PKS Szczecin - podobna sytuacja jak w MPK Łódź 15 lat temu
: ndz 14:11, 13 gru 2020
Dzień Dobry!
Jestem ze Szczecina. Pamiętacie lata 2002-2005 w MPK Łódź (oszczędzanie na wszystkim)
To teraz podobne rzeczy co wtedy w Łodzi dzieją się w PKS Szczecin
Proszę, uwierzcie mi. (Mieszkam w Szczecinie od urodzenia)
Opowiem wam o co chodzi:
- PKS Szczecin kupuje wyłącznie tabor używany (przede wszystkim kilkunastoletnie autobusy miejskie z BVG Berlin, kilkuletnie autokary MAN i kilkunastoletnie autobusy podmiejskie marek Setra i Mercedes-Benz)
- W PKS Szczecin autobusy kończą żywot po 1-3 latach eksploatacji od wprowadzenia do ruchu
- W PKS Szczecin panuje niska kultura techniczna, co powoduje że tabor PKS Szczecin jest bardziej awaryjny niż w pozostałych spółkach komunikacyjnych w Szczecinie
- W PKS Szczecin najstarszy autobus ma 21 lat, a średnia wieku taboru przekracza 17 lat.
To co się tam dzieje w PKS Szczecin przypomina mi sytuację MPK Łódź z lat 2002-2010.
Jestem ze Szczecina. Pamiętacie lata 2002-2005 w MPK Łódź (oszczędzanie na wszystkim)
To teraz podobne rzeczy co wtedy w Łodzi dzieją się w PKS Szczecin
Proszę, uwierzcie mi. (Mieszkam w Szczecinie od urodzenia)
Opowiem wam o co chodzi:
- PKS Szczecin kupuje wyłącznie tabor używany (przede wszystkim kilkunastoletnie autobusy miejskie z BVG Berlin, kilkuletnie autokary MAN i kilkunastoletnie autobusy podmiejskie marek Setra i Mercedes-Benz)
- W PKS Szczecin autobusy kończą żywot po 1-3 latach eksploatacji od wprowadzenia do ruchu
- W PKS Szczecin panuje niska kultura techniczna, co powoduje że tabor PKS Szczecin jest bardziej awaryjny niż w pozostałych spółkach komunikacyjnych w Szczecinie
- W PKS Szczecin najstarszy autobus ma 21 lat, a średnia wieku taboru przekracza 17 lat.
To co się tam dzieje w PKS Szczecin przypomina mi sytuację MPK Łódź z lat 2002-2010.