VOLVO kontra MERCEDES

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

Fakt, rzadko się je widuje na awarii. I faktycznie wozy te są ładne i proste.
MNK
Megagaduła
Posty: 3254
Rejestracja: wt 16:18, 20 lut 2007
Lokalizacja: C.Z.M.P.
Kontakt:

Post autor: MNK »

No to zmartwie bo dzisiaj widziałem 1554 z awarią.
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

Wykrakaliśmy Obrazek Ja widziałem 1564 (czy jakoś tak).
przemotz280
Bywalec
Posty: 161
Rejestracja: pn 03:46, 06 lut 2006
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: przemotz280 »

A tu taka ciekawostka http://miasta.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,4742096.html - może znacie już temat. Nie wiem ile w tym prawdy, bo gazety różnie piszą, ale jedno jest pewne - coraz większa ilość elektroniki w pojazdach, to po prostu przegięcie. A jeśli już się tak przy tym upierają, to powinno być tak, że jednym przyciskiem można wszystko wyłączyć i dać kierowcy uratować sytuację, a nie żeby wszystko zależało od elektroniki.
Simon
Gaduła
Posty: 1399
Rejestracja: ndz 21:08, 09 gru 2007
Lokalizacja: Łódź Górna

Post autor: Simon »

W konfrontacji 0405N2/0405GN2 i B10L/B10LA to zdecydowanie wygrywa Mercedes.Starszy wóz jednak pokazuje,że mimo wieku potrafi nie być awaryjnym w przeciwieństwie do Volvo Obrazek .Natomiast w walce Citaro 0530N/0530GN z 7700/7700A remis(na razie).Biorąc pod uwagę to,że obydwa modele to jeszcze młode pojazdy trudno mówić tu o jakichkolwiek awariach.Zobaczymy za pare lat Obrazek .
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

Wiesz, taki przycisk musiałby być sterowany przez elektronikę, nie da rady. I mogłoby być tak jak w komputerach, jak się zawieszą - wciskasz ctrl+alt+del i nic.
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

o3r pisze:Kurczę, coraz częściej słyszę info, że Kraszki sprzedali. I to od ludzi z różnych zajezdni. Ponoć od stycznia przenoszą część taboru na Limankę. Ale to było już tyle razy wałkowane. Zresztą chyba nie da się sprzedać takiego terenu legalnie po cichu.
ukalo pisze:Hehe, a ja dziś właśnie słyszałem (nie żartuję!), że zrezygnowali ze sprzedaży (a może kupiec się wycofał?). Te plotki mają już ze 20 lat i nieźle się trzymają.
o3r pisze:Dlatego też, jak wreszcie nagle, w przyszłości, będą chcieli sprzedać, to wszyscy to wyśmieją
Powrócę na chwilę do tego off-topicu.
To jak, uwierzycie? ;)
ZKA-2
Stały bywalec
Posty: 460
Rejestracja: pt 09:31, 13 lip 2007

Post autor: ZKA-2 »

Kraszka sprzedaja od momentu kiedy on powstał.

Uwierze jak na Sady przyjada te trupy od nich.
przemotz280
Bywalec
Posty: 161
Rejestracja: pn 03:46, 06 lut 2006
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: przemotz280 »

Nie wiem jak to jest z tą Kraszką, ale skoro wszyscy wszędzie mówią o likwidacji, to coś w tym musi być. Znajomy ostatnio był w MPK na rozmowach w sprawie pracy i powiedzieli mu, że na Kraszkę nie ma już przyjęć, bo niedługo wszyscy się będą stamtąd wynosić, bo istnieje tylko do czerwca 2008. Zaproponowali mu pracę na Sadach. Skoro w MPK mówią coś takiego, to podejrzewam, że jednak zrealizuje się scenariusz, który zakładał likwidację Kraszki, gdy tylko skończą remont Sadów. Czy i kiedy dokładnie to się stanie - zobaczymy.
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

no coś byc musi Obrazek
ikarusojelcz
Sympatyk forum
Posty: 737
Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
Lokalizacja: Rekinia City

Post autor: ikarusojelcz »

I tak żadna zajezdnia z Łodzi nie będzie posiadała swojego pierwotnego numeru jaki dostała przy jej oddaniu do użytku.
Podejżewam że Limanowskiego przejmie numery na 1xxx a Sady pozostaną na 2xxx
przemotz280
Bywalec
Posty: 161
Rejestracja: pn 03:46, 06 lut 2006
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: przemotz280 »

Albo Nowym Sadom dać 4, a Limance 5, w celu nie dublowania numerów z tramwajami. Choć w zasadzie stworzyłoby to większy bałagan niż jest teraz, bo numeracja radiostacji idzie w taki sposób, że autobusy są pierwsze, a tramwaje jako 4, 5 i 6 (o ile to jeszcze aktualne). Może wobec tego pozostawią numerację zajezdni autobusowych tak jak jest teraz.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

bo numeracja radiostacji idzie w taki sposób, że autobusy są pierwsze, a tramwaje jako 4, 5 i 6 (o ile to jeszcze aktualne).
Tak, to tak działa, jak któryś motorniczy gadał na awaryjnym (ale 2, nie 3) to rzeczywiście pojawiało się sporo numerów na 4, 5 i 6. I chyba jakiś autobusiarz z 7000A (324x) A 110 to kto jest?
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Hm, nr 110 miał 2899 w czasach gdy był szkoleniówką. Nic mi innego do głowy nie przychodzi...
Ale przecież to chyba nie aż tak wielki problem ten numer zmienić na aktualny?
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Jak już do albo dyspozytor albo centrala, ale nie wiem kto konkertnie
Kaczorm
Początkujący
Posty: 24
Rejestracja: czw 10:10, 27 gru 2007
Lokalizacja: Łódź-Janów
Kontakt:

Post autor: Kaczorm »

u mnie będzie to Volvo 7700 i 7700A. Z Conecto w ogóle nie ma porównania, a z Citaro w sumie też nie. Jest to jeden z lepszych busów operujących w Łodzi.
ZKA-2
Stały bywalec
Posty: 460
Rejestracja: pt 09:31, 13 lip 2007

Post autor: ZKA-2 »

110 jest to kanał do podawania opozniej.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Kanał czy identyfikator? Nie jestem specjalistą w zakresie komunikacji radiowej, ale wydaje mi się, że kanałem jest "Awaryjny3" albo "Awaryjny2" (bardziej tramwajowy)
ZKA-2
Stały bywalec
Posty: 460
Rejestracja: pt 09:31, 13 lip 2007

Post autor: ZKA-2 »

Awaryjny3 to jest kanał zgadza sie a 110 to jest kryptonim wywoływania centrali.

Awaryjny2 to jest kanał dla tych busow co inwalidow woza.

Awaryjny1 do spychania tramwajów
Święty
Bywalec
Posty: 144
Rejestracja: wt 16:57, 27 lut 2007
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Święty »

101 - ID stanowiska w centrali ruchu do obsługi tramwajów
102 - ID stanowiska w centrali ruchu do obsługi autobusów
Obsługują zdarzenia typu awarie, zatrzymania, kolizje wypadki itd.
110 - ID stanowiska w centrali ruchu do zgłaszania opóźnień na kanale awaryjnym 3. Wcześniej zgłaszano je na 101 lub 102 ale w tym roku było już tak dużo opóźnień że stworzono w tym celu oddzielne stanowisko do przyjmowania opóźnień.
Powyżej 11x-12x to ID dyspozytorów w "erkach"
2000 - zajezdnia Nowe Sady
3000 - zajezdnia Limanowskiego
itd

Autobusy tak jak numery boczne podobnie tramwaje (numeracja 4xx do 6xx)
Pogotowia techniczne i inne numeracja trzycyfrowa (z reguły 4xx)
ODPOWIEDZ