[Rzgów] MPK do Rzgowa
To są brygady, które do Rzgowa będą kursować przez praktycznie cały dzień (aktualnie wymienione oprócz /8 tak robią). /8 zapewne będzie robić dwa kółka rano do Rzgowa (od pierwszego kursu z dworca) i zjazd, potem za nią wyjedzie jakaś inna brygada, co będzie tylko do Gadki kursować. Zobaczymy ile się z tego sprawdzi.
Ogólnie było tak, że przegubowce planowo tam jeździły, ale wyjątkiem była jedna brygada. Dziś w ogóle krótkich nie widzę stąd moje pytanie, a przecież nie jestem nieomylny i też może mi coś umknąć
Kwestia tego, że brygada 4 była obsługiwana krótkim - w ciągu dnia jeździła na 50A, a popołudniu wkraczała na 50.
Kwestia tego, że brygada 4 była obsługiwana krótkim - w ciągu dnia jeździła na 50A, a popołudniu wkraczała na 50.
Na 100% jestem pewien. Kiedyś zwróciłem uwagę, że czwartą brygadę widziałem najpierw na 50A, a potem na 50. W ciągu dnia 50A było obsługiwane jedynie krótkimi, a 50 długimi. Popołudniu któraś z brygad zjeżdżała do zajezdni i wtedy czwarta (krótka) brygada jeździła do Rzgowa, a któraś z długich na 50A.
Nie dam głowy, ale kilkukrotnie kojarzę przegubowca "na wieczornym Outlecie" (chyba, że były dwa kursy w krótkim odstępie czasu i wtedy łatwo o pomyłkę). Na pewno 50/7 jeździło do późnych godzin wieczornych. Coś na zasadzie 65/5 i 65/6 w soboty, gdzie 65/5 jest jakby brygadą szczytową, a 65/6 jeździ do godz. 23 (od kilku lat przynajmniej tak jest, do dzisiaj).
Na pierwszy rzut oka jest tak, że jedynie br. /2 i /4 sa krótkie i wykonują tylko kursy 50A. Reszta to przeguby do Rzgowa. Z resztą ciężko by było zrobic inaczej skracając 50A do pl. Niepodległości. Ewentualne zamiany przegubów i krótkich między 50, a 50A mogą być rano albo wieczorem.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciekawe na jak długo 50A będzie skrócona do Placu Niepodległości.
Z uwagi na organizację ruchu remontowanej ulicy Kopernika trasa 50 nie będzie chyba inna niż przez Mickiewicza. 50A po małej modyfikacji mogłaby chociaż kończyć na Rembielińskiego ( przez Wólczańska Radwańska Żeromskiego Rembielińskiego (pętla) Inżynierska Radwańska Wólczańska). 50 na Placu Niepodległości jest zawsze zapchana studentami. Ale pewnie nie znajdzie się kasa na to....
Nici pewnie też z linii z Retkini do RLL, a szkoda. Przekierowana do Ikea i nazwana np. 17 mogłaby uzupełnić brak dojazdu do okolic ulicy Kopernika. Dla zachowania równowagi można by jakoś zmniejszyć 15A na korzyśc 15.
Z uwagi na organizację ruchu remontowanej ulicy Kopernika trasa 50 nie będzie chyba inna niż przez Mickiewicza. 50A po małej modyfikacji mogłaby chociaż kończyć na Rembielińskiego ( przez Wólczańska Radwańska Żeromskiego Rembielińskiego (pętla) Inżynierska Radwańska Wólczańska). 50 na Placu Niepodległości jest zawsze zapchana studentami. Ale pewnie nie znajdzie się kasa na to....
Nici pewnie też z linii z Retkini do RLL, a szkoda. Przekierowana do Ikea i nazwana np. 17 mogłaby uzupełnić brak dojazdu do okolic ulicy Kopernika. Dla zachowania równowagi można by jakoś zmniejszyć 15A na korzyśc 15.
1. 50A jeśli jeździłoby to do dworca, a nie tylko do Rembielińskiego. Zabrano ponad połowę kursów na odcinku dworzec - pl. Niepodległości. Śmiechem jest autobus co około godzinę (często ponad) na dworzec w niedzielę, kiedy jeszcze przed wakacjami jeździł co około 20 minut... Poza tym nie twórzmy dziwnych tras i kolejnych wariantów, bo już ludzie z Łodzi (i okolic) zaczynają mieć problem z tym co gdzie jeździ, a co dopiero przyjezdni.
2. Nie powinno się zwiększać ilości kursów 15 kosztem 15A. Już i tak Chocianowice dostały po tyłku po zmianie z 46 na 15A - z 10 minut na 12. Inna sprawa, że jakiś yntelygent zazwyczaj tak ułożył rozkład, że 46 jechało minutę-dwie za 15...
2. Nie powinno się zwiększać ilości kursów 15 kosztem 15A. Już i tak Chocianowice dostały po tyłku po zmianie z 46 na 15A - z 10 minut na 12. Inna sprawa, że jakiś yntelygent zazwyczaj tak ułożył rozkład, że 46 jechało minutę-dwie za 15...