W sumie to te dwie cyfry wystarczą do zidentyfikowania wozu, inaczej niż np. w Łodzi, gdzie numer inwentarzowy może się powtórzyć (vide V7000A/V7700A). Pewnie tak jest, bo mniej roboty.
W dniu dzisiejszym zaobserwowałem w MANie nr 0554 nowe naklejki na drzwiach "wejście" i "wyjście". Niebieski napis na białym tle a pod spodem logo Markabu. Postaram się zrobić zdjęcie i pokazać.
Trzy pary drzwi i dziwnie zaprogramowane wyświetlacze. Numer linii z tyłu jest po lewej stronie, a nie na środku, z przodu kierunek na samej górze, dziwna, wąska czcionka.
Ten #1080 jest naprawdę świetny. I b. ciekawy - to chyba jakiś model przejściowy między O405N a Citaro bo ma kabinę zabudowaną tak samo jak Citaro i pulpit VDO.
Sterownik Siemensa (takich jeszcze nie było), tablice chyba LLE Lawo
px33 pisze:Ten #1080 jest naprawdę świetny. I b. ciekawy - to chyba jakiś model przejściowy między O405N a Citaro bo ma kabinę zabudowaną tak samo jak Citaro i pulpit VDO.
Widziałem kiedyś taki egzemplarz w ogłoszeniu na tych stronach typu bushandel itd. Dokładnie już nie pamiętam, ale to chyba był rocznik '97 lub '99. Fajnie to wyglądało
BTW. Jest wóz #1080, a czy jest #1079 ?? Bo te co sprowadzili na początku roku to były #1077 i #1078, stąd moje pytanie...
To by mógł być nawet O405N3, żaden łódzki O405N(2) nie ma deski VDO i kabiny jak Citaro. Już żeby nie wspomnieć o jelczedesach, które są świetnym przykładem jak można spieprzyć najsolidniejszą konstrukcję niskopodłogową, która kiedykolwiek powstała
Ale w porównaniu z jelczańską profanacją, ten jest jak niebo i ziemia i ja tutaj większego podobieństwa nie widzę (śrubki są dokręcone co stawia ten model po przeciwnej stronie jeśli chodzi o jakość).
A na zewnątrz każdy O405N(2) wygląda (prawie) tak samo