Linia 70 i trzy zajezdnie

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

W 1983 roku, przed chwilą o tym napisałem. Ale syreny już się nie opłacało modernizować, a jak coś, to ta konstrukcja była zupełnie nierozwojowa. A Jelcz cały czas może, tylko mu się nie opłaca, bo jest dobrze.
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

Teraz już nie opłaca się inwestować w Mastero lecz inwestować w Vecto które mogłoby być hitem na polskim rynku gdyby obniżyć koszty jego produkcji i dopracować ten autobus.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Arturro 70a, łącznie zmieniany 1 raz.
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

Artur, kufa, hitem! Ale póki jest popyt na Mastero, to po co mają cokolwiek zmieniać, przecież tłumaczę ci to. Będzie zapotrzebowanie na Vecto, to rozwiną Vecto.
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

Znów dałem ciała.
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

No, więc jak już udowodniłem, jak się skończy popyt na Mastero, to zrobią Vecto.
Kazik
Megagaduła
Posty: 2926
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Post autor: Kazik »

@SEC: Doprecyzujmy, nie widzisz Gniotów wcale, czy popsutych? bo ja popsutego też nie widziałem:)

Popyt na Mastero szybko nie spadnie, może nawet wręcz przeciwnie. Autobusy z klasycznym mostem napędowym wracają do łask i przypomnieli sobie o nich renomowani producenci: M-B Citaro LE, MAN Lion's T, Solaris Urbino III LE, Scania Omnilink II.
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

No to póki co Vecto nie będzie konstrukcją rozwijaną. I tak to Jelcz będąc w tyle, dzięki trendom zaczął wyprzedzać innych Obrazek
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Kazik pisze:@SEC: Doprecyzujmy, nie widzisz Gniotów wcale, czy popsutych? bo ja popsutego też nie widziałem:)

Popyt na Mastero szybko nie spadnie, może nawet wręcz przeciwnie. Autobusy z klasycznym mostem napędowym wracają do łask i przypomnieli sobie o nich renomowani producenci: M-B Citaro LE, MAN Lion's T, Solaris Urbino III LE, Scania Omnilink II.
Oczywiście, że nie widziałem ZEPSUTEGO gniota, a nie w ogóle żadnego. Mam tą przyjemność jeździć w godzinach szczytu i międzyszczycie linią 52, na którą pomimo drastycznej zmiany częstotliwości (zamiast, co 8-9 minut [poza wakacjcami co 6-7) to, co 12 minut) wystawiane są gnioty (generalnie krótkie z NS). Do samego autobusu nic nie mam.
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

Bo Jelcz umie robić krótkie autobusy ale przeguby im nie wychodzą jak odkurzacze. Gnioty z Kraszka są przecież mało awaryjne.
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

Ale całe przerdzewiałe i każdy inny. 4 wozy, 4 wersje!
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

Ale 1753 i tak jest najlepszy z nich.
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

1753 jest najlepszy ze wszystkich Obrazek
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

o3r pisze:Ale całe przerdzewiałe
Jak każdy autobus po 10 latach, łącznie z Ikarusami.
Kazik
Megagaduła
Posty: 2926
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Post autor: Kazik »

@SEC: ok wszystko jasne, tak to jest jak się za szybko czyta. Na '52' czasem jednak pojawia się przegub z NS, ale zdecydowanie rzadziej niż zwykle.

Nie jest zbyt istotne (jedynie w razie kolizji), że każdy Gniot z Kraszki wygląda inaczej. Istotne są różnice w układach elektr., pneum., napędowym. Na pewno jakieś są, ale chyba niewielkie.
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

SEC pisze:
o3r pisze:Ale całe przerdzewiałe
Jak każdy autobus po 10 latach, łącznie z Ikarusami.
Tylko w 405-tkach próbują to ukryć. W kilku już częściowo wymienili blachy a w gniotach im się nie chce.
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

Nie tylko w 405kach probuja to ukryc. Przede wszystkim robia to w odkurzaczach, trzeba przyznac, ze z marnym skutkiem.
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

W odkurzaczach przestali gdy się dowiedzieli że będą je remontować. Za to przypomniał mi się 1753 przed wymianą blach. Dziury byly już na wylot że rękę można było włożyć.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Może w przyszłym roku wyślą stare gnioty na NG. Fajnie będą wyglądać takie błyszczące, bez nowego przodu jak 25xx i 26xx.
Awatar użytkownika
prof_klos
Megagaduła
Posty: 3415
Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
Lokalizacja: Pabianice | Piaski

Post autor: prof_klos »

Osobiście liczę na taki remont. Dużo lepiej będzie się to prezentować.
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

Raczej nie wierzę w remont gniotów. Najpierw muszą zrobić odkurzacze bo im się sypią a gnioty jeszcze trochę pociągną bez remontu.
ODPOWIEDZ