Wyświetlacze: błędy, nowinki, wpadki
-
- Coś mówi
- Posty: 44
- Rejestracja: wt 18:22, 28 lip 2015
Dokładnie. Przynajmniej w ostatnich dniach zapowiedzi w pojazdach dają ciała. Spotkałem się z tym w każdym pojeździe. Najczęściej jest to za wczesna zapowiedź następnego przystanku, brak trasy. Dla odmiany w Jelczu zapowiadało następująco (graficznie-dźwiękowo):
- Przystanek: Paderewskiego-Karpacka [dobrze]
- Następny przystanek: Paderewskiego-Tuszyńska [dobrze]
- (po chwili) Przystanek: Paderewskiego-Karpacka [źle]
- (po chwili) Następny przystanek: Paderewskiego-Tuszyńska [źle]
- Przystanek: Paderewskiego-Tuszyńska [dobrze]
- Przystanek: Paderewskiego-Karpacka [dobrze]
- Następny przystanek: Paderewskiego-Tuszyńska [dobrze]
- (po chwili) Przystanek: Paderewskiego-Karpacka [źle]
- (po chwili) Następny przystanek: Paderewskiego-Tuszyńska [źle]
- Przystanek: Paderewskiego-Tuszyńska [dobrze]
Wiem, też jechałem dziś np. 1160 i było to samo jeśli chodzi o powtórzenia zapowiedzi, ale co ciekawe, tylko w tej pierwszej fazie, czyli po odjeździe z przystanku, a już przy dojeździe do następnego, było ok.
Wszystkie są stopniowo naprawiane .
A wracając do krańcówek, dziś 1312 na wyświetlaczu normalnie Huta Jagodnica. Czyżby tyllo Solarisy miały wbity kierunek taki jak pisałem wcześniej?
Za to jest chyba stała zmiana dla kierunku linii 86. Zamiast Uniwersytecka jest Rewolucji 1905r. i to bez względu na markę .
Wszystkie są stopniowo naprawiane .
A wracając do krańcówek, dziś 1312 na wyświetlaczu normalnie Huta Jagodnica. Czyżby tyllo Solarisy miały wbity kierunek taki jak pisałem wcześniej?
Za to jest chyba stała zmiana dla kierunku linii 86. Zamiast Uniwersytecka jest Rewolucji 1905r. i to bez względu na markę .
Mateusz
EA-1
EA-1
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: czw 13:03, 20 sie 2009
- Lokalizacja: Łódź-Śródmieście
-
- Coś mówi
- Posty: 44
- Rejestracja: wt 18:22, 28 lip 2015
To raczej nie zawsze jest reguła, bo z tego co zauważyłem takie powtórzenia przystanków są losowe i jednym razem powtórzy przy jednym przystanku a innym przy jakimś kolejnym. A fakt zapowiadania tyle razy nawet mi działa nieźle na nerwy i mocno muszę skupiać się na czymś innym, żeby tego nie słyszeć (najczęściej ze słuchawkami w uszach). Głośność zapowiedzi standardowo jest najróżniejsza - raz urywa uszy, innym razem trzeba się wsłuchać żeby usłyszeć, choć w tym przypadku paradoksalnie lepsze czasami jest to drugieMat pisze:Wiem, też jechałem dziś np. 1160 i było to samo jeśli chodzi o powtórzenia zapowiedzi, ale co ciekawe, tylko w tej pierwszej fazie, czyli po odjeździe z przystanku, a już przy dojeździe do następnego, było ok.
Wszystkie są stopniowo naprawiane .
-
- Coś mówi
- Posty: 44
- Rejestracja: wt 18:22, 28 lip 2015
To, że działo się w tym samym czasie, nie znaczy, że zawieszenie sterownika jest przyczyną STOPu na pulpicie, to jakaś bzdura jest . STOP na pulpicie może Ci się wyświetlić jak nie masz powietrza w układzie, jest poważna usterka, albo gdy są otwarte drzwi itd, ale nie gdy się wiesza sterownik. Gdyby tak było wielu kierowców nie mogłoby jeździć (STOP spowodowany usterką, daje powody do zjazdu).
ZTCW sterownik nie wysyła jakiś sygnałów czy coś do informacji na pulpicie.
A nie przyszło Ci do głowy, że i STOP, i zwiecha sterownika nie wynikają z siebie nawzajem, ale oba z innej przyczyny elektrycznej? Jakiej? To by się musiał elektryk wypowiedzieć, ale może jakieś spięcie, spadek napięcia, albo rozłączenie danych itp.
ZTCW sterownik nie wysyła jakiś sygnałów czy coś do informacji na pulpicie.
A nie przyszło Ci do głowy, że i STOP, i zwiecha sterownika nie wynikają z siebie nawzajem, ale oba z innej przyczyny elektrycznej? Jakiej? To by się musiał elektryk wypowiedzieć, ale może jakieś spięcie, spadek napięcia, albo rozłączenie danych itp.
Mateusz
EA-1
EA-1
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: czw 13:03, 20 sie 2009
- Lokalizacja: Łódź-Śródmieście