Strona 7 z 10

: ndz 00:39, 30 gru 2012
autor: Karol
To są brygady, które do Rzgowa będą kursować przez praktycznie cały dzień (aktualnie wymienione oprócz /8 tak robią). /8 zapewne będzie robić dwa kółka rano do Rzgowa (od pierwszego kursu z dworca) i zjazd, potem za nią wyjedzie jakaś inna brygada, co będzie tylko do Gadki kursować. Zobaczymy ile się z tego sprawdzi.

: pt 01:52, 11 sty 2013
autor: kuba_bed
Mam takie pytanie... Dane brygady jeżdżą cały dzień wyłącznie na linii 50 i 50A czy raz jeżdżą na 50, a raz na 50A?

: pn 22:25, 12 sie 2013
autor: kuba_bed
Wydaje mi się czy wszystkie brygady linii 50 są obsługiwane w tygodniu przegubowcami (od momentu skrócenia 50A)?

: wt 10:19, 13 sie 2013
autor: SEC
A wcześniej tak nie było? Chodzi mi o kursy do Rzgowa (bez znaczenia czy dana brygada jeździ tego dnia tylko na 50, czy np. 50+50A).

: śr 00:31, 14 sie 2013
autor: kuba_bed
Ogólnie było tak, że przegubowce planowo tam jeździły, ale wyjątkiem była jedna brygada. Dziś w ogóle krótkich nie widzę stąd moje pytanie, a przecież nie jestem nieomylny i też może mi coś umknąć Obrazek

Kwestia tego, że brygada 4 była obsługiwana krótkim - w ciągu dnia jeździła na 50A, a popołudniu wkraczała na 50.

: śr 01:32, 14 sie 2013
autor: SEC
Jesteś pewien, że /4 jeździła do Rzgowa? Kojarzę, że to tylko 50A tak jak dzisiaj.

Można by zerknąć, czy wydatki miasta na komunikację się zmieniły. Stawki za wóz krótki, a przegubowca są przecież różne.

: śr 07:23, 14 sie 2013
autor: kuba_bed
Na 100% jestem pewien. Kiedyś zwróciłem uwagę, że czwartą brygadę widziałem najpierw na 50A, a potem na 50. W ciągu dnia 50A było obsługiwane jedynie krótkimi, a 50 długimi. Popołudniu któraś z brygad zjeżdżała do zajezdni i wtedy czwarta (krótka) brygada jeździła do Rzgowa, a któraś z długich na 50A.

: śr 08:21, 14 sie 2013
autor: Karol
50/4 chyba jeździła wieczorem nawet do Outletu. Przed letnim rozkładem 50/1 zjeżdżała po odbyciu kursu do Gadki Starej ok. 19-20.

: śr 11:53, 14 sie 2013
autor: SEC
Nie dam głowy, ale kilkukrotnie kojarzę przegubowca "na wieczornym Outlecie" (chyba, że były dwa kursy w krótkim odstępie czasu i wtedy łatwo o pomyłkę). Na pewno 50/7 jeździło do późnych godzin wieczornych. Coś na zasadzie 65/5 i 65/6 w soboty, gdzie 65/5 jest jakby brygadą szczytową, a 65/6 jeździ do godz. 23 (od kilku lat przynajmniej tak jest, do dzisiaj).

: czw 13:16, 15 sie 2013
autor: kuba_bed
Kurs o 17.57 z Outletu był już na krótkiej brygadzie. Chociaż przed zmianą rozkładów 15 czerwca, kurs był realizowany o 17.54. Ten akurat pamiętam, bo jechałem kilkukrotnie i jakoś zostało w pamięci.

Brygady 2, 4 i 5 były obsługiwane solówkami. Tylko 4 jeździła na 50 od popołudnia.

: czw 23:53, 15 sie 2013
autor: SEC
Jakoś mi się przyplątało, że chodzi o ostatni outlet.

: pt 00:06, 16 sie 2013
autor: kuba_bed
To znaczy nie mówię, że ostatni kurs nie był realizowany długim autobusem. Z tym "już" chodziło mi o to, że to był chyba pierwszy kurs w danym dniu planowo krótkiego autobusu.

: śr 22:02, 28 sie 2013
autor: kuba_bed
Cofam. Chyba jednak jakaś brygada jest krótka - 3. Dzisiaj na pewno "wieczorny outlet" był obsługiwany krótkim Citaro.

: czw 02:27, 29 sie 2013
autor: SEC
To jest raczej podmiana. Staram się skleić rozkład 50 i br. 3 co widze po kilka razy dziennie, jest przegubowa.

: czw 06:48, 29 sie 2013
autor: kuba_bed
Jak mi się uda to dzisiaj się przyjrzę czy rzeczywiście jest znowu krótki.

: śr 21:48, 04 wrz 2013
autor: kuba_bed
Trochę mi to zajęło, ale jakoś czasu nie było. Dziś np. długi wóz na "wieczornym Outlecie".

: czw 02:16, 05 wrz 2013
autor: SEC
Na pierwszy rzut oka jest tak, że jedynie br. /2 i /4 sa krótkie i wykonują tylko kursy 50A. Reszta to przeguby do Rzgowa. Z resztą ciężko by było zrobic inaczej skracając 50A do pl. Niepodległości. Ewentualne zamiany przegubów i krótkich między 50, a 50A mogą być rano albo wieczorem.

: sob 09:55, 19 paź 2013
autor: STAPLER
Ciekawe na jak długo 50A będzie skrócona do Placu Niepodległości.
Z uwagi na organizację ruchu remontowanej ulicy Kopernika trasa 50 nie będzie chyba inna niż przez Mickiewicza. 50A po małej modyfikacji mogłaby chociaż kończyć na Rembielińskiego ( przez Wólczańska Radwańska Żeromskiego Rembielińskiego (pętla) Inżynierska Radwańska Wólczańska). 50 na Placu Niepodległości jest zawsze zapchana studentami. Ale pewnie nie znajdzie się kasa na to....
Nici pewnie też z linii z Retkini do RLL, a szkoda. Przekierowana do Ikea i nazwana np. 17 mogłaby uzupełnić brak dojazdu do okolic ulicy Kopernika. Dla zachowania równowagi można by jakoś zmniejszyć 15A na korzyśc 15.

: sob 10:28, 19 paź 2013
autor: kuba_bed
1. 50A jeśli jeździłoby to do dworca, a nie tylko do Rembielińskiego. Zabrano ponad połowę kursów na odcinku dworzec - pl. Niepodległości. Śmiechem jest autobus co około godzinę (często ponad) na dworzec w niedzielę, kiedy jeszcze przed wakacjami jeździł co około 20 minut... Poza tym nie twórzmy dziwnych tras i kolejnych wariantów, bo już ludzie z Łodzi (i okolic) zaczynają mieć problem z tym co gdzie jeździ, a co dopiero przyjezdni.
2. Nie powinno się zwiększać ilości kursów 15 kosztem 15A. Już i tak Chocianowice dostały po tyłku po zmianie z 46 na 15A - z 10 minut na 12. Inna sprawa, że jakiś yntelygent zazwyczaj tak ułożył rozkład, że 46 jechało minutę-dwie za 15...

: sob 16:18, 19 paź 2013
autor: SEC
Co ciekawe potrzeba AŻ jednego autobusu 12-metrowego, aby 50A powróciła na dworzec Kaliski.