[Zgierz] Tramwaj
Re: ŁTR w Zgierzu
Zależy jak na to spojrzeć.Święty pisze:Ze Zgierza jeździ wiecej ludzi do Łodzi niż z Pabianic do Łodzi.
W pasażerokilometrach mogłoby wyjść inaczej.
A gdybyś doliczył osiedle Bugaj (analogia do os. Staffa w Zgierzu) ?
Tak ? Ciekawe, ciekawe.11 do Zgierza jeździ 3 razy częściej niż do Pabianic.
Do Zgierza jedzie co druga 11-ka, do Pabianic co trzecia.
3:2 = 1,5, więc skąd Ci wyszło 3 razy częściej ?
Ile km jest do Zgierza, a ile do Pabianic ?Budowa ŁTR do Zgierza będzie wiele tańsza niż budowa ŁTR do Pabianic.
Złe wnioski na podstawie wątpliwych argumentów.Kilkakrotnie większy ruch do Zgierza, koszt torowiska kilkakrotnie mniejszy.
o3r pisze:Torowisko akurat rzeczywiście będzie tańsze, ale dlatego, że rzeczywiście jest bliżej. A do Pabianic jeździ dużo ludzi, linia i remont są jak najbardziej opłacalne.
Duzej roznicy nie bedzie. Na os 650-lecia ma powstac calkowicie nowe torowisko, a koszt budowy nowej linii jest znacznie wiekszy niz remont starej.
Aleksej
A czy coś konkretnego, nowego wiadomo w sprawie budowy linii na os. 650-lecia?Aleksej pisze:o3r pisze:Torowisko akurat rzeczywiście będzie tańsze, ale dlatego, że rzeczywiście jest bliżej. A do Pabianic jeździ dużo ludzi, linia i remont są jak najbardziej opłacalne.
Duzej roznicy nie bedzie. Na os 650-lecia ma powstac calkowicie nowe torowisko, a koszt budowy nowej linii jest znacznie wiekszy niz remont starej.
Aleksej
Kluczowy jest odcinek Chocianowice - Pabianice-Sikorskiego, bo można zaoszczędzić aż 8-9 minut.o3r pisze:Torowisko akurat rzeczywiście będzie tańsze, ale dlatego, że rzeczywiście jest bliżej. A do Pabianic jeździ dużo ludzi, linia i remont są jak najbardziej opłacalne.
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
W przyszłości i tak muszą wyburzyć domy bo był opracowany projekt dobudowy jeszcze jednej nitki, więc czemu nie usmażyć dwóch pieczeni na jednym ogniu i dobudować drugą nitkę i zrobić dwa tory. Ale to jest niestety tak oczywiste tylko dla nas a nie dla urzędników.o3r pisze:Ale albo kosztem domów (nie zgodzą się właściciele, nie będzie dość kasy, by spełnić żądania) albo drogi, która i tak jest wąska i zakorkowana.
SEC pisze:Nie. Mam na myśli m.in. spółdzielców. Zawsze można też pocztytać.
Ze ZSM (Zgierska Spółdzielnia Mieszkaniowa) sprawa była już załatwiona. Była zgoda sp-ni na użycie jej terenyów (wydzierżawienie miastu ??? - tego nie pamiętam) pod infrastrukturę dla tramwaju.... Problem był z VAT-em: budżet Zgierza nie był tego w stanie udźwignąć...
Re: ŁTR w Zgierzu
Święty pisze:A gdybyś doliczył osiedle Bugaj (analogia do os. Staffa w Zgierzu) ?
Dla informacji: nie ma takiego osiedla w Zgierzu.
Jest Osiedle 650-lecia i tam znajduje się m.in. ulica Staffa.