2482 (linia 65) bez tylnej tablicy.
2853 (linia Z5) bez wgranego kierunku na przednim wyświetlaczu.
Skład 1446+1447 (linia 9) ma obydwie krańcówki na czerwono.
Większość poniemieckich wozów nie ma dobrych kierunków na zetki i albo trzeba jeździć z samym oznaczeniem linii albo jeśli go nie ma to albo z pustymi wyświetlaczami albo z numerem (np. Z1=1). Ewentualnie jeśli sterownik jest odblokowany to można samemu dopisać.
#1212 [11/13] ma 3000P zamiast 3100P, poza tym nie działa w nim moduł drogi, wyświetlacze wewnętrzne i gadaczka. (do Alekseja: Tak, ten wagon nie zapowiadał dzisiaj przystanków i był na ŁTR-owej trasie)
Przedwczoraj w jakiejś solarce (187x) na przystanku Limanowskiego x Sierakowskiego w kierunku Rojnej gadaczka i wyświetlacz pokazywały: Następny przystaek - Limanowskiego x Mokra.
Dobra, sugerujesz że definicja 5/1 jest zepsuta w tak dziwny sposób, że każdy wagon jadący na 5/1 ma niewyraźną liczbę na przednim bocznym wyświetlaczu w pierwszym wagonie? A 5/2, 5/3 itp. już tak nie mają?
Jakiś gniot z objazdowym 52 miał na wyświetlaczu "DOWRZEC ŁÓDŹ KALISKA". Litrówka
[prawdopodobnie coś takiego będzie też na innych pojazdach z synchronizowanymi sterownikami, patrzeć i łapać :> )
Skład 2272+2393. Nie widziałem numeru pierwszego wagonu ale skoro 2 wagon to 2393 to pierwszy pewnie 2272). Skład ten w pierwszym wagonie nie ma wyświetlacza a za niego jest wsunięta tablica której w ogóle nie widać. Tylny wyświetlacz też nie działa. Jakby tego było mało to w pierwszym wagonie zostało nabazgrane markerem 3 i wsunięte za szybę.