Spadek jakośći komunikacji w Szczecinie
: pn 11:06, 27 cze 2022
Dzień Dobry!
W Szczecinie u mnie od 2015 roku panuje spadek jakości komunikacji miejskiej. O to przykłady:
- Na liniach autobusowych obsługiwanych w Szczecinie przez autobusy przegubowe jeździ mniejszy tabor. Mowa tu, że zamiast przegubów jeżdżą autobusy MAXI lub MIDI
- Na wielkopojemnych liniach tramwajowych w Szczecinie dość często jeżdżą solowe Tatry KT4Dt
- Na zajezdniach tramwajowych i autobusowych w Szczecinie panuje niska kultura techniczna
- Od 2015 roku na liniach obsługiwanych przez ZDiTM są robione gigantyczne cięcia w rozkładach jazdy z powodu braków kadrowych i braku pieniędzy
- Od pięciu lat większość linii autobusowych jest przejmowana przez prywatnego przewoźnika PKS Szczecin, którego autobusy są w tragicznym stanie technicznym
- Przewoźnik SPPK z podszczecińskich Polic od 2020 roku zmniejszył liczbę taboru o 9 sztuk
- Na Warsztatach Tramwajowych w Szczecinie remonty wagonów tramwajowych są robione na "odwal"
- W Szczecinie panuje moda na likwidację linii pospiesznych
- Szczecin przespał zakup wagonów tramwajowych Moderus Beta, a w zamian rozpoczął program modernizacji wagonów Tatra KT4Dt bez wstawienia niskopodłogowego członu
- Modernizacje Tatr z napędem Enika w Szczecinie częściej stoją niż jeżdżą. To samo się tyczy wagonów Modertrans Moderus Beta.
- W Szczecinie w taborze tramwajowym dominują wagony Tatra w ilości 119 sztuk (46 wagonów Tatra T6A2D i 73 wagony Tatra KT4Dt), a w taborze autobusowym jest multum autobusów używanych sprowadzonych ze Szwecji, Norwegii i Niemiec w różnym stanie
I to tyle
W Szczecinie u mnie od 2015 roku panuje spadek jakości komunikacji miejskiej. O to przykłady:
- Na liniach autobusowych obsługiwanych w Szczecinie przez autobusy przegubowe jeździ mniejszy tabor. Mowa tu, że zamiast przegubów jeżdżą autobusy MAXI lub MIDI
- Na wielkopojemnych liniach tramwajowych w Szczecinie dość często jeżdżą solowe Tatry KT4Dt
- Na zajezdniach tramwajowych i autobusowych w Szczecinie panuje niska kultura techniczna
- Od 2015 roku na liniach obsługiwanych przez ZDiTM są robione gigantyczne cięcia w rozkładach jazdy z powodu braków kadrowych i braku pieniędzy
- Od pięciu lat większość linii autobusowych jest przejmowana przez prywatnego przewoźnika PKS Szczecin, którego autobusy są w tragicznym stanie technicznym
- Przewoźnik SPPK z podszczecińskich Polic od 2020 roku zmniejszył liczbę taboru o 9 sztuk
- Na Warsztatach Tramwajowych w Szczecinie remonty wagonów tramwajowych są robione na "odwal"
- W Szczecinie panuje moda na likwidację linii pospiesznych
- Szczecin przespał zakup wagonów tramwajowych Moderus Beta, a w zamian rozpoczął program modernizacji wagonów Tatra KT4Dt bez wstawienia niskopodłogowego członu
- Modernizacje Tatr z napędem Enika w Szczecinie częściej stoją niż jeżdżą. To samo się tyczy wagonów Modertrans Moderus Beta.
- W Szczecinie w taborze tramwajowym dominują wagony Tatra w ilości 119 sztuk (46 wagonów Tatra T6A2D i 73 wagony Tatra KT4Dt), a w taborze autobusowym jest multum autobusów używanych sprowadzonych ze Szwecji, Norwegii i Niemiec w różnym stanie
I to tyle