VOLVO kontra MERCEDES
-
- Bywalec
- Posty: 161
- Rejestracja: pn 03:46, 06 lut 2006
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
A tu taka ciekawostka http://miasta.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,4742096.html - może znacie już temat. Nie wiem ile w tym prawdy, bo gazety różnie piszą, ale jedno jest pewne - coraz większa ilość elektroniki w pojazdach, to po prostu przegięcie. A jeśli już się tak przy tym upierają, to powinno być tak, że jednym przyciskiem można wszystko wyłączyć i dać kierowcy uratować sytuację, a nie żeby wszystko zależało od elektroniki.
W konfrontacji 0405N2/0405GN2 i B10L/B10LA to zdecydowanie wygrywa Mercedes.Starszy wóz jednak pokazuje,że mimo wieku potrafi nie być awaryjnym w przeciwieństwie do Volvo .Natomiast w walce Citaro 0530N/0530GN z 7700/7700A remis(na razie).Biorąc pod uwagę to,że obydwa modele to jeszcze młode pojazdy trudno mówić tu o jakichkolwiek awariach.Zobaczymy za pare lat .
o3r pisze:Kurczę, coraz częściej słyszę info, że Kraszki sprzedali. I to od ludzi z różnych zajezdni. Ponoć od stycznia przenoszą część taboru na Limankę. Ale to było już tyle razy wałkowane. Zresztą chyba nie da się sprzedać takiego terenu legalnie po cichu.
ukalo pisze:Hehe, a ja dziś właśnie słyszałem (nie żartuję!), że zrezygnowali ze sprzedaży (a może kupiec się wycofał?). Te plotki mają już ze 20 lat i nieźle się trzymają.
Powrócę na chwilę do tego off-topicu.o3r pisze:Dlatego też, jak wreszcie nagle, w przyszłości, będą chcieli sprzedać, to wszyscy to wyśmieją
To jak, uwierzycie?
-
- Bywalec
- Posty: 161
- Rejestracja: pn 03:46, 06 lut 2006
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Nie wiem jak to jest z tą Kraszką, ale skoro wszyscy wszędzie mówią o likwidacji, to coś w tym musi być. Znajomy ostatnio był w MPK na rozmowach w sprawie pracy i powiedzieli mu, że na Kraszkę nie ma już przyjęć, bo niedługo wszyscy się będą stamtąd wynosić, bo istnieje tylko do czerwca 2008. Zaproponowali mu pracę na Sadach. Skoro w MPK mówią coś takiego, to podejrzewam, że jednak zrealizuje się scenariusz, który zakładał likwidację Kraszki, gdy tylko skończą remont Sadów. Czy i kiedy dokładnie to się stanie - zobaczymy.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 737
- Rejestracja: wt 14:42, 26 wrz 2006
- Lokalizacja: Rekinia City
-
- Bywalec
- Posty: 161
- Rejestracja: pn 03:46, 06 lut 2006
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Albo Nowym Sadom dać 4, a Limance 5, w celu nie dublowania numerów z tramwajami. Choć w zasadzie stworzyłoby to większy bałagan niż jest teraz, bo numeracja radiostacji idzie w taki sposób, że autobusy są pierwsze, a tramwaje jako 4, 5 i 6 (o ile to jeszcze aktualne). Może wobec tego pozostawią numerację zajezdni autobusowych tak jak jest teraz.
Tak, to tak działa, jak któryś motorniczy gadał na awaryjnym (ale 2, nie 3) to rzeczywiście pojawiało się sporo numerów na 4, 5 i 6. I chyba jakiś autobusiarz z 7000A (324x) A 110 to kto jest?bo numeracja radiostacji idzie w taki sposób, że autobusy są pierwsze, a tramwaje jako 4, 5 i 6 (o ile to jeszcze aktualne).
101 - ID stanowiska w centrali ruchu do obsługi tramwajów
102 - ID stanowiska w centrali ruchu do obsługi autobusów
Obsługują zdarzenia typu awarie, zatrzymania, kolizje wypadki itd.
110 - ID stanowiska w centrali ruchu do zgłaszania opóźnień na kanale awaryjnym 3. Wcześniej zgłaszano je na 101 lub 102 ale w tym roku było już tak dużo opóźnień że stworzono w tym celu oddzielne stanowisko do przyjmowania opóźnień.
Powyżej 11x-12x to ID dyspozytorów w "erkach"
2000 - zajezdnia Nowe Sady
3000 - zajezdnia Limanowskiego
itd
Autobusy tak jak numery boczne podobnie tramwaje (numeracja 4xx do 6xx)
Pogotowia techniczne i inne numeracja trzycyfrowa (z reguły 4xx)
102 - ID stanowiska w centrali ruchu do obsługi autobusów
Obsługują zdarzenia typu awarie, zatrzymania, kolizje wypadki itd.
110 - ID stanowiska w centrali ruchu do zgłaszania opóźnień na kanale awaryjnym 3. Wcześniej zgłaszano je na 101 lub 102 ale w tym roku było już tak dużo opóźnień że stworzono w tym celu oddzielne stanowisko do przyjmowania opóźnień.
Powyżej 11x-12x to ID dyspozytorów w "erkach"
2000 - zajezdnia Nowe Sady
3000 - zajezdnia Limanowskiego
itd
Autobusy tak jak numery boczne podobnie tramwaje (numeracja 4xx do 6xx)
Pogotowia techniczne i inne numeracja trzycyfrowa (z reguły 4xx)