Strona 6 z 10

: pt 18:08, 18 maja 2012
autor: Kpc21
No to nie ma o czym mówić, bo 93 do Tuszyna powinno mieć postać dodatkowych kursów. Podobnie zresztą, jak 53 do Brzezin i 60 do Strykowa.

: pt 19:22, 18 maja 2012
autor: kuba_bed
SEC pisze:
kuba_bed pisze:Czy naprawdę jest ona potrzebna i nie wystarczy najzwyklejsza sygnalizacja świetlna uruchamiana przyciskiem? Nie wiem ile może kosztować zrobienie przystanku (nawet bez wiaty), wymalowanie pasów i zrobienie takiej sygnalizacji, ale zapewne są to o wiele niższe koszty niż budowa kładki.

Nie wiem czy to będzie takie tanie. Podejrzewam, że trzeba będzie po raz kolejny przebudować drogę, a z tym to trzeba do GDDKiA. Poza tym kolejne światła... Zaraz drugi Tuszyn się zrobi.
Przebudowa drogi? Jak dla mnie kwestia usunięcia "barierek", zrobienie zatoki, zrobienie pod jezdnią zasilania do sygnalizacji (chyba, że można ją zrobić w powietrzu, ale jeśli pod jezdnią to wcale nie trzeba rozwalać asfaltu - w PKP sobie radzą z położeniem czegokolwiek pod torowiskiem), ustawienie świateł włączanych tylko(!) po naciśnięciu przycisku (a więc rzadko) i oświetlenie (po jednej lampie na każdą stronę?). Pozostanie wymalowanie pasów, trochę asfaltu między jezdniami i to chyba byłoby na tyle, a najdroższe z tego to chyba światła. Oczywiście bez zbędnych bajerów typu pętle indukcyjne itp.

: czw 21:22, 24 maja 2012
autor: Tommba
Czy pozostawienie 93 w obecnym kształcie z ewentualnym wydłużenie pod pętlę tramwajową Dworzec Łódź Chojny zrobiłoby różnice?a np. 94 z tego samego miejsca do Tuszyna przez Rzgowską i Katowicką? Może PKS w tej okolicy to jedyne rozwiązanie....

: sob 11:48, 16 cze 2012
autor: kuba_bed
Czyżby zaczęli wspomniane wcześniej liczenie pasażerów na 50(A)? Od kilku dni, a może nawet od zeszłego tygodnia, na tych liniach jeżdżą tylko Coneto.

Termin to wybrali sobie akurat niekoniecznie dobry, bo rano w przejazdach "odpadli" maturzyści, a to już jest trochę ludzi. Co prawda nie jechałem o tej godzinie od początku maja, ale na pewno jest sporo mniej ludzi niż wcześniej, przez co badania nie są miarodajne, bo powinny być przeprowadzone w okresie kiedy taki tłok był.

: sob 12:47, 16 cze 2012
autor: Kpc21
Nie dość że odpadli maturzyści, to w szkołach jest wystawienie ocen i uczniów też będzie coraz mniej.

: sob 14:12, 16 cze 2012
autor: Tommba
Ja bym jednak pozostawił tylko 50 na trasie Rzgów-Dworzec Kaliski, a np. 95 z jego przegubami skierował na Gadkę. Braki 50A od Placu mogłoby zapewnić 72 jadące z Placu nie w Sieradzką, a Pabianicką Politechniki Żeromskiego Kopernika na Dworzec Kaliski.

: wt 11:22, 19 cze 2012
autor: kuba_bed
Liczenie zdaje się jest już zakończone. Dziś widziane dwa stare Citaro.

: wt 15:28, 19 cze 2012
autor: Steint
Pierwszy dzień po liczeniu i od razu awaria z rana Obrazek

: pt 17:37, 30 lis 2012
autor: Steint
Dzisiaj otrzymałem drogą e-mailową pismo od ZDiT . Brzmi ono tak :
''W nawiązaniu do Pana pisma przesłanego drogą elektroniczną w dniu 21 listopada br., Zarząd Dróg i Transportu informuje, iż wyniki badań napełnień autobusów, wykazały znaczne napełnienie w godzinach szczytu, dla kursów linii 50. Z uwagi na fakt, iż linia 50 funkcjonuje w oparciu o obowiązujące Porozumienie Międzygminne w sprawie międzygminnej komunikacji autobusowej, wszelkie zmiany, w tym zmiana taboru obsługującego linię na większy, muszą być uzgodnione z uczestnikami w/w porozumienia.

O decyzji ws. zmiany taboru obsługującego linię 50, zostanie Pan poinformowany odrębnym pismem.''

: sob 02:44, 01 gru 2012
autor: kuba_bed
Dziś, a właściwie wczoraj, dowiedziałem się, że Rzgów do kwestii przegubowców podchodzi co najmniej mocno negatywnie. Puszczenie ich kosztowałoby podobno 50 tys. zł rocznie.

: sob 11:58, 01 gru 2012
autor: Kpc21
A ile drożej kosztowały PKS-y? Wtedy gmina płaciła za całą trasę, a nie tylko za odcinek do granicy Łodzi - i mieszkańcy Łodzi nie korzystali z tego samego autobusu co Rzgów.

Pewnie jeszcze więcej.

: sob 18:03, 01 gru 2012
autor: Karol
Wystarczy dodać jakąś szczytówkę jeżdżącą tylko na 50A i po problemie. Rzgów nie będzie musiał wtedy nic dopłacać, koszty poniesie Łódź, ale to za trudne oczywiście...

: sob 21:05, 01 gru 2012
autor: Kpc21
Przegub jest o tyle lepszy niż szczytówka, że jest tańszy i ludzie nie będą pchać się do autobusu jadącego ze Rzgowa na siłę tylko dlatego, że przyjedzie wcześniej niż 50A.

: czw 21:32, 27 gru 2012
autor: jelcz2612
Od nowego roku na 50 przegubowce:W związku z uruchomieniem nowej pętli autobusowej na placu przed halą Dworca Łódź Kaliska (między wiaduktami kolejowymi), od 1 stycznia 2013 r. na nową krańcówkę zostaną skierowane autobusy linii 50, 50A, 52, 97 i 6. Jednocześnie ulegnie zmianie rozkład jazdy autobusów linii 50 i 50A przy czym na brygady nr 1, 3, 6, 7 i 8 w dni robocze zostaną skierowane pojazdy przegubowe.

: czw 23:40, 27 gru 2012
autor: Steint
Gdzie jest to napisane ?

: czw 23:42, 27 gru 2012
autor: Karol

: czw 23:43, 27 gru 2012
autor: Steint
Dziękuję Obrazek No proszę, dodatkowo jeszcze dorzucają jedną brygadęObrazek

: czw 23:51, 27 gru 2012
autor: Kpc21
Zmienia się rozkład 53 i 60. Może tutaj też coś dorzucą.

: sob 18:18, 29 gru 2012
autor: SEC
Steint pisze:Dziękuję :) No proszę, dodatkowo jeszcze dorzucają jedną brygadę ;)

Ilość kursów jest bez zmian, więc ósma brygada może być po prostu przegubowym wzmocnieniem w godzinach porannych zamiast autobusu krótkiego.
Zmienia się rozkład 53 i 60. Może tutaj też coś dorzucą.

Bez zmian. Z resztą nie wiem co mieliby dorzucić na 60.

: sob 22:23, 29 gru 2012
autor: kuba_bed
No to które kursy 50(A) będą przegubowe? Bo jakoś słabo idzie mi rozpoznawanie które kursy obsługują (będą obsługiwały) brygady 1, 3, 6, 7 i 8.