /8 tak robią). /8 zapewne będzie robić dwa kółka rano do Rzgowa (od pierwszego kursu z dworca) i zjazd, potem za nią wyjedzie jakaś inna brygada, co będzie tylko do Gadki kursować. Zobaczymy ile się z tego sprawdzi.
Obrazek
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1622
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

Mam takie pytanie... Dane brygady jeżdżą cały dzień wyłącznie na linii 50 i 50A czy raz jeżdżą na 50, a raz na 50A?
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1622
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

Wydaje mi się czy wszystkie brygady linii 50 są obsługiwane w tygodniu przegubowcami (od momentu skrócenia 50A)?
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

A wcześniej tak nie było? Chodzi mi o kursy do Rzgowa (bez znaczenia czy dana brygada jeździ tego dnia tylko na 50, czy np. 50+50A).
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1622
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

Ogólnie było tak, że przegubowce planowo tam jeździły, ale wyjątkiem była jedna brygada. Dziś w ogóle krótkich nie widzę stąd moje pytanie, a przecież nie jestem nieomylny i też może mi coś umknąć Obrazek

Kwestia tego, że brygada 4 była obsługiwana krótkim - w ciągu dnia jeździła na 50A, a popołudniu wkraczała na 50.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Jesteś pewien, że /4 jeździła do Rzgowa? Kojarzę, że to tylko 50A tak jak dzisiaj.

Można by zerknąć, czy wydatki miasta na komunikację się zmieniły. Stawki za wóz krótki, a przegubowca są przecież różne.
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1622
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

Na 100% jestem pewien. Kiedyś zwróciłem uwagę, że czwartą brygadę widziałem najpierw na 50A, a potem na 50. W ciągu dnia 50A było obsługiwane jedynie krótkimi, a 50 długimi. Popołudniu któraś z brygad zjeżdżała do zajezdni i wtedy czwarta (krótka) brygada jeździła do Rzgowa, a któraś z długich na 50A.
Awatar użytkownika
Karol
Administrator
Posty: 1996
Rejestracja: sob 15:31, 10 lis 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Karol »

50/4 chyba jeździła wieczorem nawet do Outletu. Przed letnim rozkładem 50/1 zjeżdżała po odbyciu kursu do Gadki Starej ok. 19-20.
Obrazek
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Nie dam głowy, ale kilkukrotnie kojarzę przegubowca "na wieczornym Outlecie" (chyba, że były dwa kursy w krótkim odstępie czasu i wtedy łatwo o pomyłkę). Na pewno 50/7 jeździło do późnych godzin wieczornych. Coś na zasadzie 65/5 i 65/6 w soboty, gdzie 65/5 jest jakby brygadą szczytową, a 65/6 jeździ do godz. 23 (od kilku lat przynajmniej tak jest, do dzisiaj).
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1622
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

Kurs o 17.57 z Outletu był już na krótkiej brygadzie. Chociaż przed zmianą rozkładów 15 czerwca, kurs był realizowany o 17.54. Ten akurat pamiętam, bo jechałem kilkukrotnie i jakoś zostało w pamięci.

Brygady 2, 4 i 5 były obsługiwane solówkami. Tylko 4 jeździła na 50 od popołudnia.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Jakoś mi się przyplątało, że chodzi o ostatni outlet.
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1622
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

To znaczy nie mówię, że ostatni kurs nie był realizowany długim autobusem. Z tym "już" chodziło mi o to, że to był chyba pierwszy kurs w danym dniu planowo krótkiego autobusu.
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1622
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

Cofam. Chyba jednak jakaś brygada jest krótka - 3. Dzisiaj na pewno "wieczorny outlet" był obsługiwany krótkim Citaro.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

To jest raczej podmiana. Staram się skleić rozkład 50 i br. 3 co widze po kilka razy dziennie, jest przegubowa.
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1622
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

Jak mi się uda to dzisiaj się przyjrzę czy rzeczywiście jest znowu krótki.
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1622
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

Trochę mi to zajęło, ale jakoś czasu nie było. Dziś np. długi wóz na "wieczornym Outlecie".
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Na pierwszy rzut oka jest tak, że jedynie br. /2 i /4 sa krótkie i wykonują tylko kursy 50A. Reszta to przeguby do Rzgowa. Z resztą ciężko by było zrobic inaczej skracając 50A do pl. Niepodległości. Ewentualne zamiany przegubów i krótkich między 50, a 50A mogą być rano albo wieczorem.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
STAPLER
Początkujący
Posty: 10
Rejestracja: ndz 18:02, 06 paź 2013

Post autor: STAPLER »

Ciekawe na jak długo 50A będzie skrócona do Placu Niepodległości.
Z uwagi na organizację ruchu remontowanej ulicy Kopernika trasa 50 nie będzie chyba inna niż przez Mickiewicza. 50A po małej modyfikacji mogłaby chociaż kończyć na Rembielińskiego ( przez Wólczańska Radwańska Żeromskiego Rembielińskiego (pętla) Inżynierska Radwańska Wólczańska). 50 na Placu Niepodległości jest zawsze zapchana studentami. Ale pewnie nie znajdzie się kasa na to....
Nici pewnie też z linii z Retkini do RLL, a szkoda. Przekierowana do Ikea i nazwana np. 17 mogłaby uzupełnić brak dojazdu do okolic ulicy Kopernika. Dla zachowania równowagi można by jakoś zmniejszyć 15A na korzyśc 15.
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1622
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

1. 50A jeśli jeździłoby to do dworca, a nie tylko do Rembielińskiego. Zabrano ponad połowę kursów na odcinku dworzec - pl. Niepodległości. Śmiechem jest autobus co około godzinę (często ponad) na dworzec w niedzielę, kiedy jeszcze przed wakacjami jeździł co około 20 minut... Poza tym nie twórzmy dziwnych tras i kolejnych wariantów, bo już ludzie z Łodzi (i okolic) zaczynają mieć problem z tym co gdzie jeździ, a co dopiero przyjezdni.
2. Nie powinno się zwiększać ilości kursów 15 kosztem 15A. Już i tak Chocianowice dostały po tyłku po zmianie z 46 na 15A - z 10 minut na 12. Inna sprawa, że jakiś yntelygent zazwyczaj tak ułożył rozkład, że 46 jechało minutę-dwie za 15...
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Co ciekawe potrzeba AŻ jednego autobusu 12-metrowego, aby 50A powróciła na dworzec Kaliski.
ODPOWIEDZ