Wyświetlacze: błędy, nowinki, wpadki
Zwyczajnie - system ostrzeżeń i lotne kontrole w pojazdach. Na takie rzeczy nie można przymykać oka, bo na tym traci wizerunek KM w mieście i pasażerowie, którzy liczą, że jak zapowiedź poda "pl. Dąbrowskiego" to wysiądą na placu, a nie na Piłsudskiego.
Nie zgodzę się z argumentem "i tak dobrze że potrafią korzystać", bo kierowca to przecież nie małpa, której dajemy nowoczesny zegarek. Jest XXI w., ogarnięcie zasady działania sterownika nie powinno być jakimś megawyzwaniem, osiągalnym tylko dla wybitnych. Jeśli oprogramowanie jest zbyt skomplikowane to należy go nie kupować.
Albo się chcemy rozwijać i zmusimy prowadzących do umiejętnego korzystania z nowinek technicznych albo napiszmy markerem na kartce numer linii i powieśmy taśmą na szybie.
Żeby było jasne, nie jestem zwolennikiem stawiania nad każdym kontrolera sprawdzającego jakość wykonywania swoich obowiązków. Optymalnie powinno być tak, że kierowcy po prostu zależy, żeby informacja pasażerska w jego autobusie była prawidłowa. Ale znamy realia i zdecydowanie nie powinniśmy się na taką bylejakość godzić.
Nie zgodzę się z argumentem "i tak dobrze że potrafią korzystać", bo kierowca to przecież nie małpa, której dajemy nowoczesny zegarek. Jest XXI w., ogarnięcie zasady działania sterownika nie powinno być jakimś megawyzwaniem, osiągalnym tylko dla wybitnych. Jeśli oprogramowanie jest zbyt skomplikowane to należy go nie kupować.
Albo się chcemy rozwijać i zmusimy prowadzących do umiejętnego korzystania z nowinek technicznych albo napiszmy markerem na kartce numer linii i powieśmy taśmą na szybie.
Żeby było jasne, nie jestem zwolennikiem stawiania nad każdym kontrolera sprawdzającego jakość wykonywania swoich obowiązków. Optymalnie powinno być tak, że kierowcy po prostu zależy, żeby informacja pasażerska w jego autobusie była prawidłowa. Ale znamy realia i zdecydowanie nie powinniśmy się na taką bylejakość godzić.
Kierowca dostał nowy autobus, może na stałe, a że ktoś mądrzejszy od niego nie umie ustawić oprogramowania to wyrzućmy kierowcę z pracy. Niektórym ten "wspaniały zachód" przesłonił oczy. Jeszcze do śmierdzącego żula i bandy dresów kierowca powinien grzecznie i w krawacie się uśmiechać i przepraszać. Powodzenia.
W optymalnych okolicznościach - zgoda, powinny być kontrole sprawdzające SIP, temperaturę, jakość pracy kierowcy (styl jazdy, szeroko rozumianą uprzejmość), ale na Boga, nie można wymagać żeby kierowca co przystanek stukał w sterownik (a ten tak wysyła do gadaczki co chce) bo firma dała ciała.
Inna sprawa, że kontrolerzy tego powinni być przeszkoleni w zakresie obsługi wszystkich urządzeń i powinni móc/umieć np. ustawić sterownik czy pokazać jak włączyć klimatyzację
Inna sprawa, że kontrolerzy tego powinni być przeszkoleni w zakresie obsługi wszystkich urządzeń i powinni móc/umieć np. ustawić sterownik czy pokazać jak włączyć klimatyzację
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez px33, łącznie zmieniany 1 raz.
SEC pisze:Kierowca dostał nowy autobus, może na stałe, a że ktoś mądrzejszy od niego nie umie ustawić oprogramowania to wyrzućmy kierowcę z pracy. Niektórym ten "wspaniały zachód" przesłonił oczy. Jeszcze do śmierdzącego żula i bandy dresów kierowca powinien grzecznie i w krawacie się uśmiechać i przepraszać. Powodzenia.
Jeśli to nie wina kierowcy, to niech ukarana zostanie odpowiedzialna osoba - proste. Jako pasażer wymagam działającej prawidłowo informacji, reszta mnie nie interesuje. Co do grzeczności pod krawatem wobec dresów, to nie - niech na początek nauczą się być mili dla mnie i innych normalnych pasażerów.
-
- Megagaduła
- Posty: 2285
- Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
- Lokalizacja: Łódź-Retkinia
Wagon 1912 zielony przedni wyświetlacz.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez jan_defecto, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Megagaduła
- Posty: 2285
- Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
- Lokalizacja: Łódź-Retkinia
3912+3913 przeniesiono z ET-3 na ET-1 co się wiązało ze zmianą numeru na 1912+1913.
Musiała to być Enika (niebieski pulpit, charakterystyczny dźwięk) widziałem ją na linii 14 9:40 Śmigłego Rydza/Piłsudskiego Wyszyńskiego.
Musiała to być Enika (niebieski pulpit, charakterystyczny dźwięk) widziałem ją na linii 14 9:40 Śmigłego Rydza/Piłsudskiego Wyszyńskiego.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez jan_defecto, łącznie zmieniany 2 razy.
Gadaczka w 57 cały czas zapowiada "Składowa/Dw. Łódź Fabryczna" zamiast "Składowa/P.O.W."
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)