Mazy
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
Arturro 70 pisze:Blachy i tak sie wymienia kilka razy w czasie służby autobusu. Z tą rdzą i brakiem ścian to przesadziłeś.
To nie Ikarusy
Teraz w autobusach poszycie jest często z aluminium lub z kompyztów - np Volvo - ani jedno ani drugie nie rdzewieje.
Natomiast kratownica jest ze stali. Gorzej jak przerdzewieje kratownica niż poszycie.
Bez blach zewnętrznych autobusp pojedzie, z połamaną i przerdzewiałą kratownicą raczej nie
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
Natomiast kratownica jest ze stali. Gorzej jak przerdzewieje kratownica niż poszycie.
Bez blach zewnętrznych autobusp pojedzie, z połamaną i przerdzewiałą kratownicą raczej nie.
W nowszych konstrukcjach również i kratownica jest bardzo dobrze zabezpieczana przed rdzą, także raczej od niej nie pęknie.
Na upartego da rade z pękniętą kratownicą wyjechać
SEC pisze:#1694 jest ruiną? Nie rozśmieszaj mnie.
1694 ruiną nie jest, bo jak szedł do remontu to jeszcze nią nie był, a remotn mimo wszystko sporo rzeczy poprawił. Chodzi o to, że jak ruina przejdzie remont kiepski i oszczędnościowy, jak 1694, to dalej będzie ruiną, tylko bedzie wyglądał lepiej. Czytaj ze zrozumieniem.
o3r pisze:1694 ruiną nie jest, bo jak szedł do remontu to jeszcze nią nie był
Sam to napisałem. A potem dodałem:
o3r pisze:Czytaj ze zrozumieniem.
Tak jak prof_klos napisał ruiną będzie za perę lat dopiero. Mimo wszystko remont poprawił/naprawił wiele rzeczy. Problemem jest tylko jakość tego wykonania. Nie będę się już wdawał w dyskusje o jakości remontu w 1694, bo takowa już była gdzie indziej.
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt: