Strona 3 z 3

: pt 12:31, 07 lis 2008
autor: Kazik
Wiecie, tę gazetę czytają ludzie często nie mający elementarnej wiedzy z ekonomii, tkwiący w tej dziedzinie w poprzedniej epoce. I tak nie zrozumieją.
A do tego jeszcze myślą, że kasa z biletów (których ewentualnie można nie kasować, bo tramwaje są brzydkie itd.) idzie do MPK, wystarcza im na wszystko i jeszcze zostaje.
A gazeta (każda, nie tylko EI) pisze to co ludzie chcą czytać, broń Boże nie może ich skłaniać do myślenia, bo się zmęczą i zaczną kupować inną.

: pt 14:21, 07 lis 2008
autor: Jakub Dombrowski
W ubiegłym roku na tego typu usługach MPK zarobiło ok. 2 mln zł.
oraz
-Zarobione w ten sposób pieniądze przeznaczamy właśnie na remont łódzkiego taboru - wymianę siedzeń, silników, drzwi, wagony zyskują również nowy wygląd. W ten sposób co roku mamy 30 zmodernizowanych wagonów, a nie jeden czy dwa - mówi Bogumił Makowski z MPK.
Więc nie rozumiem (bez obrazy) jak można wysunąć z tego artykułu wniosek:
Piotr Ossowski pisze:Z tego cudnego tekstu wynika, że MPK za darmo, a już nie daj Boże za pieniądze łódzkich pasażerów remontuje wagony dla innych przewoźników!
lub
Kazik pisze:A do tego jeszcze myślą, że kasa z biletów (których ewentualnie można nie kasować, bo tramwaje są brzydkie itd.) idzie do MPK, wystarcza im na wszystko i jeszcze zostaje.
Przecież w tekscie wyraźnie jest napisane, że MPK na tym zarabia, i wykorzystuje te pieniądze żeby remontować swoje składy. Wiadomo, że wszystkiego na raz nie wyremontują, i w artykule odpowiedzią na zarzut pasażera jest rozsądna odpowiedź MPK.

Ja rozumiem, że wszyscy są uprzedzeni do artykułów w EI / DŁ, ale ten wydaje mi się dosyć dobrze napisany, bez przesady w żadną stronę, z intencją "pochwalenia" MPK za przedsiębiorczość i dobrze działanie unikalnego działu remontów najpopularniejszych chyba tramwajów w Polsce.
Fakt, zdjęcie naszej bulwy by było o niebo bardziej trafne, ale znając życie autor artykułu nie miał za dużego wpływu na wybór zdjęcia, albo "olał" to mówiąc "dajcie jakiś tramwaj".

Tak więc chciałem trochę obronić autora :)

Chyba, że mówicie o innym artykule - wtedy przepraszam :)

: pt 16:39, 07 lis 2008
autor: Kazik
Mówimy o tym samym tekście. Moja wypowiedź odnosiła się do czytelników EI, a nie do autora tekstu. Ja im nie bronię zadawać pytań (choć irytuje mnie ich styl), zastanawia mnie, ilu z nich zrozumiało odpowiedź.

: pt 18:58, 07 lis 2008
autor: Piotr Ossowski
Jakub Dombrowski pisze:
http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/918959.html pisze: Obrazek
MPK remontuje dla innych



A co z łódzkimi tramwajami? Dlaczego MPK remontuje je dla innych miast, a po Łodzi kursują zdezelowane, brudne i przestarzałe - pytają pasażerowie.


Zgodziłbym się z Tobą Jakubie, gdyby nie powyższy fragment. Gdyby go nie było, nie czepiałbym się.

@Kazik, zgadzam się z Twoim zdaniem.

: sob 17:29, 15 lis 2008
autor: Peter
Jak się jednak okazało po czołówce #782 z #771 żelazka mają słabiutkie ściany czołowe i tylne. Nie zostały one wzmocnione. TŚ wysłało więc ponoć pismo do MPK Łódź w ramach propozycji na razie, żeby wzmocnić czoło wozu przy modernizacji.
Rozwalone #782 pewnie znowu do Was przyjedzie. Nie wiem jak poważne są zniszczenia. #771, który mniej ucierpiał już mordkę ma naprawioną, ale obecnie funkcjonuje jako drugi w składzie #772+771.

Na Zawodziu w tej chwili stoi skład żelazek #693+694. Ma pojawić się wkrótce na linii 16.

: śr 21:12, 29 gru 2010
autor: kafar
Temat dość stary, ale cóż...
Ostatnio na zajezdni w Będzinie pojawiła się nowa stopiątka, bardzo podobna do naszych bulw, ale moim zdaniem ładniejsza.
Zamiast wyświetlaczy oczywiście tablice.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2dd634c0aec5be90.html

: śr 22:17, 29 gru 2010
autor: kuba_bed
Dla mnie niezbyt piękna ta bulwa Obrazek jednak wolę te nasze, a poza tym skutecznie odstrasza mnie brak wyświetlacza.