Linia 70 i trzy zajezdnie
Linia 70 i trzy zajezdnie
Linia 70 obsługiwana bedzie przez 2 zajezdnie.
Wychodzi na to że NS przejmą te brygady : 1,2,3,4.
A na Kraszka zostana: 5,6,7,8,9,10.
Czyli wychodzi na to że to sa brygady szczytowe.
Sądze ze te brygady z NS wyjda na dobre 70, poniewaz potrafily nie przyjezdzac 2-3 autobusy z Kraszki.
http://www.mpk.lodz.pl/rozklady/start.jsp (wejscie w 70) przystanek rzgowska- szpital, tu widac zjazdy do NS.
z dworca i wydaje mi sie ze to tez bedzie z NS, bo i tak czy do tej zajezdni czy do tej to ten sam koncowy przystanek :Kraszewskiego.
Trzeba wejsc w 70A
Wychodzi na to że NS przejmą te brygady : 1,2,3,4.
A na Kraszka zostana: 5,6,7,8,9,10.
Czyli wychodzi na to że to sa brygady szczytowe.
Sądze ze te brygady z NS wyjda na dobre 70, poniewaz potrafily nie przyjezdzac 2-3 autobusy z Kraszki.
http://www.mpk.lodz.pl/rozklady/start.jsp (wejscie w 70) przystanek rzgowska- szpital, tu widac zjazdy do NS.
z dworca i wydaje mi sie ze to tez bedzie z NS, bo i tak czy do tej zajezdni czy do tej to ten sam koncowy przystanek :Kraszewskiego.
Trzeba wejsc w 70A
Kurde, nie można wejść "w przystanek" na krańcówce przy CZMP.
Skrócił się też czas przejazdu z CZMP na Fabryczny o 1 minutę, co będzie fikcją skoro obecnie opóźnienia są bardzo duże.
Całodzienne z NS na 70 - nareszcie!
Swoją drogą to 70 może być też obsługiwana przez Limanowskiego, bo z przystanku Rzgowska/Dachowa kiedyś zjeżdzały do zajezdni 70, gdy "trójka" obsługiwała tę linię.
Skrócił się też czas przejazdu z CZMP na Fabryczny o 1 minutę, co będzie fikcją skoro obecnie opóźnienia są bardzo duże.
Całodzienne z NS na 70 - nareszcie!
Swoją drogą to 70 może być też obsługiwana przez Limanowskiego, bo z przystanku Rzgowska/Dachowa kiedyś zjeżdzały do zajezdni 70, gdy "trójka" obsługiwała tę linię.
Zauważyłem, że poza zmianą obsługi przez zajezdnie linii 70 i czasu przejazdu, wszystkie kursy odbywają się o tych samych godzinach - bez zmian. Całe szczęście, że nie wprowadzili wakacyjnego rozkładu jazdy. Wystarczy, że zmniejszyli częstotliwość 75. Wczoraj nic nie było o zmianie rozkładu 70, więc już myślałem, że w ostatniej chwili zdecydowali się na taką zmianę.
Na czarno pozaznaczali wszystkie brygady z zajezdni Kilińskiego, na których jeżdzą w większości niskopodłogowe odkurzacze i Mercedesy, a na czerwono brygady z NS, na których jeżdzą Conecto ze stopniem w każdych drzwiach. Co prawda jest kilka Ikarusów na Kilińskiego, ale w wakacje (tak, jak rok i dwa lata temu) na brygadach szczytowych w większości będą kursować autobusy 12-metrowe - niskopodłogowe.
Na czarno pozaznaczali wszystkie brygady z zajezdni Kilińskiego, na których jeżdzą w większości niskopodłogowe odkurzacze i Mercedesy, a na czerwono brygady z NS, na których jeżdzą Conecto ze stopniem w każdych drzwiach. Co prawda jest kilka Ikarusów na Kilińskiego, ale w wakacje (tak, jak rok i dwa lata temu) na brygadach szczytowych w większości będą kursować autobusy 12-metrowe - niskopodłogowe.
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
Aż się zdziwiłem, bo myślałem, że będą 3 brygady z NS. Są jednak dwie, tak samo jak z Limanowskiego, z Kilińskiego sześć, w tym pięć szczytowych.
Na całodziennych: 3244, 3738, 2686, 2493, 1694.
Skoro na całodziennych aż dwie nowości to na szczytowych takie kwiatki, jak: 3996, 2198, 1697 i jeszcze pewnie dwa odkurzacze, których nie widziałem.
Do Ptaka z całodziennych jeżdzą: 3738, 2493, ze szczytowych 3996.
Ikarus #2493 (mimo, że lubie automaty) bardzo mnie niemiło zdziwił. Pojawił się o 6.01, a właśnie na tym kursie mi zależało - żeby było coś nowego .
Z cyklu ciekawostki na wyświetlaczach:
Volvo #3244: "70A Składowa-Dwo" oraz "70A Rzgowska-Szpita"
Volvo #3738: "70A Składowa-Dworzec Łódź-Fabryc" (dłuższe, bo przewijane, ale i tak ucięte".
Zdjęcie:
Kierowcy z Limanowskiego popełniają teraz ten sam błąd, co dawniej Ci z Kilińskiego, gdy wydłużyli niektóre kursy do Ptaka, tzn. gdy przyjeżdzają przykładowo o 10.10 na CZMP, a odjazd mają o 10.36 i nie z powodu przerwy na posiłek, a idiotycznie ułożonego rozkładu to stają od razu na stanowisku przez co pasażerowie muszą biegać z jednego autobusu do drugiego, gdy przyjedzie wcześniejsza 70 o 10.23 z Ptaka.
Zdjęcie:
Do krytyków: Inaczej nie mogłem stanąć, bo by mnie Ikarus rozjechał.
Na całodziennych: 3244, 3738, 2686, 2493, 1694.
Skoro na całodziennych aż dwie nowości to na szczytowych takie kwiatki, jak: 3996, 2198, 1697 i jeszcze pewnie dwa odkurzacze, których nie widziałem.
Do Ptaka z całodziennych jeżdzą: 3738, 2493, ze szczytowych 3996.
Ikarus #2493 (mimo, że lubie automaty) bardzo mnie niemiło zdziwił. Pojawił się o 6.01, a właśnie na tym kursie mi zależało - żeby było coś nowego .
Z cyklu ciekawostki na wyświetlaczach:
Volvo #3244: "70A Składowa-Dwo" oraz "70A Rzgowska-Szpita"
Volvo #3738: "70A Składowa-Dworzec Łódź-Fabryc" (dłuższe, bo przewijane, ale i tak ucięte".
Zdjęcie:
Kierowcy z Limanowskiego popełniają teraz ten sam błąd, co dawniej Ci z Kilińskiego, gdy wydłużyli niektóre kursy do Ptaka, tzn. gdy przyjeżdzają przykładowo o 10.10 na CZMP, a odjazd mają o 10.36 i nie z powodu przerwy na posiłek, a idiotycznie ułożonego rozkładu to stają od razu na stanowisku przez co pasażerowie muszą biegać z jednego autobusu do drugiego, gdy przyjedzie wcześniejsza 70 o 10.23 z Ptaka.
Zdjęcie:
Do krytyków: Inaczej nie mogłem stanąć, bo by mnie Ikarus rozjechał.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.